Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Een boek voor elke sales vertegenwoordiger of marketeer.
management --- communicatie --- Vaardigheden talenten leidinggeven communicatie wendbaarheid klantgerichtheid --- communication --- Marketing --- Merken --- Social psychology --- Advertising. Public relations --- trends --- merken --- marketingcommunicatie --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- Sociale psychologie --- Toegepaste marketing --- 159.922
Choose an application
Wat is employer branding ? En waarom speelt een sterk werkgeversmerk een steeds belangrijkere rol ?Waarom is employer branding een hot topic in bestuurskamers ?Zijn de meest aantrekkelijke werkgevers ook de beste ? Of ligt het imago van werkgevers ver van hun ware identiteit ?Werken aan merken biedt de meest volledige gids in de manier waarop bedrijven met hun identiteit en hun imago kunnen omgaan. Jan Denys baseert zich op zestien jaar onderzoek en leert je onder meer waar kandidaten op letten als ze voor een werkgever solliciteren, welke bedrijven scoren op de arbeidsmarkt en of mannen voor andere bedrijven kiezen dan vrouwen.Dit boek bevat heldere analyses en tips, en sloopt waar nodig de heilige huisjes. Een praktische handleiding en cruciale inzichten geven aan hoe je zelf een sterk werkgeversmerk uitbouwt en behoudt, los van de waan van de dag. Zo vormt Werken aan merken het eerste standaardwerk over employer branding in ons taalgebied.Bron : http://www.lannoocampus.be
Bedrijfsimago --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- Solliciteren --- Merken --- PXL-Business 2017 --- organisatiekunde --- organisatiestructuur --- marketingstrategie --- arbeidsmarkt --- personeelsmanagement --- Employer branding --- Werving --- Profiel en imago --- Arbeidsmarkt --- Arbeidsmarktcommunicatie --- Personeelsbeleid --- Medewerkerstevredenheid --- Interne marketing --- management --- marketing --- 098 Bedrijfskunde --- Merk --- Profiel --- Imago
Choose an application
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application. The most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contra to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.Bron : http:/:www.bol.com
Branding (Marketing). --- marketing --- merkdenken --- marketingbeleid --- marketingstrategie --- Product strategy --- creativiteit --- merkbeleid --- productstrategie --- Productstrategie --- afzetmarkten --- klanten --- verkoop --- debouches --- clients --- vente --- Merken --- Marketing --- Branding (Marketing) --- 658.81.1 --- 658.811 --- verkoopmanagement --- merkenmanagement --- Brand name products --- Advertising --- Product management. Brand management --- verkoopkunde --- Marktonderzoek --- Marketingresearch --- Branding --- Marketingstrategieën --- PXL-Research 2019 --- marketing, marktonderzoek --- branding --- merkpositionering --- Merk --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
347.77/.78 --- industriële eigendom --- recht, auteurs --- recht, merken --- recht, octrooien --- Intellectuele rechten --- Artistieke en literaire eigendom. Copyright. Auteursrecht. --- 347.77/.78 Intellectuele rechten --- Industrial and intellectual property --- intellectueel eigendomsrecht --- Belgium --- auteursrecht --- eigendomsrecht --- intellectuele eigendom --- 347.78 --- AA / International- internationaal --- Archi-JU --- auteursrechten --- merkenrecht --- octrooirecht --- recht, intellectuele eigendom --- wetgeving --- droit d'auteur --- droit de propriete --- propriete intellectuelle --- Auteursrecht. --- Intellectual property --- Auteursrecht --- Artistieke en literaire eigendom. Copyright. Auteursrecht --- Propriété intellectuelle --- Propriété intellectuelle
Choose an application
De moderne consument wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen. De consument grijpt de macht. De mens wordt zelf het merk. Bedrijven en organisaties vragen zich terecht af welke rol voor hen morgen is weggelegd. In 'Het Merk Mens' gaat Fons Van Dyck op zoek naar aanleidingen en oorzaken van deze nieuwe tijdsgeest. Hij beschrijft de drijfveren die het gedrag van consumenten, werknemers en burgers bepalen. En wat brengt de toekomst ons? Dit alles is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. Een BMW op de parking van een Aldi winkel. Een jong kaderlid dat zijn overuren wil laten betalen door zijn bedrijf. Klanten die zelf reclamespots maken. De wereld rondom ons lijkt vol paradoxen. De moderne consument, werknemer en burger wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen. De consument grijpt de macht. De mens wordt zelf het merk. Bedrijven en organisaties vragen zich terecht af welke rol voor hen morgen is weggelegd. In Het Merk Mens gaat Fons Van Dijck op zoek naar aanleidingen en oorzaken dan deze nieuwe tijdgeest. Hij beschrijft de drijfveren die het gedrag van consumenten, werknemers en burgers bepalen. En wat brengt de toekomst ons? Dit alles is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. (Bron covertekst)
Marktonderzoek. --- Merken. --- Merkenmanagement. --- Verkooptechnieken. --- Consumentengedrag. --- Marketing. --- Merken --- Psychologie. --- merkbetrokkenheid --- maatschappijkritiek --- merken --- Marketing --- consumentengedrag --- cultuurfilosofie --- Consumer behavior --- Forecasting --- Brand name products --- 330.567 --- Consumptie 330.567.2 --- Internationaal (100) --- Maatschappelijke ontwikkeling 304 --- Technologische innovatie 60:658.012.1 --- Welvaartstaat 364.013 --- consumenten --- 339.320 --- 380.53 --- AA / International- internationaal --- BE / Belgium - België - Belgique --- 366.1/ --- 658.626 --- maatschappelijke ontwikkelingen --- merkenmanagement --- welvaartstaat --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- merkproducten --- 693 Handelsreclame --- Société Maatschappij --- Prospérité Welvaart --- Perspectives Vooruitzichten --- 366 consumentenaangelegenheden --- 3 sociaal-economische situatie --- .001.5 onderzoek --- merkenbeleid --- marketing --- 369.1 --- 658.89 --- Consumentengedrag --- 658.89.013 --- 338.2 --- Consumenten --- E080076.jpg --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- #KVHA:Kennisnetwerken --- #KVHA:Marketing --- 130 --- 148 --- 658.81 --- 658.8 --- consument --- merkenbinding --- merkenpsychologie --- Cultuurfilosofie. Cultuurpsychologie --- Filosofische antropologie --- In- en verkoopsorganisatie en -techniek --- Trends --- Psychologie van de consument --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Trend --- Consument --- Consumentenpsychologie --- Merk --- Financiewezen
Choose an application
Conglomerate corporation --- holdings --- 333.138.2 --- #SBIB:004.GIFT --- 334.75 EUR --- 334.726 <493> --- 334.154.34 --- 338.52 --- 658.114.6 <493> --- eee --- 338.962 --- Actieve organismen.Holdings. Portefeuillemaatschappijen. --- Merken en octrooien in de Europese Gemeenschappen. --- Trusts. Holdings. --- eer --- ondernemingen, grote --- economische integratie, internationaal --- protectionisme --- AA / International- internationaal --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- multinationals --- 061 --- industriële productie --- BE / Belgium - België - Belgique --- 658.11 --- #SBIB:33H041 --- 338.53 --- #SBIB:33H21 --- 658.47 --- #ECO:01.01:economie algemeen --- 338.048 --- #ECO:05.02:landen EU West-Europa --- 331.19 --- 338.046.1 --- #A9204A --- Economie 330 --- Bedrijfsleven 658:338 --- societes --- marche unique --- 338.93 --- P4 --- 658.11 Kinds and forms of enterprise --- Kinds and forms of enterprise --- 061 Organisaties en andere vormen van samenwerking--(werken over) --- Organisaties en andere vormen van samenwerking--(werken over) --- Economische ontwikkelingen en bewegingen --- Controle op de afspraken, kartels, monopolies en trusts. Controleinstellingen. --- Problemen van de onderneming: algemeen --- Fusies en liquidatie van ondernemingen. Concentratie. Sluiting. --- Fusies van ondernemingen. Industriële concentratie. --- Geschiedkundige en andere inlichtingen over industriële, financiële en handelsondernemingen. --- Grote ondernemingen. --- vennootschappen --- eenheidsmarkt --- ondernemingsproblematiek --- Europa --- Industrial policy --- Industrial concentration --- Europe 1992 --- Actieve organismen.Holdings. Portefeuillemaatschappijen --- Controle op de afspraken, kartels, monopolies en trusts. Controleinstellingen --- Fusies en liquidatie van ondernemingen. Concentratie. Sluiting --- Fusies van ondernemingen. Industriële concentratie --- Geschiedkundige en andere inlichtingen over industriële, financiële en handelsondernemingen --- Grote ondernemingen --- Merken en octrooien in de Europese Gemeenschappen --- Trusts. Holdings --- Industrial policy - Belgium --- Conglomerate corporation - Belgium --- Industrial concentration - Belgium --- Groupe industriel --- Marché unique de 1992
Choose an application
Connue en Belgique depuis la fin du 19e siècle et destinée essentiellement à assurer la preuve d'une atteinte à un droit de propriété intellectuelle, la procédure de saisie-description a connu un regain d'intérêt très important ces vingt dernières années. L'étude constitue d'abord la suite de la partie qui y était consacrée dans l'examen de jurisprudence en matière de saisies par J.-L. Ledoux (Dossier du Journal des tribunaux, n°15). Compte tenu de la réforme importante de cette procédure par la loi du 10 mai 2007, qui en a notamment fait une procédure distincte des saisies conservatoires et portée devant un autre magistrat, cet examen de jurisprudence s'accompagne d'une présentation de cette réforme. Il est également tenu compte des réformes successives du droit commun de l'expertise en 2007 et en 2009 pour tâcher d'éclaircir le renvoi partiel mais incertain fait par le législateur à ce droit commun. L'étude repose sur de nombreuses décisions inédites.
Law of civil procedure --- Belgium --- Intellectual property --- Patents --- Copyright --- Trademarks --- Searches and seizures --- Propriété intellectuelle --- Brevets d'invention --- Droit d'auteur --- Marques de commerce --- Saisie --- EPUB-ALPHA-S EPUB-LIV-FT LIVDROIT STRADA-B --- Propriété intellectuelle --- intellectuele eigendom --- saisie --- jurisprudence --- BE / Belgium - België - Belgique --- 343.533 --- 347.770 --- U29 - Propriétés intellectuelles - Intellectuele eigendomsrecht --- 347.77 <493> --- 347.77 <493> Industrieel eigendomsrecht. Commercieel eigendomsrecht. Geestelijk eigendomsrecht--België --- Industrieel eigendomsrecht. Commercieel eigendomsrecht. Geestelijk eigendomsrecht--België --- Intellectuele eigendom --- propriete intellectuelle --- beslag --- rechtspraak --- Namaak van industriële merken, tekeningen en modellen. --- Industriële, commerciële en wetenschappelijke eigendom: algemeenheden. --- интелектуална сопственост --- geistiges Eigentum --- proprietate intelectuală --- intellectual property --- intelektualna lastnina --- immateriell äganderätt --- intellektuel ejendomsret --- duševné vlastníctvo --- duševní vlastnictví --- własność intelektualna --- интелектуална својина --- propiedad intelectual --- intellektuaalomand --- intelektualno vlasništvo --- maoin intleachtúil --- intelektuālais īpašums --- proprjetà intellettwali --- intelektinė nuosavybė --- proprietà intellettuale --- pronësi intelektuale --- πνευματική ιδιοκτησία --- immateriaalioikeus --- szellemi tulajdon --- propriedade intelectual --- интелектуална собственост --- pravo intelektualnog vlasništva --- szellemi tulajdonjog oltalma --- právo na duševní vlastnictví --- droit intellectuel --- derecho de propiedad intelectual --- e drejtë e pronësisë intelektuale --- intellektuaalomandi õigus --- práva duševného vlastníctva --- авторско дело --- intellektuaalse omandi õigus --- intelektinės nuosavybės teisė --- Schutz des geistigen Eigentums --- drept intelectual --- intellektuaalne omand --- сродни права --- propriedade artística e literária --- intellectual property right --- intellectueel recht --- henkinen omaisuusoikeus --- norme sulla proprietà intellettuale --- δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας --- intelektuālā īpašuma tiesības --- szerzői jogi védelem --- права од интелектуална сопственост --- direito de propriedade intelectual --- Namaak van industriële merken, tekeningen en modellen --- Industriële, commerciële en wetenschappelijke eigendom: algemeenheden --- E-books --- Belgique
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|