Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Modellen van C : strategische communicatie in 62 verrassende modellen
Author:
ISBN: 9052615306 9789052615301 Year: 2006 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In ruim 62 modellen geeft 'Modellen van C' de lezer een blik achter de schermen van strategische communicatie. Basisbeginselen worden op een vernieuwende manier uitgelegd en in praktijkgerichte modellen gepresenteerd. Zo zijn er modellen hoe men een communicatieplan maakt, een persstrategie uitstippelt of een reclamecampagne brieft en beoordeelt. Maar ook geavanceerde methodieken komen aan bod, zoals persstrategieën om slecht nieuws te vermijden of een methode om op 6 uur een crisis onder controle te krijgen.

Keywords

Communicatiemanagement. --- Externe communicatie --- Strategisch management. --- Ondernemingen. --- Interne communicatie --- ondernemingen. --- communicatietheorieën --- communicatiemanagement --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- Communicatiemanagement --- Strategisch management --- Massacommunicatie --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 08 --- bedrijfseconomie --- organisatieleer --- 316.77 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H253 --- #SBIB:35H502 --- 165.212 communicatie --- BPB0702 --- 695 Communicatie --- communicatie --- ondernemingsbeleid --- 366.42 --- strategisch management --- Communicatie in en door de onderneming --- Communicatie --- Internet --- Media --- Reclame --- 366.4 --- communicatiemodellen --- communicatiewetenschap --- management --- organisatiestructuren --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Externe communicatie: non-profit-sector --- Bestuur en samenleving: overheidscommunicatie --- communication --- politique de l'entreprise --- bedrijfseconomie, leer van de organisatie, bedrijfsleiding - management --- Strategievorming --- Communicatieplannen --- Persberichten --- Crisiscommunicatie --- Adviesbureaus --- Theorieën --- Communicatietheorieën --- Organisatieleer --- Doelgroepen --- AA / International- internationaal --- 650 --- 659 --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Monograph --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- Communicatieplan --- Persbericht --- Adviesbureau --- Theorie --- Communicatietheorie --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap --- Doelgroep --- Kostenbeheersing


Book
De mediamonitor : zijn effecten van persaandacht meetbaar ?
Authors: --- ---
ISBN: 9014065590 Year: 2000 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij


Book
Geen commentaar : 101 tips voor woordvoerders & persverantwoordelijken
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789463370950 Year: 2018 Publisher: Kalmthout Pelckmans Pro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een woordvoerder of een persverantwoordelijke is van onmisbare waarde voor iedere organisatie. Nu alsmaar meer transparantie wordt verwacht van organisaties, is een professionele externe communicatie met bijvoorbeeld journalisten en via sociale media van cruciaal belang. De woordvoerder leidt de interne en externe communicatieprocessen in goede banen en wordt zo hoe langer hoe meer een echte reputatiemanager. Sara Vercauteren put uit haar eigen ervaring en uit vele gesprekken met andere woordvoerders om de knepen van het vak, de truken van de foor, de interne processen en de geheimen van de unieke relatie met journalisten uit de doeken te doen. Ze geeft een blik achter de schermen en beschrijft wat er echt speelt bij het werk van woordvoerders en persmedewerkers. De auteur lardeert praktische tips met sappige anekdotes uit haar eigen carrière en die van andere woordvoerders. Geen commentaar is een onmisbaar naslagwerk voor woordvoerders (in spe), voor organisaties die hulp zoeken bij het uitbouwen van een professionele perscommunicatie, voor journalisten die goed willen samenwerken met woordvoerders en organisaties en voor al wie interesse heeft in hoe het nieuws wordt 'gemaakt'.


Book
Personnaliser la bibliothèque : construire une stratégie de marque et augmenter sa réputation
Author:
ISSN: 24927589 ISBN: 9791091281812 9791091281836 2375460987 Year: 2018 Volume: 44 Publisher: Villeurbanne: ENSSIB,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Quatrième de couverture : "Chaque bibliothèque raconte une histoire particulière, elle s’adresse à un ou des publics spécifiques, elle crée un univers de confiance que sa marque doit restituer sous la forme d’une dénomination, d’un slogan, d’un logo. Sa visibilité dans le paysage institutionnel et culturel, voire social, d’une ville, d’une région comme au plan national, s’avère dorénavant essentiel pour la bibliothèque. Dans ce livre, bibliothécaires, musées, graphistes, spécialistes de l’identité visuelle apportent des points de vue riches et constructifs sur ces questions et proposent une méthodologie pour les institutions souhaitant travailler leur stratégie de marque."


Book
Schrijven voor het beeldscherm : internet en intranet, weblogs en wiki, schrijven voor Google
Author:
ISBN: 9789012129145 Year: 2010 Publisher: Den Haag Sdu

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe maak ik een pagina voor een website? Op welke manier pas ik mijn documenten aan voor het bedrijfsintranet? Hoe maak ik mijn handleiding via intranet of een helpsysteem toegankelijk? Hoe lezen computergebruikers beeldschermteksten? Hoe maak ik mijn beleidsrapportage geschikt voor het intranet? Op deze en vele andere vragen krijgt u een antwoord in 'Schrijven voor heel beeldscherm', het eerste Nederlandstalige boek dat u diepgaand informeert over het maken van teksten voor internet, intranet, cd-rom en helpsystemen. Dit boek is bestem voor iedereen die regelmatig informatie via een beeldscherm doorgeeft. Het biedt een minimum aan technische informatie en theorie, naast een maximum aan praktische informatie over het vervaardigen van tekstuele inhoud, met veel schrijftips, voorbeelden en handige checklists. Uitgebreide ervaring met de technische kanten van nieuwe media is niet vereist.


Book
Diversiteitscommunicatie : verbindende communicatie en marketing
Author:
ISBN: 9789492784049 Year: 2019 Publisher: [Ekeren] Studio Sesam

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We leven in een kleurrijke samenleving. Burgers gericht aanspreken vraagt meer van organisaties dan ooit tevoren. Hoe leggen we de brug naar diverse burgers en gebruikers die (digitaal) allemaal verbonden zijn met elkaar ? Met het concept diversiteitscommunicatie prikkelen we de lezer om doelgericht, duurzaam en geloofwaardig te communiceren, ook naar die groepen die te maken hebben met sociale ongelijkheid en discriminatie.Dankzij het onderzoek van Arteveldehogeschool, de interviews met tal van deskundigen en de ervaringen van het lerend netwerk van de Vlaamse overheid hebben we goede praktijken, praktische tips en waardevolle inzichten voor een geslaagde diversiteitscommunicatie kunnen bundelen. Met dit praktische boek bieden we medewerkers en teams in de social profit en overheidsdiensten een houvast om meer aansluiting te vinden bij iedereen van de doelgroep.Bron : http://www.studiosesam.be

Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by