Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis, de Customer Journey, is daarbij onontbeerlijk. Daarom schreef Patrick Petersen het Handboek Conversie & Customer Journey Mapping. Het praktische Handboek Conversie & Customer Journey Mapping (#HCC) is een management- en studieboek. Niet alleen theorie maar ook harde quick wins, cases en wetenschappelijke onderzoeken op gebied van online en het begrijpen van de moderne Customer Journey. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. In het HCC staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engage), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat (Nurture) centraal.
Choose an application
Het Handboek Mobile Marketing (HMM) is een rijk geïllustreerd en praktisch management- en studieboek. Het HMM staat vol onderzoeksfeiten, modellen, do's en don'ts en praktijkcases van onder andere RTL Nederland (TVOH), T-Mobile, funda, Layar, Appie, MTV Mobile en bol.com. Het HMM is het eerste managementboek dat doordachte mobile marketing een succesvolle plek geeft in de online marketingmix. Het boek is een must voor elke professional die mobile marketing doelgericht in wil gaan zetten. Een app of een site? Wat is een mobile marketingstrategie? Wat is de juiste operationalisatie van de mobile strategie? Wat zijn succesfactoren voor een mobile app of site? Het HMM legt het helder, gestructureerd en praktisch uit. De tientallen video's en aanvullingen via @HandboekMobile en de ondersteunende portal www.handboekmobilemarketing.nl onderstrepen de toon van het boek: scoren met het snelst groeiende marketingmiddel dat een grote toekomst voor zich heeft!
Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- e-commerce --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- internet --- Digitale marketing --- 658.8:004.738.5 --- mobiel internet --- internetstrategie --- mobiele marketing --- marketing --- online marketing --- internetmarketing --- Digitale marketing. --- Marketing ; strategieën --- Online marketing
Choose an application
Social business en social media marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek.Social helpt de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media en geeft concreet richting aan een transitie naar social business. Het boek kent een groot aanbod van cases en inzichten van internationale experts. Het boek biedt tevens een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het Handboek.Social is een doordachte beleving. Bron : http://www.cosmox.be
Marketing : social media. --- Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- e-commerce --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- internet --- Online marketing --- Sociale media --- 316.772.5 --- consumentengedrag --- onlilne marketing --- social media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Cybermarketing --- Marketing --- Interactieve marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Het 'Handboek Content Strategie' (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee in een vertaalslag van contentstrategie naar contentmarketing naar tactiek en campagne. Langs branded, curated en user generated content. De tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten in een contentmarketingcampagne. Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social influence plus Petersens model van Boeien & Binden vormen een rode draad. Dit management- en studieboek is gevuld met infographics, grafische modellen en meer illustraties die boeien. Cases komen onder andere van de hand van Landal Greenparks, Philips, De Hypotheekshop, AtMost.TV en de TU Delft. Het handboek doet waar het over predikt; zo is het #HCS vindbaar op Twitter (@HandboekContent), kent het boek een eigen Pinterest vol infographics en visuele aanvullingen bij het boek. De blog www.handboekcontentstrategie.nl biedt ook nog eens extra video's, presentaties en webseminars die zo een het Handboek Content Strategie een relevant crossmediaal karakter geven.
Marketing --- marketingstrategie --- productstrategie --- sociale media --- Market research --- Contentstrategie --- Contentstrategie.
Choose an application
Bestseller auteur, ondernemer, columnist, consultant, spreker en docent Patrick Petersen (1972) is ervaren online en content strateeg. Hij is praktiseert zijn ervaring en inzichten als docent online strategie, social media, content strategie maar vooral als online marketeer. Petersen denkt en schrijft doelgericht vanuit de mix van middelen en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Ook is hij energiek content creator, content curator en storyteller. De auteur is bekend van zijn bestseller Handboek Online Marketing. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet de expert organisaties zoals Educator, de Heineken Music Hall, De Hypotheekshop, Heijmans, Obvion, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, Hästens, SNS Reaal, Gemeente Rotterdam, de Roterogroep van een werkende content strategie. De bevlogen online marketeer is tevens fanatiek (video)blogger op onder andere Marketingfacts.nl, DutchCowboys.nl, TheNextWeb.nl en SocialMedia.nl. In het kader van visual storytelling maakt hij met AtMost.TV honderden video's per jaar die in content campagnes effectief worden ingezet. Het Handboek Content Strategie (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee langs mee in een vertaalslag van content strategie naar content marketing naar tactiek en campagne. De branded, naar curated en user generated content, de tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten tot een content marketingcampagne. Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social influence plus Petersen zijn model van Boeien & Binden vormen een rode draad. Het management- en studieboek is gevuld met infographics, grafische modellen en meer illustraties die boeien. Cases komen onder andere van de hand van Landal Greenparks, Philips, De Hypotheekshop, AtMost.TV en de TU Delft. Het handboek predikt waar het over praat; zo is het #HCS vindbaar op Twitter (@HandboekContent), kent het boek een eigen Pinterest vol infographics en visuele aanvullingen bij het boek. De blog www.handboekcontentstrategie.nl biedt ook nog eens extra video's, presentaties en webseminars die zo een het Handboek Content Strategie een relevant crossmediaal karakter geven. Kan jij boeien en binden?Bron : http://shop.adformatie.nl
Strategie --- Content. --- Informatiemanagement --- 658.8 --- strategie --- contentmarketing --- online marketing --- marketing, verkoop, distributie
Choose an application
Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Marketing & Business helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan.
Applied marketing --- Computer. Automation --- Mass communications --- Marketing ; sociale media. --- PXL-Business 2018 --- sociale marketing --- managementvaardigheden --- communicatiemedia --- sociale media
Choose an application
Dit praktische studie- en managementboek is in zijn zesde editie vernieuwd en nog completer gemaakt. Nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod. Het Handboek Online Marketing 6 (#HOM6) verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.
Online marketing. --- Applied marketing --- e-mail --- marketing --- marketingbeleid --- webmarketing --- e-business --- 658.88 --- Internetmarketing --- PXL-Music 2018 --- digitale marketing --- online marketing --- Augmented Reality (AR)
Choose an application
Het 'Handboek ContentStrategie 4 (HCS4)' is een volledig vernieuwd, praktisch management- en studieboek. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Het HCS4 biedt de professional een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de méér dan 1000 bijlagen op de ondersteunende website www.handboekcontentstrategie.nl maken van het HCS4 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een engaging en doelgerichte strategische contentmix op basis van de customer journey. De vierde druk van deze bestseller bevat nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen.Het B-model helpt de lezer aan engaging content dat relevant is voor de fases in de customer journey! HCS4 draait om channels, content en conversie.Bron : http://www.managementboek.nl
Marketing --- marketingstrategie --- productstrategie --- sociale media --- Market research --- Communicatie ; strategie. --- Contentstrategie. --- 658.88 --- Contentstrategie --- Cybermarketing --- Sociale communicatie --- Marketingmix --- Marketingstrategieën --- Internet --- Informatiemanagement --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
In het 'Handboek E-commerce' wordt de lezer - via de noodzakelijke transitie van de E-business-meegenomen in de moderne vormen van doelgerichte E-commerce. In de transitie naar E-commerce 4.0 is niet alleen de Customer Journey Mapping door de wirwar van verkoopkanalen belangrijker dan ooit. Ook de conversie-optimalisatie op de webshop, app, portal of het platform zorgen continu voor nieuw inzichten om nog succesvoller te worden. Het dikke, crossmediale 'Handboek E-commerce'helpt de ondernemer, moderne manager en student een winnend E-commerce Strategie Plan (EcSP) te construeren aan de hand van praktische voorbeelden, modellen en heldere stappen. In het kleurrijke en praktisch boek ligt focus op de Sell-side van het moderne E-business umfeld op basis van onderscheidende waardecreatie gelinkt aan de Waardeketen 2020. De promotie gebeurt op basis van een moderne E-commerce Marketingmix van 20 P?s, REAN en het 4C-model van Commerce, Consumentengedrag, Channels en Conversie. Voor de boekbeleving maakt het 'Handboek E-commerce' gebruik van Augmented Reality lagen en laat het toekomstgerichte handboek de nieuwe mogelijkheden van gebruik van mixed reality, blockchain, machine en deep learning zien, in aanloop naar de succesvolle E-business 2020. Dit alles aangevuld met meer dan 1000 extra digitale bijlagen en de inzichten van de beste E-commerce experts!Bron : http://www.managementboek.nl
Cybermarketing --- Elektronische handel --- Websites --- Marketingstrategieën --- Marketingmix --- 658.88 --- E-commerce --- Trade theory --- Distribution strategy --- Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- Information systems --- websites --- internet --- marketing --- reclame --- e-commerce --- CRM (Customer Relationship Management) --- E-business --- 658.8 --- Website --- Marketingstrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Social business en social (media) marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek Social Media Marketing helpt daarom de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Het boek kent een groot aanbod van cases, onderzoeken en inzichten van aansprekende experts en biedt een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal.Het handboek is een crossmediale beleving die de lezer inspireert en helpt met social selling, de transitie naar een social business en het opstellen van een social media plan. Het boek is tot stand gekomen met een keur aan nationale en internationaal erkende auteurs en professionals. Inclusief inspirerende cases van onder andere ANWB, IDMK, Rijkswaterstaat, AtMost, Ford, T-Mobile Nederland, Heineken Music Hall, IBM, BLG Wonen en Rabobank Nederland.Bron : http://www.standaardboekhandel.be
Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- Information systems --- websites --- internet --- marketing --- marketingcommunicatie --- reclame --- e-commerce --- marketingstrategie --- Marketing ; social media. --- Sociale media --- Online marketing --- Cybermarketing --- Onlinemarketing
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|