Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
14-05869-1
Communicatiekruispunt (communicatiemanagement). --- Communicatiemanagement. --- Externe communicatie --- Interne communicatie --- Management en communicatie. --- Public relations. --- ondernemingen. --- interne communicatie --- communicatiemanagement --- Business policy --- Mass communications --- Communicatie --- #SBIB:309H250 --- #A0012A --- 695 Communicatie --- management --- communicatie --- E090009.jpg --- 659 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- communication --- Strategisch management --- Communicatiemanagement --- Kostenbeheersing
Choose an application
In ruim 62 modellen geeft 'Modellen van C' de lezer een blik achter de schermen van strategische communicatie. Basisbeginselen worden op een vernieuwende manier uitgelegd en in praktijkgerichte modellen gepresenteerd. Zo zijn er modellen hoe men een communicatieplan maakt, een persstrategie uitstippelt of een reclamecampagne brieft en beoordeelt. Maar ook geavanceerde methodieken komen aan bod, zoals persstrategieën om slecht nieuws te vermijden of een methode om op 6 uur een crisis onder controle te krijgen.
Communicatiemanagement. --- Externe communicatie --- Strategisch management. --- Ondernemingen. --- Interne communicatie --- ondernemingen. --- communicatietheorieën --- communicatiemanagement --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- Communicatiemanagement --- Strategisch management --- Massacommunicatie --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 08 --- bedrijfseconomie --- organisatieleer --- 316.77 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:35H502 --- 165.212 communicatie --- BPB0702 --- 695 Communicatie --- communicatie --- ondernemingsbeleid --- 366.42 --- strategisch management --- Communicatie in en door de onderneming --- Communicatie --- Internet --- Media --- Reclame --- 366.4 --- communicatiemodellen --- communicatiewetenschap --- management --- organisatiestructuren --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- communication --- politique de l'entreprise --- bedrijfseconomie, leer van de organisatie, bedrijfsleiding - management --- Strategievorming --- Communicatieplannen --- Persberichten --- Crisiscommunicatie --- Adviesbureaus --- Theorieën --- Communicatietheorieën --- Organisatieleer --- Doelgroepen --- AA / International- internationaal --- 650 --- 659 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Monograph --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Communicatieplan --- Persbericht --- Adviesbureau --- Theorie --- Communicatietheorie --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap --- Doelgroep --- Kostenbeheersing
Choose an application
nieuwsberichtgeving --- imago --- media-ethiek --- PR (public relations) --- opinieonderzoek --- Mass communications --- #SBIB:012.AANKOOP --- #SBIB:309H1821 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H512 --- media --- communicatie --- Communicatiemanagement --- E090198.jpg --- Public relations --- Persartikels: functies, genres, taalgebruik, historiek --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Verbale communicatie: inhoudsanalyse: onderzoekingen --- communication --- Mediarelaties --- Publieke opinie --- Media --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Mediarelatie --- Profiel --- Imago
Choose an application
Een woordvoerder of een persverantwoordelijke is van onmisbare waarde voor iedere organisatie. Nu alsmaar meer transparantie wordt verwacht van organisaties, is een professionele externe communicatie met bijvoorbeeld journalisten en via sociale media van cruciaal belang. De woordvoerder leidt de interne en externe communicatieprocessen in goede banen en wordt zo hoe langer hoe meer een echte reputatiemanager. Sara Vercauteren put uit haar eigen ervaring en uit vele gesprekken met andere woordvoerders om de knepen van het vak, de truken van de foor, de interne processen en de geheimen van de unieke relatie met journalisten uit de doeken te doen. Ze geeft een blik achter de schermen en beschrijft wat er echt speelt bij het werk van woordvoerders en persmedewerkers. De auteur lardeert praktische tips met sappige anekdotes uit haar eigen carrière en die van andere woordvoerders. Geen commentaar is een onmisbaar naslagwerk voor woordvoerders (in spe), voor organisaties die hulp zoeken bij het uitbouwen van een professionele perscommunicatie, voor journalisten die goed willen samenwerken met woordvoerders en organisaties en voor al wie interesse heeft in hoe het nieuws wordt 'gemaakt'.
persconferenties --- Advertising. Public relations --- woordvoerderschap --- Journalism --- persberichten --- pers --- communicatie --- management --- 695 Communicatie --- presse --- communication --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatievaardigheden --- communicatiemanagement --- persbericht --- journalistiek --- public relations --- Woordvoerders --- Persrelaties --- Externe public relations --- Externe communicatie --- Communicatiemanagement --- Cursus bachelor in de Journalistiek --- Media 002 --- Woordvoerder --- Persrelatie --- 431 --- bedrijfscommunicatie --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Quatrième de couverture : "Chaque bibliothèque raconte une histoire particulière, elle s’adresse à un ou des publics spécifiques, elle crée un univers de confiance que sa marque doit restituer sous la forme d’une dénomination, d’un slogan, d’un logo. Sa visibilité dans le paysage institutionnel et culturel, voire social, d’une ville, d’une région comme au plan national, s’avère dorénavant essentiel pour la bibliothèque. Dans ce livre, bibliothécaires, musées, graphistes, spécialistes de l’identité visuelle apportent des points de vue riches et constructifs sur ces questions et proposent une méthodologie pour les institutions souhaitant travailler leur stratégie de marque."
Bibliothèques -- Systèmes de communication --- Bibliothèques -- Relations publiques --- Bibliothèques --- Systèmes de communication --- Relations publiques --- Marketing --- marketing --- marque --- bibliothèque --- communication --- réseaux sociaux --- Libraries --- Communication systems. --- Public relations --- Library Collection Development --- Library Services --- organization and administration --- Library management --- bibliotheek --- communicatie --- Bibliothéconomie Bibliotheekwetenschap --- Bibliothèques Bibliotheken --- Communication externe Externe communicatie --- Library Services - organization and administration --- Information Science & Library Science --- marketing de la culture --- storytelling --- stratégie --- identité
Choose an application
Hoe maak ik een pagina voor een website? Op welke manier pas ik mijn documenten aan voor het bedrijfsintranet? Hoe maak ik mijn handleiding via intranet of een helpsysteem toegankelijk? Hoe lezen computergebruikers beeldschermteksten? Hoe maak ik mijn beleidsrapportage geschikt voor het intranet? Op deze en vele andere vragen krijgt u een antwoord in 'Schrijven voor heel beeldscherm', het eerste Nederlandstalige boek dat u diepgaand informeert over het maken van teksten voor internet, intranet, cd-rom en helpsystemen. Dit boek is bestem voor iedereen die regelmatig informatie via een beeldscherm doorgeeft. Het biedt een minimum aan technische informatie en theorie, naast een maximum aan praktische informatie over het vervaardigen van tekstuele inhoud, met veel schrijftips, voorbeelden en handige checklists. Uitgebreide ervaring met de technische kanten van nieuwe media is niet vereist.
Schrijfvaardigheden --- Internet ( computernetwerken ) --- Teksten op beeldscherm. --- Webdesign. --- Websites. --- Teksten voor websites --- Nederlandse taal. --- websites --- e-mail --- weblogs --- beeldschermtekst --- intranet --- webdesign --- schriftelijke communicatie --- teksten schrijven --- Computer architecture. Operating systems --- webjournalistiek --- internet --- Mass communications --- Nederlands, rapporteren --- informatica --- informatique --- Tekstschrijven --- Tekstsoorten --- Geschreven taal --- Nederlands --- Schrijven --- Tekstopmaak --- Internet --- Intranet --- Blogging --- Sociale communicatie --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Externe communicatie --- #KVHA:Schriftelijke taalvaardigheid --- #KVHA:Webredactie --- #KVHA:Internet --- #KVHA:Intranet --- #KVHA:Weblogs --- #KVHA:Wiki --- #KVHA:Google --- Tekstsoort --- Blog --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
Négociation --- Onderhandeling --- E120027.jpg --- #SBIB:309H250 --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- rollenspelen --- gesprekstechnieken --- onderhandelen --- Personnel management --- Negotiation --- #PBIB:1999.2 --- Onderhandelen --- onderhandeling --- 007 --- management --- psychologie --- FIRMS --- NEGOTIATION --- ORGANIZATIONS --- Monograph --- Business enterprises. --- Negotiation. --- Associations, institutions, etc. --- Institutions, associations, etc. --- Networks (Associations, institutions, etc.) --- Organizations --- Voluntary associations --- Voluntary organizations --- Social groups --- Voluntarism --- Bargaining --- Dickering --- Haggling --- Higgling --- Negotiating --- Negotiations --- Discussion --- Psychology, Applied --- Business organizations --- Businesses --- Companies --- Enterprises --- Firms --- Organizations, Business --- Business --- onderhandelingen --- rollenspelen en simulaties --- Communicatie
Choose an application
We leven in een kleurrijke samenleving. Burgers gericht aanspreken vraagt meer van organisaties dan ooit tevoren. Hoe leggen we de brug naar diverse burgers en gebruikers die (digitaal) allemaal verbonden zijn met elkaar ? Met het concept diversiteitscommunicatie prikkelen we de lezer om doelgericht, duurzaam en geloofwaardig te communiceren, ook naar die groepen die te maken hebben met sociale ongelijkheid en discriminatie.Dankzij het onderzoek van Arteveldehogeschool, de interviews met tal van deskundigen en de ervaringen van het lerend netwerk van de Vlaamse overheid hebben we goede praktijken, praktische tips en waardevolle inzichten voor een geslaagde diversiteitscommunicatie kunnen bundelen. Met dit praktische boek bieden we medewerkers en teams in de social profit en overheidsdiensten een houvast om meer aansluiting te vinden bij iedereen van de doelgroep.Bron : http://www.studiosesam.be
Interculturele communicatie --- multiculturele samenleving --- Interculturaliteit - Multiculturaliteit --- Communicatieve vaardigheden --- Communicatietechnieken --- Digitale communicatie --- 316.77 --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Diversiteit en communicatie --- Communication externe Externe communicatie --- Diversité Diversiteit --- Digital Digitaal --- digitalisering --- communication --- 305.81 --- interculturele communicatie --- interculturaliteit --- digitalisation --- communicatie --- interculturele communicatie, intercultureel zakendoen, cultuurverschillen en interculturaliteit --- Etnocommunicatie --- Etnomarketing --- Diversiteit --- Diversiteitsbeleid --- Multiculturaliteit --- Superdiversiteit --- diversiteit --- communiceren --- marketing --- Sociology of minorities --- Mass communications --- marketingcommunicatie --- culturele diversiteit --- Interculturele communicatie. --- Communicatie --- Communicatievaardigheden --- MAD-faculty 19 --- maatschappij --- communicatiebeleid --- Multiculturalisme --- Inclusie --- Maatwerk --- communication [function]
Choose an application
Organization theory --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- Bedrijfsbeeld --- Communicatie in het beheer --- Communicatie in management --- Communication administrative --- Communication en gestion --- Communication en management --- Communication in industry --- Communication in management --- Corporate image --- Image de marque --- Managementcommunicatie --- Managerial communication --- 659.2 --- #A9302A --- Communication Communicatie --- Relations publiques Public relations --- Communication externe Externe communicatie --- Communication interne Interne communicatie --- Marketing Marketing --- marketing --- bedrijfsorganisatie --- publiciteit --- vennootschappen --- 65.012.45 --- 659.4 --- Organisaties : interne communicatie --- Public relations --- Communicatie: bedrijven --- Public relations: bedrijven --- Information work. Advisory and consultancy services --- organisation de l'entreprise --- publicite --- societes --- Corporate communication --- Corporate communication. --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Corporations --- Communication systems
Choose an application
65.012.63 --- bedrijfsorganisatie --- 651.7 )* NEDERLANDSE HANDELSCORRESPONDENTIE --- vergadertechnieken --- 65.012.63 Discussions. Conferences--(see also {371.334} and {061.3}) --- Discussions. Conferences--(see also {371.334} and {061.3}) --- organisation de l'entreprise --- vergaderen --- discussiemethoden --- communicatievaardigheden --- Mass communications --- 366.4 --- gesprekstechnieken --- #SBIB:309H021 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H516 --- Prise de décision Beslissen --- Leadership Leadership --- Evaluation Evaluatie --- Communication orale Mondelinge communicatie --- Réunion Vergadering --- Intra- en interpersonele communicatie --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Verbale communicatie: retoriek --- #GSDBP --- mondelinge communicatie --- Nederlands --- Adult education. Lifelong learning --- Communicatie
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|