Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Herkent u volgende problemen ? - Bezoekers blijven over het gras wandelen, ondanks de bordjes. - Amper enkele weken na uw zwerfvuilcampagne liggen er opnieuw overal blikjes. - Acties via Twitter en Facebook halen niets uit: jongeren vinden hun weg naar de culturele activiteiten in de gemeente maar niet. - U promoot steevast het gebruik van de fiets en het openbaar vervoer, maar dit lijkt het autogebruik maar niet te doen afnemen. - De vernieuwde procedure maakt geen verschil: erg weinig ouderen schrijven in op onze maaltijden aan huis. Ondanks talrijke sensibiliserings- en communicatiecampagnes blijven mensen steeds weer het 'foute' gedrag stellen. Want tussen weten en doen gaapt een kloof van verleidingen en gewoontes. De publicatie 'Effectief gedrag veranderen met het 7E-model' leert u precies hoe u dit probleem kan aanpakken. Dankzij een doordacht beleid gebaseerd op nudging en keuzeoptimalisatie en gerichte communicatie op maat kan u uw doelgroep op subtiele wijze de goede richting uitduwen zodat hun gedrag blijvend verandert. Het 7E-model is een duidelijk en praktisch werkinstrument om beleid en communicatie te realiseren met blijvende impact. Vlaams Minister-President Geert Bourgeois, Beleidsnota 2014-2019: Het 7E-model heeft zijn deugdelijkheid bewezen. We stimuleren het gebruik ervan door vorming en netwerking.Bron : http://www.politeia.be
gedragsverandering --- human behavior --- marketing --- Mass communications --- Social psychology --- Zelfkennis --- Gedragspsychologie --- Change talenten motivatie motiveren beloning belonen gedrag samenwerken veerkracht --- communicatie 340.132.2 --- #SBIB:309H2812 --- sociale marketing --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Voorlichting --- Gedrag --- Gedragsverandering --- Overheidsvoorlichting --- Verandering --- Beïnvloeding --- Organisatieveranderingen --- communicatie --- sociaal gedrag --- 007 --- 301.15 --- Communicatie --- Consumentengedrag --- Marketing --- Sociaal gedrag --- Organisatieverandering --- Communicatietheorie --- 000.0 --- 458.1 --- Communication (gestion) Communicatie (beheer) --- Plan de communication Communicatieplan --- Communication externe Externe communicatie --- Modèles Modellen --- Marketing Marketing
Choose an application
European law --- Communautés européennes --- Droit international --- Europese Gemeenschappen --- Internationaal recht --- 341.17 EC --- 340 EUR --- 340.13 EUR --- #A9202A --- Recht 34 --- Recht, communautair 340.132.2 --- #SERV: inv. Leuven --- Europese Gemeenschappen--EC --- 341.17 EC Europese Gemeenschappen--EC --- Antitrust law --- Cartels --- Exclusive contracts --- Restraint of trade --- 351.82*6 EUR --- 351.82*6 EC --- #A9210A --- 351.82*6 EC Mededingingsrecht. Kartelrecht--EC --- Mededingingsrecht. Kartelrecht--EC --- Contracts --- Exclusive licenses --- Monopolies --- Combinations, Industrial --- Combinations in restraint of trade --- Industrial combinations --- Big business --- Competition --- Industrial concentration --- Commodity control --- Interlocking directorates --- Trusts, Industrial --- Law and legislation --- Handelsrecht
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|