Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
627 --- Decoraties --- Leefomgeving --- Secundair onderwijs --- Textiel --- Voeding - verzorging --- huishoudkunde: handboek beroepsonderwijs --- Huishoudkunde --- Schoolbooks - Didactic material
Choose an application
Deel 1. Visie en beleid : 1. Een programma voor dienstverlening - 2. Actieve en proactieve dienstverlening - 3. Impact meten en kwaliteit - Deel 2. Mensen, informatie en middelen : 1. Mensen : HR en organisatieverandering - 2. Informatie - 3. Middelen - Deel 3. Gebruikers : 1. Gebruikers, klanten en burgers - 2. Leer je gebruiker kennen - 3. In dialoog met gebruikers - Deel 4. Vormgeven van dienstverlening : 1. Clusteren van dienstverlening - 2. Kanalen sturen met een kanaalstrategie - 3. Communiceren over dienstverlening - 4. Personaliseren van dienstverlening - 5. Toegankelijk maken van dienstverlening - Deel 5. Kanalen : 1. Face-to-face - 2. Telefonie - 3. E-mail en chat - 4. Website - 5. Sociale media
stedelijk beleid --- Public economics --- dienstverlening --- Organization theory --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- lokale besturen --- gemeentebeleid --- Public administration --- Flanders --- Internet in public administration --- Belgium --- Flanders (Belgium) --- communicatie --- dienstverleningscontract --- ombudsman --- kwaliteit --- management --- communication --- contrat de louage de services --- qualite --- PXL-Social Work 2018 --- dienstverlenende sector --- leefomgeving --- communicatievaardigheden --- Overheidsbeleid --- Dienstverlening --- Relations administration-citoyen Betrekkingen tussen overheid en burgers --- Information (administration) Informatie (overheidsdiensten)
Choose an application
'Kinderen kunnen de dag van vandaag niet langer kinderen zijn' is een veel gehoorde klacht van ouders, opvoeders en leerkrachten. In dit boek nemen wij deze klacht serieus, want niet betekent dat we er mee akkoord gaan. We proberen te achterhalen wat voor kijk op kinderen achter deze stelling schuilt en stellen ons vervolgens de vraag of er nog andere manieren zijn om over kinderen na te denken. Een klare kijk op wat kindzijn vandaag is of zou kunnen zijn, moet ons vervolgens toelaten een kritisch perspectief op de commercialisering van de leefwereld van kinderen te ontwikkelen. Dat is noodzakelijk. Alleen al maar om tegen naïeve redeneringen als 'Als de kinderen het leuk vinden, dan is het OK' voldoende weerwerk te kunnen bieden. (Bron: covertekst)
Educational sciences --- Merchandising --- Merchandising. --- Kinderen. --- 37.015.4 --- 181 Kindbeeld en positie van kinderen in de samenleving --- #A0312A --- 663 Jeugd --- 432 )* THEORETISCHE OPVOEDKUNDE --- kinderen en consumptie --- kinderen en gezin --- kinderen en multimedia --- kinderen en school --- kinderen en vrije tijd --- kinderen --- kindzijn --- leefwereld --- 433.9 --- Commercialisering --- Kinderen --- Leefomgeving --- 041173.jpg --- Kind en reclame --- Reclame: kinderen --- Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 37.015.4 Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 80.36 education and society. --- Kinderspelletjes. --- Opvoeding. --- Vercommercialisering.
Choose an application
371.67 --- 615 --- Decoraties --- Leefomgeving --- Secundair onderwijs --- Textiel --- Voeding - verzorging --- 487.4 --- Elektriciteit --- Handboek/cursus --- Wassen --- badkamer --- bloemschikken --- borduren --- bvl b.s.o. --- handboek --- huishoudkunde --- kruisjessteek --- sjabloneren --- slaapkamer --- studeerkamer --- textiel --- toilet --- veiligheid --- verzorging --- Verzorging ; beroepsonderwijs ; leermiddelen --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Persoonlijke gezondheidszorg-Seksualiteit, huwelijk en gezin; voorlichting en ethiek --- Huishoudkunde --- (zie ook: geleiding) --- Schoolbooks - Didactic material --- bvl b.s.o --- Huishouden --- 1e graad secundair onderwijs --- Beroepsvoorbereidend leerjaar --- Beroepssecundair onderwijs --- Milieu
Choose an application
Secondary education --- Hygiene. Public health. Protection --- huishoudkunde --- 615 --- Decoraties --- Leefomgeving --- Secundair onderwijs --- Textiel --- Voeding - verzorging --- 487.4 --- Badkamer --- Bloemschikken --- Borduren --- Bvl b.s.o. --- Elektriciteit --- Handboek --- Huishoudkunde --- Kruisjessteek --- Sjabloneren --- Slaapkamer --- Studeerkamer --- Toilet --- Veiligheid --- Verzorging --- Wassen --- Verzorging ; beroepsonderwijs ; leermiddelen --- Persoonlijke gezondheidszorg-Seksualiteit, huwelijk en gezin; voorlichting en ethiek --- (zie ook: geleiding) --- Schoolbooks - Didactic material --- Bvl b.s.o --- Huishouden --- 1e graad secundair onderwijs --- Beroepsvoorbereidend leerjaar --- Milieu
Choose an application
Wat betekent het om jong te zijn in deze tijd? En welke mogelijkheden, uitdagingen, beperkingen en belemmeringen komen op jongeren af? Voor ieder die met jonge mensen werkt, is het belangrijk om zich een beeld te kunnen vormen van de antwoorden op deze vragen. In dit boek schetsen de auteurs de leefwerelden van jongeren op basis van uiteenlopend onderzoek, niet alleen óver jongeren, maar ook door en met jongeren. Het boek bestaat uit drie delen. In deel 1 worden de leefwerelden behandeld op het terrein van zorg en welzijn. Deel 2 gaat in op leren en werken en in deel 3 komen media, vrije tijd en burgerschap aan de orde. Door de hoofdstukken heen wordt steeds aandacht besteed aan actuele thema's als veranderde sekseverhoudingen en de multiculturele samenleving. Bijzonder aan dit boek is dat het zelf aansluit bij de belevingswereld van jongeren, niet alleen inhoudelijk, maar ook qua stijl en vormgeving
Jeugd --- Jeugdcultuur --- Multiculturele samenleving --- Sociale agogiek --- sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Nederland. --- jeugdwerk- en beleid. --- Age group sociology --- jongerencultuur --- sociologie --- media-educatie --- gezinssociologie --- onderwijs --- jeugd --- leefwereld --- populaire cultuur --- 308.4 --- Jongeren --- Jongerencultuur --- Leefwereld --- Media --- Schoolomgeving --- Thuis --- beeldvorming --- gezin --- lichaamscultuur --- media --- Adolescenten --- Beroepsonderwijs --- Burgerschap --- Cyberpesten --- Gamen --- Gezin --- Groep --- Jeugdcultuur (jeugdsubcultuur, subcultuur) --- Jeugdsociologie --- Lichaam --- Liefde --- Muziek --- School --- Seksualiteit --- Sociologie --- Sport --- Tatoeages --- 100742.jpg --- Televisie --- Vrijetijdssociologie --- Zelfbeeld --- Sociologie van de jeugd --- 362.8 --- Leefomgeving --- Digitale wereld --- jeugdcultuur --- jongeren --- Populaire cultuur --- Kinderen en jeugd --- Cultuursociologie --- Jeugdculturen --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Jeugdwerk- en beleid. --- Kind --- Adolescent --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Kleuter --- Jongere
Choose an application
'Duurzame ontwikkeling' heeft vandaag een prominente plaats verworven in berichtgeving en beleid. Steeds meer wordt het belang onderstreept van het zoeken naar een evenwicht tussen economische groei, sociale rechtvaardigheid en een gezonde leefomgeving; van het streven naar solidariteit, niet alleen tussen 'hier' en 'elders', maar ook tussen 'nu' en 'later'.Het onderwijs bereidt leerlingen en studenten voor op deelname aan het maatschappelijk leven waarin de idee van duurzame ontwikkeling steeds meer op de voorgrond zal treden. Dit handboek wil in de eerste plaats voorbeelden aanreiken om 'educatie voor duurzame ontwikkeling' een plaats te geven in het curriculum van de lerarenopleiding. Daarnaast wordt aandacht besteed aan de wijze waarop het thema 'duurzame ontwikkeling' in de lespraktijk van de leraar lager en secundair onderwijs kan worden geïntegreerd. Het biedt ook inspiratie voor schoolleiders om dit een plaats te geven in het pedagogisch project van de school
Duurzame ontwikkeling. --- Milieueducatie --- Vakoverschrijdende eindtermen. --- Lerarenopleiding. --- onderwijsbeleid --- School management --- duurzame ontwikkeling --- didactische processen --- lerarenopleiding --- 371.2 --- leerplanontwikkeling --- 450.45 --- leerplannen --- lerarenopleidingen --- onderwijs --- 371.214 --- 456.8 --- 614.6 --- Duurzame ontwikkeling --- EDO (educatie voor duurzame ontwikkeling) --- Lerarenopleiding --- Lerarenopleidingen --- 330.34 --- 339.9 --- 354.7 --- 37 --- 450.7 --- Basisonderwijs --- Hoger onderwijs --- Leerplanontwikkeling (curriculumontwikkeling) --- Onderwijs --- Opleiding --- Secundair onderwijs --- 450.7 ) Opleiding en bijscholing --- duurzame ontwikkeling (ler) --- milieu --- natuurbescherming --- onderwijs (ler) --- ontwikkelingssamenwerking --- Milieu --- Milieufilosofie --- onderwijzend personeel --- 614.61 --- Duurzame ontwikkeling ; onderwijs --- Onderwijsorganisatie --- onderwijsprogramma's. leerplan. lesrooster. leerprogramma --- Leerplanontwikkeling --- Vormingsgebieden --- Milieubeheer --- Opleiding en bijscholing --- (zie ook: teleonderwijs) --- Sustainable development --- Study and teaching --- Handbooks, manuals, etc. --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 08 --- didactiek --- economische groei --- leefomgeving --- solidariteit --- Natuurbescherming --- Ontwikkelingssamenwerking --- Integratie --- Persoon met een verstandelijke handicap --- Oudere --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Gemeenschap --- School --- Buurt --- Sport
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|