Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
De merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft.
Product strategy --- merken --- merkartikelen --- merkimago --- imago --- marketingtoepassingen --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Storytelling --- Profiel en imago --- Beïnvloeding --- Communicatie --- Branding --- Merken --- Marketing ; strategieën --- Merkstrategie --- Profiel --- Imago --- Stratégie de marque --- Marketing ; strategieën
Choose an application
Taking Brand Initiative offers a revolutionary approach to corporate branding that looks beyond the marketing value of brands company-to-customer and the HR significance of brands company-to-employee. It places the management of brands at the senior level of management as it radiates throughout the organization. In this groundbreaking book, international branding thought leaders, Mary Jo Hatch and Make Schultz explain how a company's brand is just as important to ÒoutsidersÓÑpoliticians, suppliers, and analysts as it is to company insiders. They show how only the corporate brand can integra
reclame --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Merken --- Branding (Marketing) --- Corporate culture. --- Corporate image. --- Branding (Marketing). --- Corporate image --- Corporate culture --- Management Styles & Communication --- Management --- Business & Economics --- Entreprises --- Culture d'entreprise --- Stratégie de marque --- Image --- Stratégie de marque --- Brand name products --- Culture, Corporate --- Institutional culture --- Organizational culture --- Company image --- Corporate identity --- Marketing --- Advertising --- Corporations --- Organizational behavior --- Business anthropology --- Industrial design coordination --- Sociological aspects --- Public relations --- E-books
Choose an application
Grafische vormgeving speelt een steeds belangrijkere rol binnen de mode. Ze maakt het mogelijk onze identiteit uit te dragen via kleding, bijvoorbeeld bedrukte T-shirts. Daarnaast beïnvloeden grafisch ontwerpers als art directors de communicatie en marketing van modehuizen: logo's, reclames, uitnodigingen ...
Brand name products -- Marketing --- Branding --- Branding (Marketing) --- Création d'image de marque --- Développement d'image de marque --- Gestion d'image de marque --- Gestion de marque --- Image de marque [Stratégie d' ] --- Marque [Stratégie de ] --- Merkstrategie --- Politique de marque --- Positionnement de marque --- Produits de marque -- Marketing --- Stratégie d'image de marque --- Stratégie de marque --- Valorisation de marque --- grafische vormgeving --- Graphic arts --- graphic design --- fashion design --- mode --- Fashion --- History --- 20th century --- 21st century --- Fashion design --- Social aspects
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|