Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Fraud analytics using descriptive, predictive, and social network techniques : a guide to data science for fraud detection
Authors: --- ---
ISBN: 9781119133124 9781119146834 Year: 2015 Publisher: Hoboken, N.J. Wiley

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Detect fraud earlier to mitigate loss and prevent cascading damage Fraud Analytics Using Descriptive, Predictive, and Social Network Techniques is an authoritative guidebook for setting up a comprehensive fraud detection analytics solution. Early detection is a key factor in mitigating fraud damage, but it involves more specialized techniques than detecting fraud at the more advanced stages. This invaluable guide details both the theory and technical aspects of these techniques, and provides expert insight into streamlining implementation. Coverage includes data gathering, preprocessing, model building, and post-implementation, with comprehensive guidance on various learning techniques and the data types utilized by each. These techniques are effective for fraud detection across industry boundaries, including applications in insurance fraud, credit card fraud, anti-money laundering, healthcare fraud, telecommunications fraud, click fraud, tax evasion, and more, giving you a highly practical framework for fraud prevention. It is estimated that a typical organization loses about 5% of its revenue to fraud every year. More effective fraud detection is possible, and this book describes the various analytical techniques your organization must implement to put a stop to the revenue leak. Examine fraud patterns in historical data Utilize labeled, unlabeled, and networked data Detect fraud before the damage cascades Reduce losses, increase recovery, and tighten security The longer fraud is allowed to go on, the more harm it causes. It expands exponentially, sending ripples of damage throughout the organization, and becomes more and more complex to track, stop, and reverse. Fraud prevention relies on early and effective fraud detection, enabled by the techniques discussed here. Fraud Analytics Using Descriptive, Predictive, and Social Network Techniques helps you stop fraud in its tracks, and eliminate the opportunities for future occurrence.


Book
Training 2.0 : de zes onmisbare elementen voor een succesvolle training
Author:
ISBN: 9789462720732 Year: 2016 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

We weten steeds meer over hoe we leren. En we zijn allemaal gewend geraakt aan het snel verwerken van allerlei visuele en digitale informatie. Maar onze trainingen en opleidingen zien er soms nog precies hetzelfde uit als tien jaar geleden. Hoogste tijd voor trainers om hun didactiek weer eens onder de loep te nemen!Ons brein ontwikkelt zich iedere dag; dit stopt pas als we geen hartslag meer hebben. In een training geef je die ontwikkeling een extra impuls. Training 2.0 daagt jou als trainer, maar ook je deelnemers uit om te trainen als sporters. Net als bij sport kun je kiezen voor high impact training: wie veel inspanning levert, en soms wat risico's neemt, mag veel resultaat verwachten. Natuurlijk zorg je ook voor de veiligheid. En voor verrassing en actie,om iedereen scherp te houden. Door als trainer zelf het enthousiaste rolmodel te zijn en door je deelnemers een pittige uitdaging te bieden zorg je voor uitzonderlijk krachtige,effectieve en aansprekende trainingen.In Training 2.0 worden zes elementen, samengevoegd in de letters IMPACT, systematisch doorlopen en voorzien van talloze praktijkvoorbeelden. Omdat deze methode expliciet rekening houdt met alle soorten intelligentie en steeds differentieert in de werkvormen, is het mogelijk om deze methode toe te passen op vrijwel alle doelgroepen en trainingen.


Book
Begeleiden van groepen : groepsdynamica in praktijk
Author:
ISBN: 9789036807241 9789036807258 Year: 2015 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Volledig herzien en geactualiseerd, biedt deze klassieker op het gebied van groepsdynamica een handzame en complete encyclopedie. Na een algemene inleiding over begeleiding van groepsprocessen komen in alfabetische volgorde 41 thema’s aan bod, zoals besluitvorming, communicatie, feedback, groepsontwikkeling, interventies, leiderschap en teambuilding. Nieuw zijn de thema’s online groepswerk, groepsprocessen in de schoolklas, professioneel omgaan met emoties en methodisch handelen. Op heldere wijze geeft Begeleiden van groepen antwoord op veelgestelde vragen. Wat kan een groepsleider bijdragen aan de ontwikkeling van een groep? Hoe bevordert hij de samenwerking tussen de leden? Hoe gaat hij om met spanningen? Op de bijbehorende website staan ruim 130 meerkeuzevragen, ondersteunende documenten als schema´s, tips en tools en hyperlinks naar videomateriaal. Dit inspirerende boek maakt de groepsleider wegwijs in de wereld van de groepsdynamica. Het is daarom onmisbaar voor elke professional die met groepen werkt of daarvoor in opleiding is.


Book
De pragmatische aspecten van de menselijke communicatie
Authors: --- --- ---
ISBN: 9060012186 9789060012185 Year: 2001 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Welke vormen van intermenselijke communicatie kunnen we onderscheiden? Welke kenmerken hebben ze en hoe manifesteren ze zich? Welke effecten hebben ze op gedrag? En in welke verhouding staan ze tot gestoord gedrag? Het antwoord op deze vragen wordt helder geïllustreerd met een groot aantal aan de literatuur ontleende voorbeelden. Zo geeft het boek een diepgaande analyse van Albee's 'Wie is er bang voor Virginia Woolf'. Speciale aandacht is er ten slotte voor het fenomeen van de paradox

Keywords

communicatie --- systeemtheorie --- schizofrenie --- #GSDBP --- sociologie --- 007 --- 301 --- 616.2 --- Communication --- gesprekstechnieken --- Communication Programs --- Communications Personnel --- Misinformation --- Personal Communication --- Social Communication --- Communication Program --- Communication, Personal --- Communication, Social --- Communications, Social --- Personnel, Communications --- Program, Communication --- Programs, Communication --- Social Communications --- Communicatie --- Communicatie-axioma's --- Interpersoonlijke communicatie --- Theorieën --- Communicatietheorieën --- Communication Communicatie --- Feedback Feedback --- Métacommunication Metacommunicatie --- gedrag --- hulpverlening --- maatschappelijk werk --- filosofie --- psychische syndromen --- psychotherapie --- 1 --- 615.8 --- #GBIB:CBMER --- sociale psychologie --- 305.8 --- 499.4 --- 606.3 --- gedragsstoornissen --- psychiatrie --- psychopathologie --- Communicatie in de hulpverlening --- Systeemdenken in de hulpverlening (contextuele hulpverlening, systeemtherapie) --- Mondelinge communicatie --- Psychopathologie - Psychiatrische ziektekunde --- #KVHB:Communicatie --- #KVHB:Gedragsstoornis --- Theorie --- Communicatietheorie --- Verpleegkunde --- Verplegingswetenschap --- Mass communications --- Sociology of minorities --- Sociology of social welfare --- Social problems --- Psychiatry --- Primary groups --- intermenselijke relaties --- feedback --- interpersonele communicatie --- gedrag (mensen) --- Psychology --- pragmatiek --- Philosophy of language --- Human. --- Dutch. --- Gedrag. --- Relaties. --- Sociale relaties. --- Sociologie. --- psychologie --- communication --- #psyc:1993.1 --- Systémique Systematiek --- Comportement psychologique du personnel Psychologisch gedrag van het personeel --- Conflits (gestion) Conflicthantering --- Relations humaines Menselijke relaties


Book
Gids voor professionele communicatie : met erkenning bereik je meer
Author:
ISBN: 9789045557557 Year: 2016 Publisher: Berchem De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Gids voor professionele communicatie benadert communiceren vanuit een unieke invalshoek. Erkenning voor de gesprekspartner staat daarbij centraal. Bron : http://www.deboeck.be


Book
Het groot werkvormenboek : deel 2 : nog meer inspiratie voor het werken met werkvormen
Authors: --- ---
ISBN: 9789024404834 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het Groot Werkvormenboek 2 bevat maar liefst 120 nieuwe werkvormen voor actieve bijeenkomsten met resultaat. Met tips, trucs en valkuilen voor kennismaken, discussiëren, zelfreflectie, brainstormen, visievorming en meer.Het Groot Werkvormenboek heeft vele trainers, leidinggevenden, coaches en professionals geïnspireerd om werkvormen te gebruiken. Dit tweede boek biedt nieuwe inspiratie voor werkvormen in de populairste thema's en voor nieuw toegevoegde thema's, zoals resultaatgericht werken, zelfreflectie, openheid en kwetsbaarheid, positiviteit, vitaliteit, verantwoordelijkheid, van buiten naar binnen denken, leren van de expert, digitaal overleg, visievorming en teamontwikkeling. Bijzonder in dit tweede boek is de speciale aandacht voor het kiezen van werkvormen en het bouwen van een programma voor een lesdag, vergadering of evenement.Het Groot Werkvormenboek 2 is samengesteld door de werkvormenexperts van 2KNOWHOW. Bron : http://www.bol.com


Book
Feedback geven en krijgen : voor coaches en leidinggevenden met een hart voor groei
Author:
ISBN: 9789401472128 9401472122 Year: 2020 Publisher: Tielt LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Goede feedback begint met empathie: je eigen perspectief als teamleider loslaten en je helemaal inleven in het perspectief van je teamlid: wat kan die persoon goed en wat heeft hij of zij nodig om dat talent ten volle te ontwikkelen? Hoe bouw je een sterke vertrouwensband op om daar samen aan te werken? Wat is de essentie van het leren door ervaring? Wat is het verschil tussen een doe-instructie en een bewustzijnsinstructie? Hoe bereik je een toestand van flow waarbij lichaam, geest en emoties in harmonie zijn? Hoe versterk je de synergie in het team? Wat is de magie van high-performance teams? Dit boek bundelt inzichten van vele jaren werken met topatleten en vertaalt ze naar bruikbare tips die je onmiddellijk kan toepassen in de praktijk.Zo leer je te coachen vanuit het hart.Bron: https://www.lannoo.be/nl/feedback-geven-en-krijgen

Keywords

Teamwerk --- Teamontwikkeling --- Coaching --- Feedback --- Talentontwikkeling --- Leidinggeven --- Groei --- Verhalen --- feedback --- 658.32 --- Feedback Feedback --- beheer --- leidinggevend personeel --- management --- développement personnel --- sviluppo personale --- persoonlijke ontwikkeling --- desenvolvimento pessoal --- dezvoltare personală --- προσωπική ανέλιξη --- personlig udvikling --- osobný rozvoj --- personiskā izaugsme --- личен развој --- лично развитие --- osobnostní rozvoj --- rozwój osobisty --- osebnostni razvoj --- personal development --- żvilupp personali --- zhvillim personal --- osobni razvoj --- persönliche Entwicklung --- лични развој --- asmeninis tobulėjimas --- individuaalne areng --- personlig utveckling --- henkilökohtainen kehitys --- desarrollo personal --- személyi fejlődés --- rozvoj osobnostních kvalit --- żvilupp tal-personalità --- индивидуален развој --- osobnostní růst --- rozwój jednostki --- rozvoj jedince --- развој на карактерот --- desarrollo de la personalidad --- dezvoltarea individului --- rozvoj osobnosti --- persoonallisuuden kehittyminen --- sviluppo dell'individuo --- ontwikkeling van het individu --- ontwikkeling van de persoonlijkheid --- asmenybės tobulėjimas --- desenvolvimento do indivíduo --- indiviidi areng --- osobní rozvoj --- indivīda attīstība --- развој на личноста --- ανάπτυξη της προσωπικότητας --- développement de l'individu --- Entwicklung des Individuums --- desarrollo del individuo --- yksilön kehitys --- razvoj osebnosti --- żvilupp tal-individwu --- развој личности --- развитие на индивида --- asmens tobulėjimas --- развитие на личността --- a személyiség fejlesztése --- sviluppo della personalità --- personlighetsutveckling --- rozvoj jednotlivca --- Entwicklung des Einzelnen --- развој појединца --- růst osobnosti --- εξέλιξη που ατόμου --- isiksuse areng --- persoonallisuuden kehittäminen --- self-improvement --- развој на поединецот --- dezvoltare individuală --- rozwój osobowości --- персонален развој --- Persönlichkeitsentwicklung --- développement de la personnalité --- dezvoltarea personalității --- personlighedsudvikling --- henkilökohtainen kehittäminen --- personības attīstība --- razvoj posameznika --- desenvolvimento da personalidade --- yksilön kehittäminen --- vetpërmirësim --- eżekuttiv --- bainisteoir --- administracija --- vadošs darbinieks --- johtajisto --- executive --- длъжностно лице --- vodilni delavci --- vedoucí pracovník --- chef --- cadre --- quadro --- руководилац --- vezető --- раководител --- cuadro --- rukovoditelj --- juhtkond --- στέλεχος --- kadra kierownicza --- ekzekutiv --- Führungskraft --- ledende funktionær --- funcție de execuție --- vedúci výkonný pracovník --- Beschäftigter in leitender Position --- раководен кадар --- atbildīga persona --- vezető beosztású munkavállaló --- leitender Angestellter --- Feedback Feedback. --- Feedback. --- management. --- 658.32. --- maniġment --- poslovodenje --- valdymas --- pārvaldība --- Management --- gestione --- johtaminen --- gestión --- ledning --- управување --- zarządzanie --- gestão --- пословодство --- διαχείριση --- manažment --- menaxhim --- menedzsment --- управление --- gestion --- menadžment --- juhtimine --- ledelse --- förvaltningssätt --- politica di gestione --- ledelsesform --- Betriebs- und Geschäftsleitung --- știința conducerii --- vállalat vezetése --- styring --- vedení --- forma de gestão --- раководење --- mode de gestion --- amministrazione d'impresa --- upravljanje --- poslovodstvo --- vadyba --- vadovavimas --- strategia di gestione --- vadovybė --- üzletvezetés --- řídicí aparát --- менаџмент --- piano di gestione --- Managementmethode --- direzione operativa --- wijze van beheer --- vezetés --- μάνατζμεντ --- Social psychology --- teamwork --- communicatie --- groepsdynamica --- leidinggeven --- lyderystė --- ledarskap --- vezető szerep --- водеща роля --- Führung --- johtajuus --- liderança --- vodstvo --- leadership --- tmexxija --- capacités d’encadrement --- lederskab --- ηγεσία --- līderība --- capacități de conducere --- przywództwo --- vodenje --- liderazgo --- líderstvo --- leiderschap --- Leiderschap --- Verhaal --- forbairt phearsanta --- feidhmeannach --- bainistíocht --- 431 --- coaching --- opleiding management --- formation management --- développement personnel


Book
Feedback geven en ontvangen
Authors: --- ---
ISBN: 9782509038210 Year: 2020 Publisher: Brussel Politeia VVSG

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze publicatie bevat een visie op feedback die steunt op samenwerking, met elkaar overleggen, elkaar oprecht durven informeren, zaken met elkaar delen en ook wel confronteren. In de praktijk wordt heel wat goedbedoelde feedback qua perceptie vaak als een evaluatie aangevoeld. Daar moeten we toch eens grondig over nadenken.Deze publicatie wil je daarbij helpen en wil je vooral doen reflecteren over dit boeiende thema en over jouw mogelijkheden en bijdragen hierin. Je moet het thema niet als een topic op zich beschouwen, maar inkaderen in het geheel van leidinggeven, samenwerken, elkaar motiveren, samen innoveren, samen zaken realiseren en zichzelf overtroeven door de kracht van samenwerking.

Keywords

Organization theory --- Mass communications --- interpersonele communicatie --- teamwork --- feedback --- HRM (human resource management) --- Feedback Feedback --- Relations humaines Menselijke relaties --- Communication Communicatie --- communicatie in de praktijk --- teamwerk --- intermenselijke betrekkingen --- međuljudski odnosi --- medčloveški odnosi --- relaciones humanas --- zwischenmenschliche Beziehungen --- mänskliga relationer --- ľudské vzťahy --- rapporti umani --- stosunki interpersonalne --- меѓучовечки односи --- relații umane --- ihmissuhteet --- relações humanas --- žmonių santykiai --- relations humaines --- human relations --- caidreamh daonna --- inimsuhted --- emberi kapcsolatok --- mezilidské vztahy --- marrëdhëniet njerëzore --- cilvēku attiecības --- relazzjonijiet umani --- ανθρώπινες σχέσεις --- човешки отношения --- међуљудски односи --- menneskelige relationer --- sotsiaalsed suhted --- socialiniai santykiai --- socijalni odnosi --- општествени односи --- marrëdhënie ndërpersonale --- relations interpersonnelles --- relaciones interpersonales --- társas kapcsolatok --- relazioni umane --- човечки односи --- друштвени односи --- marrëdhënie shoqërore --- sociālās attiecības --- interpersonal relations --- social relations --- социјални односи --- relații sociale --- társadalmi kapcsolatok --- društveni odnosi --- Teamarbeit --- timski rad --- тимски рад --- trabalho de equipa --- trabajo en equipo --- работа в екип --- lagarbete --- team work --- punë ne grup --- muncă în echipă --- ryhmätyö --- xogħol f'tim --- praca zespołowa --- tímová práca --- ομαδική εργασία --- csapatmunka --- grúpobair --- pracovní skupina --- lavoro di gruppo --- komandas darbs --- timsko delo --- komandinis darbas --- holdarbejde --- rühmatöö --- travail d'équipe --- тимска работа --- rad u grupi --- muncă în grup --- werk in teamverband --- grupas darbs --- obair bhuíne --- trabajo en grupo --- csoportmunka --- travail en groupe --- práce v týmu --- brigadinis darbas --- Gruppenarbeit --- práca v skupine --- ploegenarbeid --- tiimityö --- grupparbete --- работа во група --- punë grupi --- grupni rad --- group work --- meeskonnatöö --- darbs komandā --- trabalho em grupo --- groepswerk --- kopdarbs --- lavoro d'equipe --- teammunka --- kolektivní práce --- grupinis darbas --- týmová práce --- skupinová práce --- práce ve skupině --- комуникационни умения --- pratique de communication --- комуникациски вештини --- komunikacijske vještine --- ħiliet ta’ komunikazzjoni --- viestintäkäytäntö --- scileanna cumarsáide --- τεχνική της επικοινωνίας --- Redegewandtheit --- pratica di comunicazione --- kommunikációs készségek --- kommunikation i praksis --- suhtlemisoskus --- schopnost komunikace --- abilități de comunicare --- umiejętność komunikacji --- prática da comunicação --- sposobnost komuniciranja --- bendravimo įgūdžiai --- praktisk kommunikation --- komunikačné schopnosti --- técnicas de comunicación --- aftësi komunikimi --- вештина комуникације --- communication skills --- sazināšanās prasme --- komunicēšanās prasmes --- bendravimo būdai --- комуникациска практика --- tehnici de comunicare --- komunikační metody --- kommunikationsförmåga --- komunikační schopnost --- praktika komunikimi --- communication practices --- комуникациски техники --- komunikační dovednosti --- комуникациска способност --- dorozumívací dovednosti


Book
De kick van feedback : energiek en prettig samenwerken
Authors: ---
ISBN: 9789089650368 Year: 2010 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Iedereen die samenwerkt met andere mensen heeft met feedback te maken. Het geven en ontvangen van feedback is niet altijd even makkelijk en soms heel lastig of spannend. Feedback kan je helpen om tot betere samenwerking te komen of je eigen ontwikkeling een boost te geven. Maar wat is eigenlijk het effect van feedback op de mensen waarmee je werkt? En welke factoren maken dat feedback zin heeft en werkt, en welke niet? Oftewel, wat bepaalt de kick van feedback? En hoe kan jij je eigen feedbackfactor vergroten? - Een praktische gids voor iedereen die meer uit de samenwerking met andere mensen wil halen. - Aandacht voor succes- en faalfactoren van feedback geven en ontvangen. - Inzicht in de invloed van houding en mindset op leren en ontwikkelen. - Invloed van cultuur en omgeving op het effect van feedback. De kick van feedback is bedoeld voor zowel leidinggevenden als leidingontvangenden en tevens een interessante bron van achtergrondinformatie en onderzoek voor de HR-professional. De kick Inhoudsopgave : 1. Feedback en de rol van feedback 2. Feedback geven 3. Feedback ontvangen 4. Feedbackgesprekken in de praktijk 5. Mindset en feedback 6. Overtuigingen en feedback 7. Meer rendement uit feedback Van feedback laat je zien hoe je ervoor kunt zorgen dat je feedbackgesprekken effectief kunt laten verlopen door zelf op een goede manier feedback te geven, maar ook op een goede manier feedback in ontvangst te nemen. Dit boek geeft je antwoord op onder andere de volgende vragen: *Hoe voorkom je dat anderen zich aangevallen voelen als je feedback geeft? *Hoe spreek je een collega aan die zijn afspraken niet nakomt? *Hoe verbeter je de samenwerking met anderen door open te communiceren? *Hoe kun je beter omgaan met feedback zonder dat je emoties je daarbij in de weg zitten? *Hoe voorkom je dat je feedback te persoonlijk opvat waardoor het je niet verder helpt? *Hoe haal je meer uit de feedback van anderen zodat het je helpt je verder te ontwikkelen? Kortom, dit boek biedt je niet alleen praktische handvatten om een feedbackgesprek vorm te geven, maar ook middelen om voor jezelf en anderen de drempel tot het uitwisselen van feedback te verlagen. Leidinggevenden alsook medewerkers Vinden het vaak lastig en moeilijk om te gaan met feedback. Dit boek behandelt in zeven hoofdstukken hoe effectiever met feedback om gegaan kan worden: de drempels die vaak daarbij opgeworpen worden - meestal van emotionele aard - komen daarbij aan de orde. De auteurs geven ook praktische handvatten en (hulp)middelen daartoe. Als doelgroep kunnen zowel leidinggevenden alsook medewerkers worden genoemd. Op prettige wijze wordt feedback als communicatiemiddel toegelicht en kan mogelijk meer rendement en effectiviteit worden bereikt in organisaties, maar bijvoorbeeld ook in verenigingen en dergelijke. Beperkte literatuurlijst en internetverwijzing

Keywords

Evaluatietechnieken. --- Personeelsbeleid. --- Samenwerking. --- Werknemers --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 10 --- feedback --- communicatie --- organisatiecultuur --- Feedback --- Teamwerk --- Personeelsmanagement --- Communicatie --- Managementvaardigheden --- 098 Bedrijfskunde --- Feedback Feedback --- Communication Communicatie --- Entretien (conversation) Onderhoud (gesprek) --- Entretien de fonctionnement Functioneringsgesprek --- 360 degrés 360 graden --- communicatie in de praktijk --- arbeidsomgeving --- teamwerk --- Teamarbeit --- timski rad --- тимски рад --- trabalho de equipa --- trabajo en equipo --- работа в екип --- lagarbete --- team work --- punë ne grup --- muncă în echipă --- ryhmätyö --- xogħol f'tim --- praca zespołowa --- tímová práca --- ομαδική εργασία --- csapatmunka --- grúpobair --- pracovní skupina --- lavoro di gruppo --- komandas darbs --- timsko delo --- komandinis darbas --- holdarbejde --- rühmatöö --- travail d'équipe --- тимска работа --- rad u grupi --- muncă în grup --- werk in teamverband --- grupas darbs --- obair bhuíne --- trabajo en grupo --- csoportmunka --- travail en groupe --- práce v týmu --- brigadinis darbas --- Gruppenarbeit --- práca v skupine --- ploegenarbeid --- teamwork --- tiimityö --- grupparbete --- работа во група --- punë grupi --- grupni rad --- group work --- meeskonnatöö --- darbs komandā --- trabalho em grupo --- groepswerk --- kopdarbs --- lavoro d'equipe --- teammunka --- kolektivní práce --- grupinis darbas --- týmová práce --- skupinová práce --- práce ve skupině --- darba vide --- arbejdsmiljø --- работна средина --- ambiente di lavoro --- pracovné prostredie --- mediu de lucru --- arbetsmiljö --- radno okruženje --- ambjent tax-xogħol --- working environment --- darbo aplinka --- εργασιακό περιβάλλον --- pracovní prostředí --- радно окружење --- Arbeitsumgebung --- milieu de travail --- środowisko pracy --- delovno okolje --- munkakörnyezet --- entorno laboral --- работна среда --- mjedis pune --- työympäristö --- ambiente de trabalho --- töökeskkond --- timpeallacht oibre --- mediu ocupațional --- medio profesional --- ambiente professionale --- berufliche Umgebung --- ammatillinen ympäristö --- mjedisi në punë --- prostredie na pracovisku --- Arbeitsumwelt --- επαγγελματικό περιβάλλον --- occupational environment --- ambiente de trabajo --- fagligt miljø --- Arbeitswelt --- yrkesmiljö --- Arbeitsmilieu --- medio laboral --- profesionālā vide --- ambiente lavorativo --- ametialane keskkond --- работно опкружување --- ambiente profissional --- munkahelyi környezet --- milieu professionnel --- професионална средина --- prostředí na pracovišti --- beroepsomgeving --- комуникационни умения --- pratique de communication --- комуникациски вештини --- komunikacijske vještine --- ħiliet ta’ komunikazzjoni --- viestintäkäytäntö --- scileanna cumarsáide --- τεχνική της επικοινωνίας --- Redegewandtheit --- pratica di comunicazione --- kommunikációs készségek --- kommunikation i praksis --- suhtlemisoskus --- schopnost komunikace --- abilități de comunicare --- umiejętność komunikacji --- prática da comunicação --- sposobnost komuniciranja --- bendravimo įgūdžiai --- praktisk kommunikation --- komunikačné schopnosti --- técnicas de comunicación --- aftësi komunikimi --- вештина комуникације --- communication skills --- sazināšanās prasme --- komunicēšanās prasmes --- bendravimo būdai --- комуникациска практика --- tehnici de comunicare --- komunikační metody --- kommunikationsförmåga --- komunikační schopnost --- praktika komunikimi --- communication practices --- комуникациски техники --- komunikační dovednosti --- комуникациска способност --- dorozumívací dovednosti


Book
Personaliseren van werk : mythes en feiten
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789463442244 Year: 2017 Publisher: Leuven Acco

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek is een uitnodiging voor elke bedrijfsleider en HR-verantwoordelijke om 'werk' veel persoonlijker in te vullen. De nieuwe wereld van werk gaat over i-deals, jobcrafting, tijds- en plaatsonafhankelijk werken, anders feedback geven en verlonen, anders leren en een ander soort loopbanen. Zo veel mogelijk mensen zo lang mogelijk aan het werk houden lukt enkel als werknemers hun werk mogen personaliseren. Organisaties die aantrekkelijk willen blijven, vernieuwen hun kijk op de invulling van werk. Ze ontwerpen de jobs niet voor, maar samen met hun medewerkers. In "Personaliseren van werk. Mythes en feiten" brengen Frederik Anseel, David Ducheyne, Frank Vander Sijpe en Lien Vossaert nieuwe ideeën samen voor werk in de 21ste eeuw. De combinatie van wetenschappelijk onderzoek met grensverleggende praktijkcases is uniek. Je leest hoe controle over de job plaats inruilt voor betrokkenheid, hoe je medewerkers inspireert om hun werk zelf te boetseren, hoe je ruimte geeft en engagement terugkrijgt. Je leert over wat mensen écht beweegt in hun werk en hoe slimme organisaties daar al op inspelen. Dit boek vloeit voort uit de Securex-leerstoel Working in the 21st Century: Creating Business Results through Personalized Organisation aan de UGent (2013-2017). Het voedt een constructief debat over werk in de 21ste eeuw. Bron : http://www.acco.be

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by