Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
De millennials ? de generatie die werd geboren tussen 1980 en 2000 ? komen in rap tempo de arbeidsmarkt op. Ze worden gezien als ambitieuze krachten die nieuwe oplossingen voor oude problemen weten te vinden. Toch kent deze generatie ook kwetsbaarheden. Omgaan met negatieve feedback is soms een uitdaging en frustratie in het werk ligt op de loer. De grootste uitdaging ligt bij stress: onder jonge werknemers is het aantal burn-outs veel hoger dan bij andere leeftijdsgroepen. Zijn deze millennials nu echt zo anders dan andere generaties? Waarom komen er bij hen zoveel burn-outs voor? En vooral: wat kun je als manager doen om goed leiding te geven aan deze groep? Psycholoog Thijs Launspach legt uit hoe je de millennials waar jij leiding aan geeft in hun kracht zet en voorkomt dat ze opbranden.Bron: https://www.bol.com/nl/f/werken-met-millennials/9200000108382578/?country=BE
Personeelsmanagement --- Leiderschap --- Generatie Y --- Personnel management
Choose an application
Wij zijn opgegroeid met steeds sneller gaande veranderingen: van cd's naar mp3's; van sms naar WhatsApp; van TMF naar YouTube; van Hyves naar Facebook. Een leven zonder internet kunnen wij ons eigenlijk niet meer voorstellen. Wij hechten veel waarde aan vrijheid en zelfontplooiing.Binnenkort bestormen wij de arbeidsmarkt. Men verwacht van ons dat wij niet anders willen dan flexibel werken en gebruikmaken van alle technologieën waar wij mee zijn opgegroeid. We twitteren onszelf minimaal naar een eerste baan en zullen als digitale nomaden van werkplek naar werkplek trekken. Maar willen wij dit wel? En klopt dit toekomstbeeld?
HRM (human resource management) --- Personnel management --- arbeid --- Arbeidsmarkt --- Generatiekloof --- Arbeidsethos --- Loopbaanplanning --- Het nieuwe werken --- Jeugd --- 316.1 --- Generatie Y --- Toekomstvisie --- Filosofie en ethiek van de arbeid; algemeen --- Jongere
Choose an application
Een nieuwe generatie werkende jongeren, Generatie Y (geboren tussen 1985 en 2000) zorgt nu al voor beroering: ze denken en werken immers anders dan bedrijven gewoon zijn. Het boek laat Generatie Y zelf aan het woord. Jonge ondernemers en professionals vertellen hoe zij tegen de andere generaties aankijken, wat hun op- en tegenvalt. En ja, ze zijn eigenwijs; maar teamspirit en persoonlijk contact met oudere generaties is ook voor hen belangrijk. Met een open blik spreken ze carrière, echt samenwerken en inspirerend leiderschap. Aart Bontekoning verschaft het theoretische kader, gebaseerd op zijn onderzoek, Marieke Grondstra en haar Y-genoten zorgen voor de verfrissende blik. Dat levert boeiende inzichten en praktische handvatten op, waarmee (HR-)managers en leiders de generatieverschillen in hun eigen organisatie kunnen opsporen, bespreekbaar maken en benutten.Inhoudsopgave1. Generatie Y stelt zich voor2. Nieuwe generaties als cultuurupdates3. Verslag generatierYs - Generatie Y ontmoet de andere generaties4. Samenwerken met alle generaties loont!5. Cultuur en leiderschap6. Ondernemen met inspiratie7. DYkdoorbraken in BV Nederland8. Identiteit - een typische Y-discussie?!9. Werkprincipes voor het benutten van generatiekrachten - Het Nieuwe Samenwerken
generatieconflict --- organisatiepsychologie --- Sociology of organization --- innovatiemanagement --- generatiemarketing --- Personeelsmanagement --- Samenleving --- Sociologie --- Leeftijd --- Managementvaardigheden --- Trends --- Cultuursociologie --- Arbeidsmarkt --- Organisatieleer --- Generatie Y --- Generatiekloof --- Teamwerk --- Oudere werknemers --- Jeugd --- Age Leeftijd --- Culture d'organisation Organisatiecultuur --- Trend --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Jongere
Choose an application
In dit baanbrekend werk geeft Frederic De Meyer via tal van voorbeelden weer hoe grote maatschappelijke tendensen soms een indirecte, onvermoede impact hebben op ondernemingen en sectoren. Het boek geeft niet alleen concrete tips over hoe u deze trends binnen uw eigen onderneming kan analyseren, maar ook hoe u ze kan gebruiken om uw strategie aan te passen, ideeën voor innovatie op te doen, de uitdagingen van uw klanten beter in te schatten en daar met veel succes op in te spelen.Bron : http://www.managementboek.nl
bedrijfsbeheer --- megatrends --- 658 --- GRAIN-technologie --- GRIN-technologie --- augmented reality (toegevoegde realiteit) --- generatie Y --- globalisering --- sociale netwerken --- trends --- 347 --- Consumentengedrag --- Geopolitiek --- Technologische ontwikkeling --- conjunctuur --- demografie --- innovatie --- onderneming --- 331.30 --- Bedrijfskunde --- Personeelsbeleid. Humanresourcesmanagement. Strategisch. SHRM --- Trends --- Trendwatching --- Management --- Business enterprises --- Case studies --- Trend
Choose an application
Generation Y (13-29 year olds) are the most marketing savvy and advertising critical generation ever. Three times the size of the previous Generation X, they have a much bigger impact on society and business. But what drives them and how do you develop the right brand strategies to reach this critical generation? How Cool Brands Stay Hot reveals what drives Generation Y and how you can reach them. Based on important new research, it provides insights into the consumer psychology and behaviour of 'the Millennials'. It will help you to re-connect with the new generation of consumers by understanding their likes and dislikes, and how you can make your advertising, marketing and branding relevant to them. Full of statistics and case studies including Nokia, Nivea, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, H&M, and Levi's, How Cool Brands Stay Hot provides you with creative ideas on how to position, develop and promote your brands to the new consumer generation. Bron : http://www.bol.com
Advertising. Public relations --- merken --- generatiemarketing --- consumentengedrag --- productstrategie --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Kinderen en jeugd --- Consumer behavior. --- Generation Y. --- Product management. --- Target marketing. --- Young adult consumers. --- Young consumers. --- Consumer behavior --- Generation Y --- Product management --- Target marketing --- Young adult consumers --- Young consumers --- 658.8 --- generatie Y --- productmanagement --- 369.1 --- branding --- marketing --- merkenbeleid --- reclame --- Youth as consumers --- Youth market --- Consumers --- Market targeting --- Target markets --- Marketing --- Brand management --- Management, Product --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Echo boomers --- Echo generation --- Generation M --- Generation Why? --- Millennial generation --- Millennials (Generation Y) --- Net generation --- Newmils --- Thatcher's children (Generation Y) --- Generations --- Population --- marketing, verkoop, distributie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Management --- Merkstrategie --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Consumentengedrag --- Generatie Y --- Productmanagement --- Jongere
Choose an application
Buig de verschillen tussen Generatie X, Y, Z en de babyboomers om tot een krachtig voordeel.Vanaf 2016 komt generatie Z op de werkvloer. Doordat babyboomers langer aan de slag blijven, zullen bedrijven en overheidsorganisaties uitzonderlijk vier generaties moeten laten samenwerken. Vier generaties die elk hun eigen kenmerken hebben en hun eigen bijdrage leveren aan de organisaties. Generaties met een eigen cultuur, eigen waarden, een eigen manier van werken.Iedereen Baas! leert hoe deze verschillen met elkaar te verzoenen en ze bovendien als een troef uit te spelen voor uw bedrijf.Behalve een concreet en onmiddellijk toepasbaar stappenplan, bevat het boek talrijke tips & tricks. De bijzondere aandacht voor de rol van het digitale in de werking van bedrijven maakt Iedereen Baas! tot de ideale voorbereiding op de toekomst voor uw bedrijf.Bron : http://www.lannoo.be
Age group sociology --- Organization theory --- Personeelsbeleid --- Generatieverschillen --- Ondernemingen ; toekomst --- management --- 005.34 --- werkvloer --- bedrijfsorganisatie --- organisatiemanagement --- Management ; toekomst --- Generaties : relaties --- Management : sociale vaardigheden --- Human resources management --- 658.3 --- generatiekloof --- 65.012.4 --- Relations humaines Menselijke relaties --- Psychologie d'organisation Organisatiepsychologie --- Management --- Personeel --- Generaties --- Team personeel talenten leidinggeven leiderschap coachen adviseren samenwerken gedrag --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Managementstijlen --- PXL-Business 2014 --- ondernemerschap --- innovatiebeleid --- menselijke factoren --- organisatiecultuur --- PXL-Social Work 2018 --- 159.922.602 --- 331 --- 007.5 --- 007 --- generatie --- arbeid --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- informatie en communicatie --- Teamwerk --- Personeelsmanagement --- Leeftijd --- Arbeidssociologie --- Arbeidsmarkt --- Trends --- Oudere werknemers --- Feedback --- Beoordeling --- Communicatie --- Het nieuwe werken --- Professionalisering --- Digitale kloof --- Sociale media --- Leidinggeven --- Generatie X --- Generatie Y --- Generatie Z --- Digitalisering --- Trend --- Generatie --- Evaluatie --- Leiderschap --- Relatie
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|