Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Wil je het monster temmen dat e-mail is geworden? Droom je van een lege inbox maar weet je niet hoe je dat voor elkaar moet krijgen? Dan is dit boek wat voor jou! Elke dag worden we gebombardeerd met berichten en stromen onze inboxen over van de e-mails. Maar niemand legt ons uit hoe je deze essentiële e-mail skills kunt verbeteren. E-mailen hoeft namelijk niet overweldigend te zijn! Speedmailen is een makkelijk te volgen gids die je inbox omturnt van een last naar een krachtige werktool. In vijf stappen leer je hoe je snel en efficiënt je e-mail kunt managen: 1. Schakel je e-mail notificaties uit. 2. Werk je inbox maar een paar keer per dag bij. 3. Leeg je inbox elke keer... 4. ...door elke e-mail in één van de vier actie gerelateerde mappen te sorteren (door middel van sneltoetsen). 5. Orden al je e-mails die geen aandacht meer vragen in één map. De succesformule van Richard Wolfe: in 5 stappen je inkomende mail verwerken + 4 actiemappen + 3 gouden regels = 0 e-mails in je inbox. Bron : http://www.bol.com
sociale media --- timemanagement --- internet --- médias sociaux --- communicatie --- management --- communication --- E-mail --- Tijdmanagement --- Communicatieve vaardigheden --- Administratieve organisatie --- Managementvaardigheden --- PXL-Central Office 2018 --- internetcommunicatie --- mailbox --- e-mail --- Books before 1840
Choose an application
Ondanks de opkomst van sociale media is e-mail nog lang niet dood. In de professionele wereld groeit het gebruik ervan zelfs nog steeds. We zijn meer dan een kwart van onze werktijd bezig met e-mail. Maar heel weinigen hebben ooit een cursus gevolgd over wat een e-mailapplicatie kan en hoe u die mogelijkheden kunt gebruiken om efficiënter met uw e-mails om te gaan.Verliest u ook kostbare tijd met het doorploeteren van uw mailbox ? Stoort u zich aan de overload aan e-mails ? Wilt u graag op een meer efficiënte manier aan de slag met uw mailprogramma ? Luc Chalmet leert u met dit praktisch boek efficiënt omgaan met e-mails. Hij baseert zich daarbij onder andere op het lean gedachtegoed. Een aanrader voor wie enkele uren per week wil winnen!Bron : http://www.diekeure.be
Mass communications --- Computer. Automation --- e-mail --- E-mail --- Lean management --- Managementtechnieken --- Tijdsbesteding --- Agile werken --- Efficiëntie --- Communicatieve vaardigheden --- PXL-Central Office 2018 --- communicatievaardigheden --- schriftelijke vaardigheden --- mailbox --- Lean-methode --- sociale media --- informatique --- schriftelijke communicatie --- internet --- communicatie --- informatica --- 007.2 --- communication --- Communicatiemiddelen (niet-publicatie, niet-evenement) : e-mail --- Moyens de communication (non publication, non événement) : e-mail --- Time management --- Handbooks, manuals, etc. --- Electronic mail messages --- Lean --- Timemanagement --- Tijdmanagement
Choose an application
E-mailmarketing blijkt één van de meest gebruikte manieren om klanten en prospects te bereiken. Een nieuw product of dienst, een bijzondere promotie, een uitnodiging voor een evenement of gewoon nuttige tips: met een doelgerichte e-mailmarketingcampagne bereikt men zijn doelpubliek snel, goedkoop en persoonlijk. Maar mag men de klant / consument wel zomaar e-mailen? Door de veelheid van ongewenste en ongevraagde berichten, intussen gemeenzaam spam genoemd, zijn overal ter wereld, en dus ook in Europa en België, wetten ontstaan die het versturen van elektronische berichten (e-mail, sms, ...) aan banden leggen. Een e-mailcampagne kan maar succesvol zijn als zo veel mogelijk geadresseerden de boodschap ook daadwerkelijk lezen, de berichten niet worden tegengehouden door een spamfilter en de boodschap niet tot grote ergernis leidt. Een succesvolle e-mailcampagne is dus noodzakelijk een wettelijke e-mailcampagne. Aan wie mag men berichten verzenden, hoe moeten de berichten worden verstuurd, wat moet er in het bericht staan? Dit boek is het derde in de reeks 'Recht en ICT' en belicht duidelijk en overzichtelijk de spelregels omtrent het versturen van elektronische berichten, zowel vanuit het standpunt van de verzender als dat van de ontvanger. Hierbij wordt voornamelijk stilgestaan bij de Europese en Belgische wetgeving. Ook een aantal andere relevante landen komt aan bod. Bron : http://www.innipublishers.com
Law --- Computer architecture. Operating systems --- e-mail --- wetgeving --- privacy --- marketingstrategie --- Onlinemarketing --- Marketingstrategie --- E-mail --- Wetgeving --- Reclamereglementering --- Comparative law --- Electronic mail systems --- Advertising laws --- Internet marketing --- Droit comparé --- Courrier électronique --- Publicité --- Marketing sur Internet --- Marketing sur internet --- Law and legislation --- Droit --- marketing --- publicite --- Online marketing --- information --- publiciteit --- informatie
Choose an application
Le marché de l’art n’échappe pas à la transition numérique et à ses effets disruptifs. Apparus en 2017, les NFT – non fungible tokens ou « jetons non fongibles » – sont ces mystérieuses images numériques dont l’accès est verrouillé sur la blockchain. Objets de spéculations effrénées, les NFT ont vu leur prix atteindre des sommets puis s’effondrer. Que nous dit la très récente histoire des NFT sur les marchés de l’art ? Peut-on les considérer comme des œuvres d’art à part entière ? Et si les musées s’y sont intéressés, est-ce par précaution ou dans le but de ne pas manquer un nouvel épisode de l’histoire des arts ? Pour éclairer les profanes autant que les initiés, ce livre fait appel à plusieurs disciplines, de l’économie à la sociologie de l’art, des mathématiques au droit. Au terme de ce parcours, les NFT, et avec eux certains aspects de la finance numérique, devraient perdre un peu de leur caractère énigmatique, tandis que la connaissance du marché de l’art et de ses nouvelles frontières devrait gagner en clarté. (source: publisher's website)
Jetons non fongibles --- Art -- Commerce --- Net art --- Commerce --- Effets des innovations technologiques --- NFTs (Tokens) --- Computer art --- Art --- Art and the Internet --- Electronic mail art
Choose an application
Law --- Computer architecture. Operating systems --- Belgium --- Spam (Electronic mail) --- Electronic mail systems --- Advertising laws --- Pourriels --- Courrier électronique --- Publicité --- Law and legislation --- Droit --- Informaticarecht --- Hackers --- informatica --- 34:681.3 --- informatique --- 34:681.3 Informaticarecht --- Courrier électronique --- Publicité --- Courrier poubelle (messageries électroniques)
Choose an application
hardware --- Telecommunication services --- Computer architecture. Operating systems --- datacommunicatie --- #SBIB:309H1712 --- #SBIB:309H1713 --- Nieuwe transmissiemiddelen (satelliet, kabel,...) --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- infobib
Choose an application
Een digitale nieuwsbrief is onmisbaar in je communicatiestrategie om een duurzame band met je doelpubliek op te bouwen. Maar hoe zorg je ervoor dat je mailtjes gelezen worden? Aan de hand van een heleboel praktische tips, goede voorbeelden en getuigenissen inspireert Kristof D'hanens je in dit boek om van je digitale nieuwsbrief een succesverhaal te maken. Bron : http://www.politeia.be
Digitale nieuwsbrieven --- schriftelijke communicatie --- digitale technieken --- online nieuwsmedia --- Mass communications --- Nieuwsbrieven --- E-mail --- Schrijven --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatiemiddelen --- Communicatie --- Communicatie 656:621.39 --- Digitale nieuwsbrieven. --- Communicatiekanaal (indeling communicatie) : Schriftelijke communicatie --- Canal de communication (répartition de la communication) : Communication écrite --- Nieuwsbrief --- Communicatiemiddel
Choose an application
Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelfVersterk je klantgerichte VaardighedenKlanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'.De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen.Bron : http://www.lannoo.be
Klanten ; moeilijke klanten. --- Consumer behavior --- e-mail --- telefoneren --- klantentevredenheid --- agressie --- sociale media --- Psychological aspects --- Customer relations --- Management --- Legislation --- Handbooks, manuals, etc. --- Klantgericht ondernemen --- Klantentevredenheid --- Sociale vaardigheden --- Sales management --- Communicatieve vaardigheden --- advies, coachen, communicatie, empowerment, klant, klantgericht, talenten, succes, vaardigheden, wendbaarheid, zelfontwikkeling --- Verkooptechnieken --- Klantvriendelijkheid --- communicatie --- psychologie --- Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Relations humaines Menselijke relaties --- communication --- Salesmanagement
Choose an application
Interne communicatie is een gevleugeld begrip geworden in communicatieland en daarbuiten. Het is een vakgebied dat zich snel ontwikkelt en professionaliseert. Er is dan ook behoefte aan een overzicht van wat er speelt in dit vakgebied. Daarom is in 'Het beste uit het Handboek Interne Communicatie' een selectie gemaakt van eerder verschenen artikelen in het gelijknamige handboek, een standaardwerk voor communicatieprofessionals. Deze informatie is nu dus in boekvorm beschikbaar voor communicatiemensen uit de praktijk, studenten en eenieder die zich beroepsmatig bezig houdt met de communicatie in en om de organisatie. Alle bijdragen zijn geschreven door specialisten op het gebied van interne communicatie. Het gaat in dit boek niet alleen om het uiteenzetten van theoretische achtergronden. Veel artikelen beschrijven ook de visie van deskundigen op de wijze waarop de belangrijkste taken van interne communicatie kunnen worden aangepakt. Ook wordt inzicht geboden in de organisatievraagstukken die daarmee verband houden. In dit boek treft u hoofdstukken aan over de volgende onderwerpen: - De samenhang tussen interne en externe communicatie - Ethische aspecten van de interne communicatie - Cultuur en communicatie - Het corporate mission statement - Communicatiemanagement - Het profiel van de IC-manager - Communicatie rond crisisturnarounds - Organisatie gossip - Personeelsbladen maken in een veranderende omgeving - Intranet
interne communicatie --- Organization theory --- Mass communications --- Interne communicatie ; organisaties --- Interne communicatie --- #A0107A --- 098 Bedrijfskunde --- 695 Communicatie --- #KVHA:Interne communicatie; Nederlands --- 659 --- 658.01 --- communicatie --- management --- internet --- bedrijfscommunicatie --- communicatiemanagement --- 366.42 --- 659.2 --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- Reclame. Public relations --- Organisatieleer --- communication --- Mission statements --- Multinationals --- Crisiscommunicatie --- Personeelsbladen --- E-mail --- Intranet --- Mission statement --- Multinational --- Personeelsblad
Choose an application
INFORMATIERECHT - Privacy - Privacy Nationaal - Internet - INDIVIDUEEL ARBEIDSRECHT - Begrip gezagsverhouding onderneming vennootschap internet email intranet cao nr. 81 c.a.o.nr.81 privacy 1. In feite: een onderzoek van de praktijk & gebruik van onlinecommunicatie in de onderneming & verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid voor en controle en sanctie(s) bij het gebruik van onlinecommunicatie door de vertegenwoordigers van de werknemers in de onderneming & praktijk: 4 gedragscode(s) (deontologie) van ondernemingen 2. Het standpunt van de sociale partners & het standpunt van de vakbond(en) & het standpunt van het VBO 3. In rechte & rechtsbronnen & toegang, gebruik en beveiliging - werking van e-mail intranet en internet in de onderneming & controle van het gebruik van e-mail en intranet en internet & aansprakelijkheid voor het gebruik - sancties - bijstand & rechten en plichten van de vertegenwoordigers van de werknemers & modelgedragscodes 4. Technische aspecten betreffende controle op internet en e-mail & onlinegebruik van het internet & e-mail & concreet voorbeeld & 10 tips voor het gebruik van e-mail in een bedrijf Inhoud : Voorwoord : privacy en de eigenheid van het arbeidsrecht. Inleidende beschouwingen : de digitale maatschappij : kansen en uitdagingen. Opzet en plan van de studie. DEEL I. IN FEITE : EEN ONDERZOEK VAN DE PRAKTIJK. Hoofdstuk I; Gebruik van on-linecommunicatie in de onderneming. Hoofdstuk II. Verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid voor en controle en sancties bij het gebruik van on-linecommuncatie in de onderneming. Hoofdstuk III. On-linecommunicatie door de vertegenwoordigers van de werknemers in de onderneming. Hoofdstuk IV. Een greep uit de praktijk : vier gedragscodes van ondernemingen. DEEL II. HET STANDPUNT VAN DE SOCIALE PARTNERS. Hoofdstuk I. Het standpunt van de vakbonden. Hoofdstuk II. Het standpunt van het VBO. DEEL III. IN RECHTE. Hoofdstuk I. Rechtsbronnen. Hoofdstuk II. Toegang, gebruik en beveiliging-werking van e-mail, intranet en internet in de onderneming. Hoofdstuk III. Controle van het gebruik van e-mail en intranet en internet. Hoofdstuk IV. Aansprakelijkheid voor het gebruik. Sancties. Bijstand. Hoofdstuk V. Rechten en plichten van de vertegenwoordigers van de werknemers. Hoofdstuk VI. Modelgedragscodes. DEEM IV. TECHNISCHE ASPECTEN BETREFFENDEN CONTROLE OP INTERNET EN E-MAIL. Hoofdstuk I. On-linegebruik van het internet. Hoofdstuk II. E-meil. Hoofdstuk III. Concreet voorbeeld van controle. Hoofdstuk IV. 10 tips voor het gebrquik van e-mail in een bedrijf. BESLUITEN. + Bijlagen, bibliografie.
Social law. Labour law --- Computer architecture. Operating systems --- e-mail --- internet --- aansprakelijkheid (recht) --- privacy --- arbeidsrecht --- informaticarecht --- Belgium --- 65.012 --- 34:681.3 --- 65.012.45 --- Internet --- Droit des média --- ICTO --- #A0304A --- 131 Arbeidsrecht --- 691 Internet --- Courrier électronique Electronic mail --- Internet Internet --- Intranet Intranet --- Droit Recht --- Droits d'auteur Auteursrechten --- Droits de l'homme Rechten van de mens --- Respect de la vie privée Bescherming van het privé-leven --- Respect de la vie privée (informatique) Bescherming van het privé-leven (informatica) --- Responsabilité Aansprakelijkheid --- ondernemingen --- informatica --- controle --- prive-leven --- controles --- intranet --- 390.9 --- 34 --- 349.3 --- 681.324 --- 681.327 --- E-mail --- Internet (e-mail, website) --- Intranet --- Privacy --- Recht (wetten) --- Sociaal recht (Sociale wetgeving, Arbeidsrecht) --- Privacy: informatieverwerking --- Privacy: wetgeving --- 13.01.B --- Management strategie E-business success --- 65.012.45 Internal communications, information --- Internal communications, information --- 34:681.3 Informaticarecht --- Informaticarecht --- 65.012 Methods --- Methods --- Mediarecht --- entreprises --- informatique --- contrôle --- vie privee --- gewoonterecht, grondrechten, mensenrechten en privacy --- Wettelijke en contractuele aansprakelijkheid ; Algemeen ; België --- Arbeidsrecht. --- Internet. --- Intranet. --- Droit à la vie privée --- Protection de l'information (informatique) --- Travail et vie personnelle --- Internet en milieu de travail --- Droit --- Labor laws and legislation --- Travail --- Law and legislation --- Recht --- Wetgeving --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- Monograph --- Idirlíon --- 351.83 --- 007.5 --- 342.721 --- arbeidswetgeving - arbeidsrecht - sociaal recht (zie ook 331.16) --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- persoonlijke vrijheid - privé leven - privacy --- Acqui 2006
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|