Narrow your search

Library

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

EhB (1)

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

Thomas More Kempen (1)

UGent (1)

UHasselt (1)

More...

Resource type

book (1)


Language

Dutch (1)


Year
From To Submit

2006 (1)

Listing 1 - 1 of 1
Sort by

Book
Business-to-businessmarketing
Authors: --- ---
ISBN: 9789043011310 9043011312 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Belangrijke peilers van dit helder opgezette boek over business-to-businessmarketing zijn ten eerste de relaties en communicatie tussen organisaties en ten tweede de invloed van informatiesystemen en technologie (IST) op de prestaties van bedrijven. Business-to-businessmarketing geeft de student inzicht in de belangrijkste IST-concepten en de implementatie van deze technologieën. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk uitgelegd hoe marketingactiviteiten effectiever en efficiënter kunnen worden uitgevoerd. Het boek is voorzien van verschillende didactische elementen. Naast doelstellingen, discussievragen en samenvattingen geeft het boek de nodige voorbeelden en cases. Hierdoor is het een prettig leerboek voor marketingstudenten, maar ook voor studenten uit andere richtingen die in hun werk (zijdelings) met business-to-businessmarketing te maken zullen krijgen.

Listing 1 - 1 of 1
Sort by