Narrow your search
Listing 1 - 10 of 67 << page
of 7
>>
Sort by

Book
Computers en kinderen.
Authors: ---
ISBN: 9035100476 Year: 1984 Publisher: Amsterdam Bakker

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Van start gaan met OAO
Authors: --- --- ---
ISBN: 9044119001 9789044119008 Year: 2005 Publisher: Antwerpen Apeldoorn Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Europees onderzoek toont aan dat het volwassenenonderwijs geconfronteerd wordt met de behoefte maar ook met de moeilijkheid om open- en afstandsonderwijs (OAO) in te voeren binnen de context van levenslang leren. Traditioneel lesgeven in de klas blijkt niet voldoende als men rekening wil houden met nieuwe factoren zoals de geografische verspreiding van de doelgroep, de nood aan just-in-time leren en de moeilijkheid om werk, familie en leren te combineren. OAO is een deel van het antwoord op deze uitdagingen. OAO invoeren is niet eenvoudig. Administratieve, wettelijke, technische, pedagogische en didactische aspecten moeten aangepakt worden. IAM L3 staat voor Introducing Appropriate Methodologies for Life Long Learning en focust op de introductie van Open en Afstandsonderwijs (OAO) in het volwassenenonderwijs. Dit Grundtvig 1- project liep van oktober 2002 tot oktober 2005 en werd gesubsidieerd door het Socrates programma van de Europese Unie. IAM L3 biedt verstrekkers van volwassenen-onderwijs niet alleen inzicht in de diverse aspecten van OAO via dit boek Van start met OAO, maar geeft ook een overzicht van opleidingen en nascholingen, een database met goede voorbeelden uit de praktijk én een aantal OAO-oplossingen en hulpmiddelen. Het boek Van start met OAO is een inleiding tot basisconcepten en aangepaste methodologieën voor OAO. (Bron: covertekst)

Children and computers in school
Authors: --- ---
ISBN: 0805820744 Year: 1996 Publisher: Mahwah (N.J.) : Erlbaum, Lawrence, Associates,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
ICT in het hoger onderwijs : stand van zaken
Authors: ---
ISBN: 9039331340 9789039331347 Year: 2002 Publisher: Utrecht Universiteit Utrecht


Book
AutoCAD 2010 : basisboek
Author:
ISBN: 9789072487612 Year: 2009 Publisher: Nijmegen TEC

Flexible learning in a digital world : experiences and expectations
Authors: ---
ISBN: 074943371X 0749433728 Year: 2001 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
E-tivities : the key to active online learning
Author:
ISBN: 9780415881760 9780203074640 9781135114411 9781135114459 9780415881753 Year: 2007 Publisher: London ; New York : RoutledgeFalmer,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Issues in Web-based pedagogy
Author:
ISBN: 9780313321580 0585392005 9780585392004 0313005419 9780313005411 0313321582 0313312265 9780313312267 0313312265 9780313312267 Year: 2000 Publisher: Westport, Conn. Greenwood Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Digitale didactiek. Hoe? Zo! : 30 manieren om je lespraktijk te versterken met technologie
Authors: ---
ISBN: 9789401497121 Year: 2023 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Meer en meer maken digitale tools deel uit van de dagelijkse lespraktijk. Voor veel leraren is dit even zoeken: het aanbod aan tools is immens en je hebt best wat technische knowhow nodig om technologie vlot te integreren in je les. Digitale didactiek. Hoe? Zo! helpt je aan de hand van 30 vragen verder op weg. Bij elke vraag krijg je een aantal, handvatten, concrete tools en casussen aangereikt. Zowel techneuten als digibeten krijgen in dit boek tips om net een stapje verder te gaan. Hoe vind je je weg in het aanbod? Hoe stel je goede digitale toetsen op? En hoe maak je een duidelijk leerpad? Ook digitale ondersteuners op school krijgen tips om een geslaagd ICT-beleid op te stellen en succesvol te professionaliseren.Bron: https://www.lannoo.be/nl/digitale-didactiek-hoe-zo

Listing 1 - 10 of 67 << page
of 7
>>
Sort by