Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
'Werken in corporate communicatie is een topjob, maar het is niet voor iedereen. Het is heel intens. 24/7 en 360°. Je moet een beetje masochist zijn, gepassioneerd en een echte people lover. En hoewel ons werk niet altijd meetbaar of zichtbaar is, kun je moeilijk rond de impact van onze functie op een organisatie. Communicatie is hot. Iedereen communiceert. De interesse in het communicatievak is booming, ook in België. Iedereen is creator en fotograaf tegelijk. We denken te weten wat een communicatieprofessional doet. Maar is dat wel zo? In 'Het Communicatie DNA' neemt Korneel Warlop je bij de hand en legt op een beschrijvende manier stap voor stap uit wat zijn ervaringen zijn na meer dan tien jaar bij leidinggevende wereldbedrijven als AXA, AB InBev en Barry Callebaut Group te hebben gewerkt. Een boek vol tips en tricks aan huidige en toekomstige professionals met een passie voor communicatie.Met bijdragen van o.a. Baptiste van Outryve (Roompot), Debby Wilmsen (Tomorrowland), Laurent Winnock (bpost group), Cybelle-Royce Buyck (AB InBev), Bob Madou (Club Brugge), Christiaan Prins (Barry Callebaut Group), Frank Dereymaeker (De Tijd) en Erik Lenaers (Weber Shandwick)https://www.lannoo.be/nl/het-communicatie-dna
Communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Marketing --- Communicatiestrategieën --- Communicatietechnieken --- Communicatie. --- Corporate communicatie. --- 005.57 --- Applied marketing --- Mass communications --- huisstijl --- interne communicatie --- mediaplanning --- imago --- marketingcommunicatie --- Communicatietheorieën --- Communicatiemanagement --- Public relations --- Communicatiestrategie --- Communicatietechniek --- Communicatietheorie --- Financiewezen --- Strategisch management --- Bedrijfsimago --- Bedrijven --- Communication in management --- 316.77 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|