Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
373.67 --- 373.67 --- Harvard Graduate School of Design --- Onderzoek (architectuur) --- Onderwijs (architectuur)
Choose an application
Architecture --- City planning --- Landscape architecture --- Urbanisme --- Architecture du paysage --- Periodicals. --- Périodiques --- Harvard University. --- Periodicals --- Harvard University. Graduate School of Design --- Périodiques --- architectuur
Choose an application
Het competentieleren heeft zich definitief een plaats verworven in het hoger beroepsonderwijs in Nederland. Het blijkt een krachtige onderwijsvisie om de noodzakelijke afstemming tussen opleiding en beroepspraktijk gestalte te geven. Een van de lastigste aspecten van competentiegericht onderwijs is het onderwerpen van toetsvormen die enerzijds recht doen aan de complexiteit van competenties en anderzijds haalbaar zijn in termen van tijd en geld. Compententie-assessment is een praktisch hulpmiddel bij het vormgeven van assessment van compententies. Het geeft een blik in de keuken bij het maken en implementeren van assessments en biedt een groot aantal uitgewerkte assessmentinstrumenten die in principe bruikbaar zijn voor alle hbo-opleidingen. De hier gepresenteerde instrumenten onderscheiden zich doordat ze zijn toegesneden op de leer- en werksituatie van studenten in het hbo en rekening houden met de mogelijkheden en behoeften van hun docent-begeleiders. 1. Definities: competentie-assessment. 2. de ontwikkeling en implementatie van assessments. 3. De rol van assessor 4. Kritische succesfactoren. 5. Instrumenten.
competentiemanagement --- Didactic evaluation --- evaluatie (onderwijs) --- assessments (onderwijs) --- School management --- Educational Measurement --- 371.26 --- #KVHA:Vertaalcompetentie --- #KVHA:Vertaalevaluatie --- #KVHA:Vertaalwetenschap --- assessment --- competenties --- 489.4 --- België --- competentiegericht leren --- didactiek --- hoger onderwijs --- 378.1 --- EVC (elders verworven competenties) --- assessment (beoordeling, vaststelling) --- competentie-assessment --- evaluatie --- examineren --- leerprocessen --- onderwijs --- onderwijsvernieuwing --- 371.3 --- Didactiek (didactische werkvormen) --- Assessment --- Beroepsonderwijs ; basisvaardigheden --- Competenties --- Hoger onderwijs ; Nederland --- 043786.jpg --- Competentie-assessment --- Evaluatie --- 371.26 Beoordeling van leerlingen. Schoolprestaties. Leerprestaties. Onderwijstaxonomie --- Beoordeling van leerlingen. Schoolprestaties. Leerprestaties. Onderwijstaxonomie --- Educational Assessment --- Examination, Graduate Records --- Measurement, Educational --- Assessment, Educational --- Graduate Records Examination --- Assessments, Educational --- Educational Assessments --- Educational Measurements --- Examinations, Graduate Records --- Graduate Records Examinations --- Measurements, Educational --- hoger onderwijs - didactiek, modulair onderwijs --- organisatie van het hoger onderwijs --- Didactiek (hoger onderwijs) --- Didactische evaluatie --- Onderwijsorganisatie --- Peer assessment --- Competentieleren --- Hoger beroepsonderwijs (Nederland) --- Nederland --- Hoger beroepsonderwijs --- Beroepshouding --- Feedback --- Hoger onderwijs --- Kwaliteitszorg --- Competentie --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur
Choose an application
Practice-Based Design Research provides a companion to masters and PhD programs in design research through practice. The contributors address a range of models and approaches to practice-based research, consider relationships between industry and academia, researchers and designers, discuss initiatives to support students and faculty during the research process, and explore how students' experiences of undertaking practice-based research has impacted their future design and research practice. The text is illustrated throughout with case study examples by authors who have set up, taught or undertaken practice-based design research, in a range of national and institutional contexts.
Design --- Designers --- Architecture --- Architects --- Study and teaching --- Training of --- Professional employees --- Schools of architecture --- Creation (Literary, artistic, etc.) --- Design Étude et enseignement (2e et 3e cycles) --- Study and teaching (Graduate) --- Formation --- Architecture. --- Formation. --- Training of. --- Study and teaching. --- Product design --- Industrial design. --- Design, Industrial --- Mechanical drawing --- New products --- Design Étude et enseignement (2e et 3e cycles)
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|