Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
#KVHA:Reclame; Frans --- #KVHA:Mailing; Frans --- 658.88 --- 800.51 --- Direct mail --- Frans, correspondentie --- 651.7 Handelscorrespondentie Frans --- Franse taal --- handboeken --- handelscorrespondentie --- bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- Frans --- Didactics of French --- direct mail --- zakentaal --- Mass communications --- Direct mail. --- Mailing --- 659.132.4
Choose an application
De wetenschap staat niet stil. Dankzij nieuwe inzichten in de gedragseconomie hebben we meer inzicht dan ooit in hoe beslissingen in bedrijven genomen worden. Ook beslissingen over jouw carrière.Voor De andere 50% sloegen een ervaren manager met meer dan dertig jaar op de teller en een professor sociale psychologie en neurowetenschap de handen in elkaar. Zo krijg je het beste van twee werelden: een wetenschappelijk onderbouwde én praktische gids die je stap voor stap door je eerste negentig dagen van je nieuwe job loodst.In dit boek ontdek je hoe beslissingen in het brein tot stand komen en hoe je die kennis kan toepassen in elke stap van je (nieuwe) job. Hoe kan ik me mentaal en fysiek voorbereiden? Hoe kan ik een verpletterende eerste indruk nalaten? Hoe onderhandel ik succesvol met mijn manager? Hoe navigeer ik in het doolhof van meetings, communicatiekanalen en bedrijfsbelangen? Hoe blijf ik mezelf in een alsmaar complexere bedrijfswereld?Alles wat je niet geleerd hebt op de schoolbanken in een handig stappenplan.https://www.standaardboekhandel.be/p/de-andere-50-9789463935425
Labour market --- Personnel management --- arbeidstevredenheid --- welzijn --- HRM (human resource management) --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- 331.1 --- Werkervaringen --- Beginnende beroepskracht --- Sollicitatie --- Professionele ontwikkeling --- Onboarding --- Communicatieve vaardigheden --- Loopbaanontwikkeling --- Netwerk (relationeel) --- Bedrijfspsychologie --- Welbevinden --- Sociale vaardigheden --- Communicatie --- Schriftelijke communicatie --- Mondelinge communicatie --- Telefoneren --- Mailing --- Vergaderen --- Arbeidstevredenheid. --- Bedrijfspsychologie. --- HR.
Choose an application
Operationele verkoop is een authentiek verkoophandboek over business-to-businessverkoop en prospectie. Het is bedoeld voor studenten verkoop en marketing, beginnende en ervaren verkopers en salesmanagers.
Automatisering. --- ICT --- Koop en verkoop. --- Marketing. --- KMO's. --- Marketing --- businessplanning --- verkooptechniek --- management --- klantentevredenheid --- verkoop --- CRM (Customer Relationship Management) --- 658.8 --- verkoopkunde --- klantenmanagement --- marketing --- 369.3 --- 485.8 --- 7e leerjaar b.s.o. --- Blue --- Consumentengedrag --- Economie --- Handboek/cursus --- Sage --- Verkoopkunde --- adresmanagement --- business-to-businessverkoop --- economie --- handboek --- klachten --- klanten --- mailing --- markt --- operationele verkoop --- prospectie --- telefoongesprek --- 658.81 )* VERKOOP - DISTRIBUTIE --- consumentengedrag --- verkooptechnieken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Economie - Recht --- (zie ook: beroepseconomie) --- Contains audio-visual material --- 7e leerjaar b.s.o --- Verkooptechnieken --- Verkooptechniek
Choose an application
Hoe stopt u de kracht van een persoonlijke dialoog in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In deze openhartige handleiding krijgt u schrijftips die goed zijn voor extra aandacht en extra respons. Responscijfers in split run tests bewijzen dat de tips werken voor uw brieven en e-mails, voor wervende enveloppen en antwoorddocumenten, voor sterke advertenties. Maar de dialoogmethode versterkt ook andere tekstsoorten: van uw persbericht over uw PowerPointpresentatie tot zelfs uw vergaderverslag. Responscopywriter Mark Van Bogaert laat u strikt persoonlijk meekijken in zijn testresultaten. En tussendoor ook naar de 'mailigheid' die hij in zijn eigen brievenbus en mailbox vond. Zelf kijkt hij hardop naar die cases. Ze zijn gebaseerd op zijn vaak satirische besprekingen in verschillende communicatievakbladen.
Handelscorrespondentie --- Schrijven. --- Schriftelijke communicatie --- Nederlands. --- Nederlandse taal. --- Applied marketing --- presenteren --- commercials [oral or performed works] --- direct mail --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- zakentaal --- reclame --- idiomen --- Mass communications --- Stilistics --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren --- 803.93 -06 --- 659.2 --- C4 --- handleiding --- taalgebruik --- 695 Communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- #KVHB:Reclame --- 499.5 --- 808.1 --- 844.5 --- Schrijfadviezen --- advertenties --- communicatie --- e-marketing --- mailing --- marketing --- schrijven --- E110043.jpg --- Verkopen per post --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Media en communicatie --- schriftelijke communicatie, notuleren --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- Correspondentie --- departement Algemeen 10 --- presentaties --- e-mail --- Media 316.774 --- Zakelijke communicatie --- Nederlands --- Schrijven --- Marketing --- Financiewezen --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Tekst --- zakelijke communicatie --- communication [function] --- creatief schrijven
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|