Listing 1 - 10 of 22 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Corporate communication : het managen van reputatie
Author:
ISBN: 9014078986 Year: 2001 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing : de nieuwe principes
Author:
ISBN: 9789082033724 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat, nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In 'Marketing. De nieuwe principes' zet Steven Van Belleghem de krijtlijnen uit voor de toekomst van marketing. Hij laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Daarbij combineert hij een stevig theoretisch kader met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Hoe speelt u slim in op uw consument? En hoe zet u dit om in duurzaam succes voor uw merk, bedrijf of organisatie? In dit standaardwerk over marketing vindt u de antwoorden!- Een onmisbaar basiswerk voor studenten Marketing en Communicatie. - Ook geschikt voor professionals die hun kennis willen verdiepen- Auteur van 'De Conversation Manager' en 'De Conversation Company'.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Interactief beleid : nieuwe impulsen voor communicatie : een debat
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9014058705 Year: 1999 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij


Book
Grondslagen van de communicatie
Author:
ISBN: 9789001720667 Year: 2009 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

dit boek hoort een website : http://www.grondslagenvandecommunicatie.noordhoff.nl


Book
Business marketing management: strategie, planning en implementatie
Author:
ISBN: 9789001708986 Year: 2008 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Relatiemedia : praktijkboek voor doelgericht communiceren
Author:
ISBN: 9043011320 9789043011327 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Relatiemedia zijn gratis bladen (papier of digitaal) die bedrijven laten maken voor diverse groepen relaties: vaste klanten, maar ook werknemers. Bijvoorbeeld 'Allerhande' van Albert Heijn of 'Spoor' voor abonnementhouders van de NS. Dit boek beoogt het maken van dergelijke bladen te professionaliseren. De hoofdauteur stond aan de wieg van meer dan honderd relatiemedia. Zijn medeauteurs zijn onder meer communicatie- en marketingadviseurs, uitgevers en bladenmakers. Zij schrijven over marketing, communicatie, de strategie bij het opzetten van een blad, de productie en het projectmanagement (contractering en dergelijke). Het boek is gemaakt voor bedrijfsjournalisten, uitgevers van relatiemedia en ook voor de opdrachtgevers. Het boek is voorzien van afbeeldingen in kleur en zwart-wit, een uitgebreide literatuurlijst, adressen en een register. Het relatiemedium of sponsored magazine, zoals het ook wel wordt genoemd, is in ons land sterk ontwikkeld. Vrijwel alle grote bedrijven, organisaties En instellingen hebben een of meer tijdschriften en maken gebruik van elektronische nieuwsbrieven. Met deze vorm van 'branded content' informeren ze hun klanten, aandeelhouders of medewerkers en proberen ze hun doelgroep beter te binden. Kritische opdrachtgevers werken bij de totstandkoming van deze media veelal samen met journalistieke bedrijven. Van deze bedrijven wordt een goed inzicht verlangd in de commercile belangen van de opdrachtgever. Ze behoren veel kennis van marketingcommunicatie te hebben. Een helder journalistiek inzicht en de kunst om een goed evenwicht te vinden tussen de belangen van lezer en opdrachtgever is dan gewenst. Dit boek is daarbij voor zowel opdrachtgever als uitgever en zijn team een praktisch hulpmiddel. Het wil aan de verdere professionalisering van het vak van het ontwikkelen en maken van relatiemedia een bijdrage leveren. Tientallen professionals hebben aan deze uitgave een bijdrage geleverd, waarmee dit boek veel deskundigheid uit de branche bundelt. Hoewel Veel kennis over het vak nog geen media- of bladenmaker maakt, is het uiterst aangenaam als de mediamakers over veel vakkennis beschikken en de opdrachtgever demakers van relatiemedia met de juiste kennis in vuur en vlam kunnen zetten.


Book
Het Strategisch Communicatie Frame : methode voor agile strategie-ontwikkeling
Authors: ---
ISBN: 9789491560637 9491560638 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Adfo Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Na het grote succes van de eerste druk van Het Strategisch Communicatie Frame (mei 2014) is dit alweer de vierde druk, aangevuld met een extra deel waarin 25 professionals aangeven hoe zij het Frame gebruiken en wat zij ervan vinden.Het Strategisch Communicatie Frame is ontwikkeld als methode voor het bepalen van een effectieve strategie. Of het nu gaat om een communicatiestrategie voor de lange termijn voor de organisatie, een communicatiestrategie voor een op handen zijnde fusie of overname, of een communicatiestrategie waarmee je programmadoelen wilt realiseren. Het Frame blijkt een universeel model voor strategieontwikkeling.Het doel van het Strategisch Communicatie Frame is professionals te helpen scherpe keuzes te maken. Dat is wat het Strategisch Communicatie Frame is, een hulpmiddel. Het Frame schrijft niet voor wat je moet doen of welke strategie de beste is. Dat hangt namelijk af van de situatie. Wel helpt het Frame om de juiste vragen te stellen, om uit te zoeken wat in jouw organisatie, bij jouw klant of in jouw project echt nodig is, en het dwingt je na te denken hoe communicatie daaraan kan bijdragen. Het helpt je keuzes te maken in wie en wat je nodig hebt om je ambities te realiseren. Het Strategisch Communicatie Frame is een planningsmethode die echt anders is dan het klassieke stappenplan. Deze methode is een agile methode waarmee je sneller kunt inspelen op de actualiteit en toch de regie kunt proberen te houden. Bron : http://www.bol.com


Book
Professionele communicatie met MyLab
Author:
ISBN: 9789043030274 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Professionele communicatie is een praktische voorbereiding op alle facetten van communicatie in een zakelijke omgeving. In drie toegankelijk geschreven modules wordt een brede basis voor zowel mondelinge als schriftelijke vaardigheden gelegd. Deze basis bevat geen langdradige theorieën, maar is juist verrijkt met praktische voorbeelden, reflectieopdrachten en interviews met professionals uit verschillende beroepspraktijken.


Book

Book
Voorkom imagoschade ! : een doe-het-zelfhandleiding voor communicatie bij calamiteiten
Author:
ISBN: 9051897782 Year: 1999 Publisher: Utrecht Lemma

Listing 1 - 10 of 22 << page
of 3
>>
Sort by