Narrow your search

Library

Hogeschool Gent (3)

AP (2)

KBR (2)

Arteveldehogeschool (1)

EhB (1)

KDG (1)

National Bank of Belgium (1)

Thomas More Mechelen (1)

UCLL (1)

ULB (1)

More...

Resource type

book (3)


Language

Dutch (2)

English (1)


Year
From To Submit

2020 (1)

2013 (1)

2008 (1)

Listing 1 - 3 of 3
Sort by

Book
Brand change : nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie
Author:
ISBN: 9789401466899 Year: 2020 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft.

Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding
Authors: ---
ISBN: 9780787998301 0787998303 9786611237387 1281237388 0470245360 9780470245361 Year: 2008 Publisher: San Francisco : Jossey-Bass,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Taking Brand Initiative offers a revolutionary approach to corporate branding that looks beyond the marketing value of brands company-to-customer and the HR significance of brands company-to-employee. It places the management of brands at the senior level of management as it radiates throughout the organization. In this groundbreaking book, international branding thought leaders, Mary Jo Hatch and Make Schultz explain how a company's brand is just as important to ÒoutsidersÓÑpoliticians, suppliers, and analysts as it is to company insiders. They show how only the corporate brand can integra


Book
Couture graphique : mode, grafisch ontwerp & het lichaam
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789089895554 Year: 2013 Publisher: Houten : Terra Lannoo,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Grafische vormgeving speelt een steeds belangrijkere rol binnen de mode. Ze maakt het mogelijk onze identiteit uit te dragen via kleding, bijvoorbeeld bedrukte T-shirts. Daarnaast beïnvloeden grafisch ontwerpers als art directors de communicatie en marketing van modehuizen: logo's, reclames, uitnodigingen ...

Listing 1 - 3 of 3
Sort by