Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Organisaties --- Organisatieleer --- Management --- Leidinggeven --- Personeelsmanagement --- Performance Prestatie --- Excellence Voortreffelijkheid --- Qualité Kwaliteitszorg --- Organisatie --- Leiderschap
Choose an application
Veel organisaties geven aan dat zij af willen van het klassieke performance management dat bestaat uit jaarlijks het stellen van doelen, het vellen van een oordeel in de vorm van een score en daaraan gekoppelde beloningsconsequentie. Het kost veel tijd, levert veel frustratie en papierwerk op en past niet in een wendbare, agile werkomgeving. Maar wat is het alternatief?Kilian Wawoe, Maud Schaapveld en Rutger Verbeet doken in de literatuur en vroegen meer dan 700 professionals en tientallen organisaties hoe het anders zou kunnen. In dit boek bieden ze na een grondige analyse een praktisch alternatief voor organisaties die af willen van de traditionele performance cyclus.Bron : http:/www.managementboek.nl
Performance management --- Agile werken --- Management --- Performance Prestatie --- Management Management --- Changement Verandering --- Agile Agile
Choose an application
Double your odds of leading successful, sustainable change Leaders aren't short on access to change management advice, but the jury has long been out as to which approach is the best one to follow. With the publication of Beyond Performance 2.0, the verdict is well and truly in. By applying the approach detailed by authors, Scott Keller and Bill Schaninger, the evidence shows that leaders can more than double their odds of success--from thirty percent to almost eighty. Whereas the first edition of Beyond Performance introduced the authors' "Five Frames of Performance and Health" approach to change management, the fully revised and updated Beyond Performance 2.0 has been transformed into a truly practical "how to" guide for leaders. Every aspect of how to lead change at scale is covered in a step-by-step manner, always accompanied by practical tools and real-life examples. Keller and Schaninger's work is distinguished in many ways, one of which is the rigor behind the recommendations. The underpinning research is the most comprehensive of its kind--based on over 5 million data points drawn from 2,000 companies globally over a 15-year period. This data is overlaid with the authors' combined more than 40 years of experience in helping companies successfully achieve large-scale change. As senior partners in McKinsey & Company, consistently named the world's most prestigious management consulting firm, Keller and Schaninger also draw on the shared experience of their colleagues from offices in over 60 countries with unrivaled access to CEOs and senior teams. Beyond Performance 2.0 also dares to go against the grain--eschewing the notion of copying best practices and instead guiding leaders to make choices specific to their unique context and organization. It does this with meticulously balance of focus on short- and long-term considerations, and on fully addressing the hard technical and oft cultural elements of making change happen. Further, the approach doesn't just focus on delivering change; it builds an organization's muscle to continuously change, making it healthier so that it can act with increased speed and agility to stay perpetually ahead of its competition. Leaders looking for a proven approach to leading large-scale change from a trusted source have found what they are looking for in Beyond Performance 2.0.
Choose an application
Een continu proces Veel organisaties worstelen met de vraag op welke manier ze continue verbeterstructuren en -systemen kunnen omzetten in ander gedrag. Gedrag waarmee de verwachte prestatie werkelijk wordt bereikt; gedrag waarbij zowel de medewerker als de manager meer bevoegdheid en controle over hun werk hebben. Dit vereist een specifieke aanpak die gedragsontwikkeling direct koppelt aan de te bereiken prestaties in een verankerd sturingssysteem. Ook heeft het gevolgen voor de manier waarop organisaties omgaan met de ontwikkeling van mensen: gedragsontwikkeling als continu proces vereist een radicaal ander hr-model. Persoonlijke ontwikkeling De meeste organisaties zijn er wel al achter dat het huidige systeem waarin het functioneren eenmaal per jaar wordt beoordeeld niet de juiste prestatiesturing geeft, maar ze kennen geen alternatief. Daarom proberen ze de persoonlijke ontwikkeling met persoonlijke doelen, waarden en competenties toch meetbaar te maken. Prestatieverantwoordelijkheidsgebied Deze ontwikkeling is een doodlopende weg. De ontwikkeling van gedrag moet zijn afgestemd op de prestatie en in dezelfde frequentie worden gemeten en bijgestuurd. Daarbij is het belangrijk dat de medewerker maximale ruimte krijgt binnen zijn eigen prestatieverantwoordelijkheidsgebied. Op die manier komen de verantwoordelijkheid en bevoegdheid steeds lager in de organisatie te liggen en wordt de gewenste prestatie op elk niveau in de organisatie bereikt. Dit is wat Performance behaviour doet. Unieke methode Performance behaviour is een unieke methode die een directe relatie legt tussen het gewenste resultaat van de organisatie en het gedrag dat nodig is om dat resultaat te behalen. Uitgangspunt daarbij is de Lean-filosofie die erop gericht is verspilling te elimineren, zodat de productkwaliteit omhoog gaat en de kosten omlaag. In dit boek wordt dit principe toegepast op het gedrag van mensen in organisaties. Tempo en focus van gedrag Daartoe wordt het gedrag van medewerkers ingedeeld in profielen die gebaseerd zijn op het tempo en de focus van het gedrag. Om beter gedrag te meten is het nodig een standaard vast te stellen. De volgende en grotere stap is het voor elkaar te krijgen dat de medewerkers zich inzetten om deze standaard steeds te verbeteren. Dit kan stapsgewijs, maar ook gebaseerd op innovaties. Hierin speelt de leiderschapsstijl van het management een grote rol. Continu verbeteren In Performance behaviour laat Neil Webers zien hoe je eigenaarschap en verantwoordelijkheid bij mensen kunt creren, waardoor elk individu bereid en in staat is om zijn eigen prestaties te meten en continu te verbeteren. De auteur gaat in op vragen als: Hoe kwantificeer je gedrag en koppel je dat aan prestaties? Hoe benvloed je als leidinggevende je belangrijkste resource: mensen? Hoe zet je verandering om in continue verbetering? Voor wie? Managers, leidinggevenden en veranderconsultants die duurzaam resultaten willen behalen en verbeteren in samenwerking met hun medewerkers.
Prestatiemanagement --- Prestatiegedrag --- 65.12 --- 316.62 --- Management --- Kwaliteitszorg --- Ondernemingen --- Lean-methode --- Performance Prestatie --- Qualité Kwaliteitszorg --- Changement Verandering --- Lean Lean --- Onderneming --- Lean --- Overheidsbeleid
Choose an application
Formation (entreprises) Vorming (bedrijven) --- Centres de formation (entreprises) Bedrijfsgerichte opleidingscentra --- Performance Prestatie --- Feedback Feedback --- Evaluation Evaluatie --- Parascolaire Opleiding buiten schoolverband --- Développement des ressources humaines Human resource development --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Formation dans l'entreprise Werkplekopleiding --- 360 degrés 360 graden
Choose an application
Hoe wordt u stressbestendig? Wat houdt timemanagement precies in? Hoe zorgt u dat u uw mail de baas blijft? Hoe bepaalt u waar en hoe u het best werkt? Hoe houdt u overzicht over alle informatie en taken die u nodig hebt? En wat zijn nu precies de voordelen van 'het nieuwe werken'?Dit compacte handboek wil je de 'ins & outs' leren van het nieuwe werken en hoe je hier als werknemer het beste mee omgaat
loopbaan --- loopbaanontwikkeling --- organisatiecultuur --- Personnel management --- e-mail --- stressmanagement --- Sociology of work --- bedrijfscommunicatie --- arbeidsorganisatie --- nieuwe media --- tijdmanagement --- Netherlands --- Efficacité Efficiëntie --- Performance Prestatie --- Werknemers --- Het nieuwe werken --- Flexibele arbeid --- Telewerken --- Loopbaanplanning --- Technologie --- Leidinggeven --- Werknemer --- Telewerk --- Leiderschap --- Maatschappij --- Inspraak
Choose an application
Performance management. --- business intelligence (informatica) --- Computer. Automation --- prestatiemetingsystemen --- ABC (activity based costing) --- overheidsmanagement --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- Business policy --- Benchmarking (Management) --- Managerial accounting --- AA / International- internationaal --- management --- 650 --- Management --- Performance-management --- Prestatiemanagement --- Performance Prestatie --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Prestatie-indicatoren --- Casestudies --- Beleidsinstrumenten --- Key Performance Indicators --- Praktijk --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Prestatie-indicator --- Casestudy --- Beleidsinstrument --- Kritieke prestatie-indicator --- 097 Personeelsbeleid
Choose an application
Personnel management --- kennismanagement --- Organization theory --- bedrijfsorganisatie --- competentiemanagement --- personeelsmanagement --- Gestion des compétences Competentiemanagement --- Développement Ontwikkeling --- Gestion des connaissances Kennisbeheer --- Organisation Organisatie --- Organisation en apprentissage Lerende organisatie --- Performance Prestatie --- Qualité Kwaliteitszorg --- AA / International- internationaal --- 658.305 --- 658.300 --- 654 --- Aansporingen en voorstellen tot arbeid. --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking. --- Informatieverwerking. Bureautica. --- Aansporingen en voorstellen tot arbeid --- Industriële psychologie en ergonomie. Arbeidsverrijking --- Informatieverwerking. Bureautica
Choose an application
Equipe Team --- Groupes Groepen --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Recherche opérationnelle Operationeel onderzoek --- Groepswerk (groepsdynamica) --- Performance Prestatie --- Teamwork (groepsarbeid, werken in groepsverband) --- Mesure Maat --- Teamwerk 658.387.4 --- 65.012.4 --- Team personeel talenten success beloningen --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|