Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek bespreekt allerlei aspecten waarmee een webredacteur te maken kan krijgen, zoals eisen aan een webtekst, schrijven op een weblog, navigatie op een website, contentmanagementsystemen, rss-feeds en de promotie van een website. Het lijkt alsof de website-ontwikkelingen van de laatste tien jaar aan de auteur voorbij zijn gegaan. Hij geeft slechte adviezen (bijvoorbeeld over het openen van nieuwe vensters), onjuiste informatie (bijvoorbeeld over het nut van het meta-element voor trefwoorden in html-pagina's) en maakt tal van andere fouten (/ noemt hij een backslash). Hij lijkt nog nooit te hebben gehoord van cascading style sheets (css), naast html een belangrijke bouwsteen bij het maken van websites. In een serie die praktische tips zegt te bieden, is de tekst veel te weinig concreet. Voorbeeld: wat heeft een lezer aan 'er zijn speciale reclameprogramma's', als daarna geen voorbeelden worden genoemd van zulke programma's? Een trefwoordenregister ontbreekt, geen illustraties.
Websites. --- Webteksten schrijven. --- webdesign --- RSS (Really Simple Syndication) --- massacommunicatie --- creatief taalgebruik --- weblogs --- webmarketing --- online advertising --- Mass communications --- Redactie --- Internet --- Websites --- Communicatie --- Tekstschrijven --- Tekstsoorten --- Communicatieve vaardigheden --- 643 Taalzorg --- websites --- #KVHA:Schrijven --- #KVHA:Redigeren --- #KVHA:Webredactie --- 528.52 --- websitebouw --- webcommunicatie --- informatica --- Html --- Nederlands 843 --- RSS --- Weblogs --- Website --- Zoekmachines --- ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- Tekstsoort
Choose an application
Do you spend a lot of time during the design process wondering what users really need? Do you hate those endless meetings where you argue how the interface should work? Have you ever developed something that later had to be completely redesigned? Paper Prototyping can help. Written by a usability engineer with a long and successful paper prototyping history, this book is a practical, how-to guide that will prepare you to create and test paper prototypes of all kinds of user interfaces. You'll see how to simulate various kinds of interface elements and interactions. You'll learn about t
Prototypes, Engineering --- 525.7 --- 528.52 --- gebruikersinterfaces --- informatica --- paper prototyping --- websitebouw --- 527.7 --- Engineering prototypes --- Engineering design --- Engineering models --- ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- informatica - automatisering, specifieke toepassingen, CAD/CAM technieken --- informatica-data-,telecommunicatie, internet, ontw., programmeren, beheren van internetsites --- Prototypes, Engineering.
Choose an application
We're been trawling the web looking for the most interesting and well-designed portfolios of designers, photographers, artists, illustrators, and motion graphic pros to profile the creators working behind the scenes. The focus is not so much the work presented, but the way the portfolios are designed. Presentation, elegance, and style are key, and the individuals and studios featured in this guide represent the best the web has to offer. Entries include screenshots, designers' contacts, tools and content used (HTML, Flash, XML, music, video, etc.), awards received, and cost in hours per website for creation and maintenance. With designers hailing from 33 countries, from the United States to Croatia to Japan, this selection of portfolios demonstrates how today's best designers are pushing the limits and experimenting with innovative ways of navigation outside of corporate contexts.
websites --- Computer architecture. Operating systems --- Internet --- webdesign --- Web sites --- internet --- portfolio's --- Web design ; case studies --- 655.28.022.36 --- 7.039*3 --- Ed. Julius Wiedemann --- grafische vormgeving --- fotografie --- elektronische portfolio's --- nieuwe media --- eenentwintigste eeuw --- 766.02 --- websitebouw --- 655.26 --- 7.039*3 Apparatieve kunst. Computerkunst. Lasergrafie --- Apparatieve kunst. Computerkunst. Lasergrafie --- Desktop publishing. Electronic publishing --- grafische vormgeving, typografie --- HTML (hypertext markup language) --- Webdesign --- Portfolio's --- Portfolio --- Sport
Choose an application
Dit boek legt uit hoe u een stroom van geïnteresseerde bezoekers en dus potentiële klanten naar uw website kunt lokken zonder - in tegenstelling tot vervelenede banner - en pop-upreclame - ook maar één euro uit te geven.
025.4.036 --- 681.3*H33 --- #SBIB:309H1713 --- informatica --- websites --- zoekmachines --- 528.51 --- 528.52 --- concurrentie --- websitebouw --- Handboek/cursus --- URL --- cloaking --- domeinnamen --- internet --- link popularity --- referrer logs --- sitemap --- spider --- webhosting --- website --- 681.324 --- Internet-applicaties --- Web-sites (Internetsites) --- 654 ) Zoekmachines --- Internet --- Information retrieval --- Internet : websites --- Internet : zoekinstrumenten --- 681.3*H33 Information search and retrieval: clustering; query formulation; retrieval models; search process; selection process --- Information search and retrieval: clustering; query formulation; retrieval models; search process; selection process --- 025.4.036 Computer aided search. Online searching. Zoeken op internet --- 025.4.036 Machinale zoekmethodes. Zoeken met behulp van computers --- Computer aided search. Online searching. Zoeken op internet --- Machinale zoekmethodes. Zoeken met behulp van computers --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- internet - adresboeken, browsers, chatten, e-mail, tagging, sociale netwerken --- ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- Ontwerpen, programmeren en beheren van Internetsites --- Websites --- Grafische vormgeving --- Marketingcommunicatie --- Indexering --- Zoekmachines (Internet) --- Webdesign --- Zoekmachineoptimalisatie --- SEO --- Website --- Zoekmachine (internet)
Choose an application
Toerisme on line ... Het toerisme is bij uitstek een sector die zich geplaatst weet voor de uitdagingen van het digitale tijdperk. De toeristische marketing moet nieuwe wegen verkennen, moet zichzelf quasi opnieuw uitvinden. Dit Toerisme cahier schetst het brede kader en concentreert zich daarna op de digitale marketing van toeristische bestemmingen.
Toerisme --- Tourisme --- 379.85 --- 338.486 --- 338.48 --- 025.4.036 --- Academic collection --- 681.35 --- 681.37 --- 658.8 --- toerisme --- informatica --- destination marketing --- digitale communicatie --- e-marketing --- marketingstrategieën --- websitebouw --- e-commerce --- toeristische marketing --- 379.85.05 --- 375.9 --- Communicatietechnologie --- Internet --- Toerisme-communicatie --- 338.4 --- 659.5 --- Vrije tijd en toerisme (cultuur) --- Toerisme en Internet --- Vrijetijdsreizen. Toerisme --- Economie en management van toerisme --- Toerisme. Recreatie. Sport (economische en organisatorische aspecten) --- Machinale zoekmethodes. Zoeken met behulp van computers --- Computerarchitectuur. Operating systems --- Informatiesystemen --- Marketing --- toeristische planning, marketing, promotie en vakbeurzen --- Verkeerseconomie - Toerisme ; overige onderwerpen --- internet --- WWW --- marketing --- 025.4.036 Computer aided search. Online searching. Zoeken op internet --- 025.4.036 Machinale zoekmethodes. Zoeken met behulp van computers --- Computer aided search. Online searching. Zoeken op internet --- 338.48 Toerisme. Recreatie. Sport (economische en organisatorische aspecten) --- 338.486 Economie en management van toerisme --- 379.85 Vrijetijdsreizen. Toerisme --- internet. --- WWW. --- marketing. --- Internet. --- Marketing.
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|