Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Wiskunde ; basisonderwijs ; leermiddelen --- PXL-Education 2015 --- basisonderwijs --- methode wiskunde --- Wiskunde --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- Getallenkennis --- Zorgverbreding --- Remediëring --- Bewerkingen --- Meetkunde --- Metend rekenen --- Meten --- Zelfstandig werken --- Bewerking (wiskunde) --- Zelfstandig werk (onderwijs)
Choose an application
Lezen --- Lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- Begrijpend lezen --- Studerend lezen --- Zorgverbreding --- Zelfstandig werken --- Woordenschat --- 475.26 --- Didactiek --- Handboek/cursus --- (zie ook: Leesvaardigheid) --- Schoolbooks - Didactic material --- Zelfstandig werk (onderwijs) --- Schrijven --- Spel --- Nederlands
Choose an application
Lezen --- Lager onderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Begrijpend lezen --- Studerend lezen --- Zorgverbreding --- Zelfstandig werken --- Woordenschat --- 475.26 --- Didactiek --- Handboek/cursus --- (zie ook: Leesvaardigheid) --- Schoolbooks - Didactic material --- Zelfstandig werk (onderwijs) --- Schrijven --- Spel --- Nederlands
Choose an application
Lezen --- Lager onderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Begrijpend lezen --- Studerend lezen --- Zorgverbreding --- Zelfstandig werken --- Woordenschat --- 475.26 --- Didactiek --- Handboek/cursus --- (zie ook: Leesvaardigheid) --- Schoolbooks - Didactic material --- Zelfstandig werk (onderwijs) --- Schrijven --- Spel --- Nederlands
Choose an application
Lezen --- Lager onderwijs --- 3e graad lager onderwijs --- Begrijpend lezen --- Studerend lezen --- Zorgverbreding --- Zelfstandig werken --- Woordenschat --- 475.26 --- Didactiek --- (zie ook: Leesvaardigheid) --- Schoolbooks - Didactic material --- Zelfstandig werk (onderwijs) --- Schrijven --- Spel --- Nederlands
Choose an application
Lezen --- Lager onderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- Begrijpend lezen --- Studerend lezen --- Zorgverbreding --- Zelfstandig werken --- Woordenschat --- 475.26 --- Didactiek --- Handboek/cursus --- (zie ook: Leesvaardigheid) --- Schoolbooks - Didactic material --- Zelfstandig werk (onderwijs) --- Schrijven --- Spel --- Nederlands
Choose an application
Didactic strategies --- leerlingenbegeleiding --- coaching --- Pupil counseling. Pupil guidance --- competenties --- 489.4 --- competentiegericht onderwijs --- teambegeleiding --- zelfstandig leren --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Contains audio-visual material --- Leren --- Leren leren --- Hoger beroepsonderwijs (Nederland) --- Coaching --- Competentieleren --- Zelfstandig werken --- Zelfstandig leren --- Hoger onderwijs --- Coöperatief leren --- Leerstijlen --- Competenties --- Nederland --- Hoger beroepsonderwijs --- Zelfstandig werk (onderwijs) --- Leerstijl --- Competentie --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Choose an application
Het werken met een plan geeft je als leerkracht een nieuw middel om verder te bouwen aan vrij kleuterinitiatief. Het is een vorm van differentiatie die kinderen laat groeien in hun ondernemerschap. Het plan geeft het kind een manier om zijn richting, doel en uiteindelijk ook zijn planning zelf op te bouwen. Ook kleuters kunnen op die manier heel sterk hun leerproces in handen nemen op een manier die heel makkelijk te integreren valt in een klas die groeit in zijn ervaringsgerichte aanpak.
zelfstandigheid --- kleuterdidactiek --- didactische processen --- Didactics of Kindergarten --- planmatig werken --- differentiatie --- didactiek --- talenten --- ondernemingszin --- kleuteronderwijs --- Kleuteronderwijs --- 471.4 --- 471.4 Kleuteronderwijs - methodiek en didactiek --- PXL-Education 2018 --- basisonderwijs --- didactische werkvormen --- klasmanagement --- Ervaringsgericht kleuteronderwijs --- Zelfstandig werken --- Didactiek --- Planmatig werken --- zelfsturing --- ervaringsleren --- Ervaringsgericht onderwijs --- Zelfstandig werk (onderwijs) --- Lager onderwijs
Choose an application
Leraren hebben diverse rollen: instructeur, coach, organisator, relatiebouwer en nog veel meer. Het is de combinatie van deze rollen in één persoon die de leraar tot een goede leraar maakt. Eén van de belangrijkste rollen is ongetwijfeld die van klassenmanager. Een klas waarin sprake is van een goed klassenmanagement zorgt voor een omgeving waarin onderwijzen en leren kan bloeien! TEAM Klassenmanagement werd ontwikkeld voor een optimaal klassenmanagement in klassen waar leerlingen ook regelmatig samenwerken. Per letter van het woord TEAM krijgt u uitleg over een aantal structuren die onmisbaar zijn wanneer u met verschillende soorten teams wilt gaan werken. T van Teams E van Erg gestructureerd A van Aparte activiteiten M van Matig geluidsniveau. Een aanpak waarbij u stap voor stap met uw groep het TEAM Klassenmanagement invoert.
Klassenmanagement. --- Teacher education. Teacher's profession --- lerarenberoep --- klassenmanagement --- coaching --- leraren-leerling relatie --- Didactic strategies --- Meervoudige intelligentie --- Klassenmanagement --- Teamwerk --- 474.21 --- Coöperatief leren --- Basisonderwijs --- 37.064 --- Klasmanagement --- Teams --- Werkvormen --- Didactische werkvormen --- Leraren --- Zelfstandig werken --- Differentiatie --- Pedagogisch klimaat --- Lager onderwijs --- Gedragsproblemen --- Relatie leraar - leerling --- Leraar --- Zelfstandig werk (onderwijs) --- Gedragsprobleem --- Directie
Choose an application
Dit boek beschrijft de belangrijkste elementen van klassenmanagement in relatie tot effectief onderwijs. Het boek is gebaseerd op twee eerdere, veelgebruikte publicaties van CPS: Klassenmanagement in de onderbouw en Verder met klassenmanagement. Deze boeken zijn herschreven, samengevoegd en geactualiseerd op basis van recente ontwikkelingen en onderzoeksresulaten. Dit boek is het resultaat van die exercitie.
School management --- Didactic strategies --- lager onderwijs --- didactische werkvormen --- klassenmanagement --- PXL-Education 2018 --- basisonderwijs --- klasmanagement --- onderwijsstrategie --- differentiatie --- 454.22 --- Basisonderwijs --- Differentiatie --- Klasmanagement --- Klassfeer --- Omgangsvormen (Regels en afspraken) --- Tucht (Discipline, Gezag, Orde, Ordeproblemen) --- Zelfstandig werken --- 474.21 --- 454.2 --- 474.23 --- Didactische principes --- Zelfstandig werk : basisonderwijs --- Klassenmanagement ; basisonderwijs --- Onderwijsstijlen --- Onderwijsstrategieën --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Klassenmanagement --- Pedagogisch klimaat --- Zelfstandig werk (onderwijs) --- Didactics --- Primary education --- Secondary education
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|