Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
539.3 --- Echo --- Geluid --- Horen --- Oor --- 534 --- geluid --- geluidsleer --- geluidshinder --- Natuurkunde --- Akoestiek --- Geluidshinder --- Geluidsleer --- Secondary education --- Vibrations --- Primary education --- Physics
Choose an application
Kleine Bever voelt zich erg eenzaam en wil een vriendje hebben. Dan hoort hij opeens aan de overkant van het meer een stem van iemand die ook een vriendje wil. Hij stapt in zijn bootje en gaat op zoek.
genre-thema"">
Choose an application
Hoe ontstaat geluid? Waarom hebben we twee oren nodig? Hoe werkt een gitaar? Dansende rijstkorrels, trillende rietjes, muzikale glazen en beierend bestek ... Eenvoudige proefjes met spulletjes die je zo in de keuken vindt, al even eenvoudig uitgelegd en met spannende foto's erbij.
#PBIB:+111.64 --- C3 --- geluid --- krachten --- mens en techniek --- proeven --- 532.5 --- 539.3 --- fysica --- geluidsleer --- natuurkundige proeven --- Geluid --- Proeven (wetenschappen) Experimenten (Natuurkundige proeven) --- 7+ --- Echo --- Hobo --- Klank --- Klanken --- Proeven (wetenschappen) --- Proeven-wetenschappen --- Saxofoon --- Telefoon --- Trillingen --- Wereldoriëntatie --- 478.9 --- 530 ) Natuurkundige proeven --- Handboek/cursus --- Technologische Opvoeding --- klank --- proefjes --- 476.13 --- Geluiden --- Natuurkundige proeven --- Techniek; ba.o. --- Wetenschappen --- echo --- geluidstrilling --- muziek --- Geluid: proefjes --- Natuurkennis: proefjes lagere school --- Vakdidactiek : Wereldoriëntatie : Natuur : Lager Onderwijs --- Kunst en cultuur --- fysica - proeven --- Geluidsleer --- Vibrations --- trillingen --- geluiden --- wetenschappelijke proeven --- Techniek; ba.o --- Fysica --- informatieve jeugdliteratuur --- Proef (wetenschap) --- Natuurkundige proef
Choose an application
Generation Y (13-29 year olds) are the most marketing savvy and advertising critical generation ever. Three times the size of the previous Generation X, they have a much bigger impact on society and business. But what drives them and how do you develop the right brand strategies to reach this critical generation? How Cool Brands Stay Hot reveals what drives Generation Y and how you can reach them. Based on important new research, it provides insights into the consumer psychology and behaviour of 'the Millennials'. It will help you to re-connect with the new generation of consumers by understanding their likes and dislikes, and how you can make your advertising, marketing and branding relevant to them. Full of statistics and case studies including Nokia, Nivea, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, H&M, and Levi's, How Cool Brands Stay Hot provides you with creative ideas on how to position, develop and promote your brands to the new consumer generation. Bron : http://www.bol.com
Advertising. Public relations --- merken --- generatiemarketing --- consumentengedrag --- productstrategie --- Branding --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Kinderen en jeugd --- Consumer behavior. --- Generation Y. --- Product management. --- Target marketing. --- Young adult consumers. --- Young consumers. --- Consumer behavior --- Generation Y --- Product management --- Target marketing --- Young adult consumers --- Young consumers --- 658.8 --- generatie Y --- productmanagement --- 369.1 --- branding --- marketing --- merkenbeleid --- reclame --- Youth as consumers --- Youth market --- Consumers --- Market targeting --- Target markets --- Marketing --- Brand management --- Management, Product --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Echo boomers --- Echo generation --- Generation M --- Generation Why? --- Millennial generation --- Millennials (Generation Y) --- Net generation --- Newmils --- Thatcher's children (Generation Y) --- Generations --- Population --- marketing, verkoop, distributie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Management --- Merkstrategie --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Consumentengedrag --- Generatie Y --- Productmanagement --- Jongere
Choose an application
In dit boek vind je zeven bekende en minder bekende prentenboeken uitgewerkt naar projecten voor de groepen 1 tot en met 4. De kinderen dansen, zingen, rekenen en schrijven rondom prentenboeken als Bang Mannetje, Woeste Willem of Abracadabra. Ze filmen, filosoferen, dichten of doen technische proefjes : praktisch alle vakgebieden voor het basisonderwijs komen aan bod. Alle projecten werken toe naar een vorm van presentatie. Bij het ene prentenboek is dat een gezamenlijk gemaakte verteltafel, een ander wordt een toneelstuk waarnaar iedereen komt kijken, en bij weer een ander hoort een verteltas die met de kinderen mee naar huis mag. De presentatievorm zorgt zo voor samenhang in het activiteitenaanbod. Op de bijbehorende cd staan alle in het boek gebruikte liedjes en luistervoorbeelden. In het laatste hoofdstuk wordt tot slot aandacht besteed aan hoe je zelf een prentenboekproject kunt ontwerpen.
Didactic strategies --- Kindergarten --- Primary education --- lager onderwijs 1ste graad (doelgroep) --- didactiek --- kleuteronderwijs --- projectonderwijs --- leesbevordering --- jeugdliteratuur --- didactische werkvormen --- prentenboeken --- Prentenboeken --- Leesbevordering --- basisonderwijs --- 433.75 --- werken met jeugdboeken --- 471.41 --- 434.8 --- Emoties(Gevoelens) --- Herfst --- Hoekenwerk --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Toveren --- Verhalend ontwerpen (Storyline approach) --- Verteltafels --- Vriendschap --- Werken met prentenboeken --- Wonen --- Zeerovers (Piraten) --- pantom --- 474.54 --- Avonturen --- Avontuur --- Bang zijn --- Basisonderwijs --- Boeken --- Drama --- Echo --- Emoties (Gevoelens) --- Film --- Gevoelens --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Piraten --- Projecten --- Projectonderwijs --- Stad --- Vakoverschrijdend werken --- Verhalend ontwerpen --- Verstedelijking --- Vertellen --- Verteltassen --- 474.54 ) Het boek in het onderwijs --- CD --- basisonderwijs (ler) --- prentenboeken (ler) --- vertellen --- vriendschap --- wonen --- 472.14 --- 081596.jpg --- Prentenboeken ; basisonderwijs --- 373 --- Prentenboek --- activiteiten met het jeugdboek, vertellen, voorlezen, dramatiseren en andere creatieve verwerking --- Taal en verbale expressie --- Activiteiten met het jeugdboek --- Het boek in het onderwijs --- (zie ook: Angst) --- (zie ook: Kwaliteitszorg) --- Contains audio-visual material --- Werken met jeugdboeken --- Basisonderwijs.
Choose an application
Thema's : energie, chemie, vast-vloeibaar-gas, communicatie, ogen bedrogen, magnetisme, schaduw, spiegels, hefbomen, wielen en katrollen, elektriciteit, drijven en zinken, licht, druk in vloeistoffen, lucht, mechanica, trekken en duwen, beweging, geluid
Techniek. --- Wetenschap. --- Luchtdruk --- Magnetisme --- 371.67 --- 373.3 --- C3 --- C6 --- experiment (x) --- handleiding --- lager onderwijs (x) --- techniek --- wetenschap --- lager onderwijs --- leerboeken --- 478.9 --- schoolboeken --- technologische opvoeding --- 532.5 --- Beweging (verplaatsing) --- Communicatie --- Drijven --- Elektriciteit --- Energie --- Geluid --- Hefbomen --- Katrollen --- Lager onderwijs --- Licht --- Mechanica --- Proeven (wetenschappen) Experimenten (Natuurkundige proeven) --- Schaduw --- Scheikunde --- Spiegels --- Technologische opvoeding --- Vloeistoffen --- Water --- Wielen --- Zien(Gezicht) --- Zinken --- Zwaartekracht --- 3e graad l.o --- 476.1 --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Bernoulli --- Beweging --- Camera --- Chemie --- Chemische reacties --- Contractwerk --- Druk --- Duurzame energiebronnen --- Dynamo --- Elasticiteit --- Elektromotoren --- Gas --- Gassen --- Geheimschrift --- Generatoren --- Gezichtsbedrog --- Handboek --- Handboek/cursus --- Hoekenwerk --- Hoogbegaafden --- Kleuren --- Kracht --- Lenzen --- Morse --- Pictogrammen --- Proefjes --- Proeven (wetenschappen) --- Projectwerk --- Statica --- Stoffen --- Techniek --- Trekken en duwen --- Vast --- Vaste stoffen --- Vloeibaar --- Wero --- Wielen en assen --- 477.9 ) Technologische opvoeding - o.n --- Technologische Opvoeding --- bliksem --- communicerende vaten --- derde graad --- donder --- drijven --- echo --- elektriciteit --- energie --- geheimschrift --- geleiders --- geluid --- hefbomen --- inertie --- katrollen --- licht --- luchtdruk --- magnetisme --- mechanica --- morse --- niet-geleiders --- pictogrammen --- schaduw --- spiegels --- watermolen --- wielen --- windmolen --- zinken --- zon --- zonnewijzer --- zwaartekracht --- 640 --- Experimenten ; ba.o --- 476.6 --- Natuur --- Technologische opvoeding; ba.o --- Wereldoriëntatie; ba.o --- Techniek: handboek lagere school --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- Kunst en cultuur --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- didactiek basisonderwijs - overige vormingsgebieden --- Overige vormingsgebieden --- Natuurkundige proeven --- Wereldoriëntatie; algemeen --- (zie ook: geleiding) --- Schoolbooks - Didactic material --- Natuurkundige proef --- 3e graad lager onderwijs --- Techniek ; basisonderwijs ; leermiddelen --- technisch-technologische opvoeding
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|