Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
In the first part, important aspects of advertising messages that influence advertising effectiveness are discussed, with contributions on advertising strategies and branding, advertising creativity, emotional and informational advertising strategies, effective arguments in advertising and the use of celebrity endorsers. In the medium part, a number of studies on advertising in new media such as internet advertising, advertising in computer games (advergames), and the usage of new media by different target groups, are collected. In the final part on context, the contributions elaborate among others on product placement, the impact of cultural differences on advertising effectiveness, how men and women differ in their reactions to advertising, the connection between advertising and human values, and advertising aimed at children. This book compiles the best research reports presented at the 7th ICORIA - International Conference on Research in Advertising - conference, organized by the European Advertising Academy (E.A.A.).
Adverteren. --- Reclame en media. --- Reclame. --- #SBIB:309H2800 --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Taalkunde --- 659 --- 369.4 --- merken --- reclame --- 659.1 --- onderzoeksrapporten --- Reclame: algemene werken --- Reclame. Public relations --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Reclame --- Reclame-onderzoek --- Reclame-effectiviteit --- Internet --- Televisiereclame --- Branding --- Product placement --- Productplacement
Choose an application
Wie de consument vandaag misleidt, wordt genadeloos afgestraft. De wereld is open en transparant. Daarom kunnen bedrijven niet achterblijven in hun communicatie. Goede, efficiënte reclame probeert de waarheid van een merk naar buiten te brengen en probeert de mensen waarvoor de communicatie bedoeld is, er maximaal bij te betrekken. De nieuwe communicatiemiddelen met internet en sociale media voorop geven de macht aan de consument. Een unieke blik achter de schermen van bekende reclamecampagnes. Bron : http://www.boekenbank.be
Reclame. --- Advertising. Public relations --- reclameboodschappen --- sociale media --- reclamecampagnes --- Reclame --- Advertising --- Belgium --- Marketing --- Communication in marketing --- 659.1 --- 369.4 --- Saatchi --- communicatie --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Reclamecampagnes --- Sociale communicatie --- Internet --- Sociale marketing --- Reclamecommunicatie --- Reclamecampagne
Choose an application
Dit boek geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals adverteren, public relations, sponsoring, verkoopacties, direct marketing, winkelcommunicatie, vakbeurzen, persoonlijke verkoop en internet.
Applied marketing --- verkoop --- merken --- marketingcommunicatie --- internationale communicatie --- sponsoring --- reclame --- PR (public relations) --- Mass communications --- Marketingcommunicatie --- Marketing --- Communicatie --- 658.8 --- #KVHA:Marketing --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- #KVHB:Marketing --- 658.88 --- 659.3 --- 659.1 --- communicatie --- direct marketing --- e-communicatie --- geïntegreerde communicatie --- marketing --- merkenbeleid --- public relations --- E070083.jpg --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Toegepaste marketing --- Massacommunicatie --- Publiciteit, reclame, adverteren --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution
Choose an application
Iedereen in de westerse wereld wordt beïnvloed door reclame en promotie. Organisaties in de private en publieke sector beseffen dat succes wordt bepaald door communicatie met het publiek. De boodschap moet helder zijn en het publiek moet zin hebben in de boodschap. Reclame en promotie zijn als geen ander vak onderhevig aan verandering: klanten die betere resultaten willen, de opkomst van kleine en beweeglijke reclamebureaus, consumenten die niet langer reageren op traditionele vormen van adverteren. Grote reclame- en promotiebedrijven bepalen niet langer het gezicht van het vak. Internet heeft deze revolutie mogelijk gemaakt. Om vat te krijgen op al deze ontwikkelingen is een goede balans van theorie en praktijk noodzakelijk. In Reclame en Promotie treft de student deze balans aan. Nieuwe ontwikkelingen worden tegen het licht van klassieke theorieën gehouden en vice versa. Het één hoeft het ander immers niet uit te sluiten.Elk hoofdstuk van Marketingcommunicatie bestaat uit leerdoelen, een inleidende case, een internationaal perspectief, een ethisch perspectief, carrièreprofielen, kernbegrippen, opdrachten en een samenvatting
Marketingcommunicatie. --- Applied marketing --- reclame --- marketingcommunicatie --- sales promotion --- Marketingcommunicatie --- Reclame --- 659 --- #SBIB:309H250 --- 659.1 --- 369.1 --- 369.4 --- communicatie --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Marketing --- Communicatie --- Marketingkanalen --- Public relations --- Financiewezen
Choose an application
In de "reclamejongens" legt Bruno Vanspauwen uit hoe de reclame- en marketingwereld jarenlang werden verguisd, maar nu ook hun ingang vinden in andere sectoren zoals media en politiek.
Reclame. --- reclame --- commercials [oral or performed works] --- Advertising. Public relations --- reclameboodschappen --- Reclame --- 159.98*2 --- #SBIB:309H252 --- #SBIB:309H2800 --- #A0306A --- 690 Media, mediarecht --- 369.4 --- media --- politiek --- 659.1 --- Media (Communicatiemedia) --- reclamecampagnes --- reclamepsychologie --- reclame, bureaus --- reclame, effectiviteit --- public relations --- 159.98*2 Publiciteit. Business psychologie. --- Publiciteit. Business psychologie. --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Reclame: algemene werken --- Publiciteit, reclame, adverteren --- 384 --- 32 --- 659 --- Publiciteit. Business psychologie --- Media --- Politiek --- Praktijk --- Reclame-praktijk --- Provincie West-Vlaanderen --- Maatschappij --- Film
Choose an application
massamedia --- marketing --- commercials --- media --- Marketing --- reclame --- mass media --- reclamebureaus --- Advertising. Public relations --- Publicité --- Périodiques --- Reclame --- Tijdschriften --- Agriculture --- Home economics --- 659 --- 658.8 --- HB-B --- communicatiemedia --- handelswetenschappen en bedrijfskunde --- 050 --- 339.138 --- 659.1 --- Media (Communicatiemedia) --- abonnementen --- bedrijfseconomie --- economie --- 65 --- Reclame-adviesbureau's --- Publicity. Information work. Public relations --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- periodieken - tijdschriften --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Periodicals --- Management --- Technologie --- E-journals --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- commercials [oral or performed works] --- Domestic economy --- Domestic science --- Family and consumer sciences --- Household management --- Household science --- Family life education --- Home --- Consumer education --- Formulas, recipes, etc. --- Households --- Reclame. Public relations --- reclameboodschappen --- tijdschriften communicatie --- advertising agencies
Choose an application
reclame --- marketingcommunicatie --- Advertising. Public relations --- #SBIB:309H2820 --- #SBIB:309H402 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- 658.626 --- 659.1 --- marketing --- merken --- De reclameboodschap: algemene werken --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, ... --- merkproducten --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Reclame --- Beïnvloeding --- Reclame-effecten --- Prestatiemetingen --- Effectiviteit --- Reclamebeïnvloeding --- Reclame-effectiviteit --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, .. --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- Prestatiemeting --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media,
Choose an application
Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld ?Vandaag staan merken, marketing en reclame steeds meer onder druk binnen ondernemingen. Periodes van economische recessie vergroten die druk nog. De opkomst van nieuwe technologieen verandert bovendien de levensstijl van consumenten. De nood om de meerwaarde van reclame te bewijzen is groter dan ooit. Het boek geeft antwoord op vragen zoals: Hoe nieuwe en klassieke reclame integreren ? Waarom houden consumenten wel van reclame ? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming ?Bron : http://www.boekenbank.be
Reclame --- Marketing --- Management --- Merken --- Reclame-effectiviteit --- toekomst --- #SBIB:309H2800 --- 369.4 --- reclame --- strategisch management --- marketing --- 659.1 --- 658.81.5 --- Management strategie success marketing --- Reclame: algemene werken --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Publicity. Advertising --- Reclame. Advertising. Merchandising --- 659.1 Publicity. Advertising --- toekomst. --- Toekomst. --- Applied marketing --- reclamepsychologie --- Advertising. Public relations --- consumentenmarketing --- merkimago --- Advertising --- Buzz marketing (Internet) --- Cyber-marketing --- Cybermarketing --- E-marketing --- Internet [Marketing sur ] --- Internet marketing --- Marketing en ligne --- Marketing sur Internet --- Marketing électronique --- Planification stratégique --- Publicité --- Strategic planning --- Strategische planning --- Webmarketing --- Merk --- Financiewezen --- 360 --- pers en communicatie --- presse et communication --- Graphics industry --- Distribution strategy --- Mass communications
Choose an application
Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- adverteren --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- Mass communications --- Internet [Adverteren op ] --- Internet advertising --- Publicité sur Internet --- Reclame op Internet --- Marketing --- Internet marketing --- Customer relations --- Social media --- Management --- Social aspects --- 658.811 --- 658.81.5 --- 007.5 --- 339.4-05 --- 658.6 --- 369.1 --- conversation management --- e-marketing --- marketing --- marketingstrategieën --- 369.4 --- 659.1 --- 659 --- Sales management --- Reclame. Advertising. Merchandising --- informatica - cybernetica - Internet (zie ook 681.3) --- verbruikers - consumenten --- commercieel beleid --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Sociale communicatie --- Cybermarketing --- Internet --- Consumenten --- Marketingcommunicatie --- internet --- strategieën --- Merkenmanagement --- 658.811 Sales management --- Marketingcommunicatie. --- internet. --- strategieën. --- Merkenmanagement. --- Internet. --- Strategieën. --- Business enterprises --- Computer networks --- Marketing - Social aspects --- Internet marketing - Social aspects --- Management - Social aspects
Choose an application
Master Marketeer Guillaume Van der Stighelen ontsluiert de mechanismen achter heldenverering, en legt uit hoe je die mechanismen in je voordeel kunt gebruiken. Hij illustreert kleurrijk hoe CEO's, marketingmensen en reclamemakers het verhaal van hun merk op zo'n manier kunnen verspreiden dat het tot het collectieve geheugen gaat behoren. En het kan je helpen om je eigen persoonlijk verhaal in een gunstig daglicht te stellen.
Merken. --- Reclame. --- reclame --- marketingcommunicatie --- adverteren --- Advertising. Public relations --- merken --- Advertising --- Reclame. Public relations --- Marketing Marketing --- 659.1 --- 659.1.01 --- Merken ; merkwaarde ; merk en ontwerp --- Reclame ; handboeken ; theorie ; praktijk --- Reclame ; opvattingen ; misvattingen ; technieken --- Reclamebureaus ; België --- Van der Stighelen, Guillaume --- 369.1 --- 658.8 --- 659 --- 369.4 --- Duval Guillaume --- merkenbinding --- reclameboodschappen --- reclamebureaus --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Publiciteit. Reclame --- Reclamemethoden en -methodieken --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- marketing-communicatie-strategie --- 658.81.5 --- 007 communicatie --- 658.8 marketing --- communicatie --- marketing --- Reclame. Advertising. Merchandising --- Merken --- Positionering --- Merkstrategieën --- Reclame --- Creativiteit --- Branding --- advertising --- Merk --- Merkstrategie --- Musiceren --- 766.31.01 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; theorie, filosofie, esthetica
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|