Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Mooi maar goed: grafisch ontwerpen in Nederland 1987-1998
Author:
ISBN: 9050061400 Year: 1999 Volume: cat no. 832 (SMA Cahiers 16) Publisher: Amsterdam Stedelijk Museum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hadders, Gerard ; Warmerdam, Matt ; Bos, Peter te ; van Weelden, Esther ; Boot, Studio ; Jongema, Marten ; van Triest, Jaap ; Bons, Jan ; Beeke, Anthon ; Gonnisse en Van Widdershoven ; Hammer, Melle ; Beukers/Scholma ; Van Deursen, Mevis & ; Levie, Victor ; van Bennekom, Jop ; Dumbar, Studio ; van Blokland, Erik ; van Rossum, Just ; Majoor, Martin ; Bierma, Wigger


Periodical
Adbusters: journal of the mental environment
ISSN: 08479097 Publisher: Vancouver

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Based in Vancouver, British Columbia, Canada, Adbusters is a not-for-profit magazine fighting back against the hostile takeover of our psychological, physical and cultural environments by commercial forces.


Book
Communicatiemiddelen : inventarisatie en begrippenlijst
Author:
ISBN: 9020722549 Year: 1992 Publisher: Leiden Stenfert Kroese

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Analyse van de Belgische (reclame)media
Author:
ISBN: 9789038221175 Year: 2013 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

789038221175


Book
De reclamejongens over verleiding in reclame, media en politiek.
Author:
ISBN: 9056174665 9789056174668 Year: 2003 Publisher: Leuven,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In de "reclamejongens" legt Bruno Vanspauwen uit hoe de reclame- en marketingwereld jarenlang werden verguisd, maar nu ook hun ingang vinden in andere sectoren zoals media en politiek.


Book
Copy & concept : prikkels voor reclamemakers
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789020979336 Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek wil het conceptuele denkvermogen en de copyvaardigheden op een hoger niveau brengen; junior professionals prikkelen tot het maken van conceptueel en strategisch verantwoord creatief werk; studenten communicatie en marketing inspireren en motiveren om in hun latere beroepspraktijk in een creatief team te gaan werken docenten aansporen om aansprekende lessen te geven. Hierbij volgen de auteurs het creatieve proces zoals dat in de dagelijkse praktijk voorkomt. Copy & Concept bestaat daarom uit twee delen. Het eerste deel behandelt conceptontwikkeling, met daarin strategie, de inspirerende briefing, soorten concepten, creativiteitstechnieken en conceptpresentatie. Het tweede deel, copywriting, gaat over de voorbereiding op copy, het schrijfproces, copywriting per middel, en de copy-specialismen pay-off en merknaamontwikkeling. Dankzij actuele voorbeelden van een groot aantal topbureaus vullen theorie en praktijk elkaar optimaal aan. Inhoud: Creatieve strategie, De inspirerende briefing, Conceptontwikkeling, De conceptpresentatie, Voorbereiding op copy, Copywriting, Copy voor alle denkbare middelen, De pay-off, Merknamen. (Bron: www.lannoo.be)


Book
Reclame : een andere kijk op een merkwaardig maatschappelijk fenomeen
Authors: ---
ISBN: 9062839061 Year: 1993 Volume: 19 Publisher: Bussum Coutinho


Book
Waarom reclame niet werkt
Author:
ISBN: 9020944002 9789020944006 Year: 2001 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kritische analyse van feiten en mythen in de hedendaagse reclamebranche.

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by