Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|
Choose an application
3 --- AA / International- internationaal --- 301 --- Sociale wetenschappen: sociologie, politiek, economie, recht, onderwijs --- Techniek van statistische inlichtingen. Organisatie van de statistische enquêtes. Statistische kritiek --- 303.4 --- #VCV monografie 2001 --- #KVHB:Enquete --- #KVHB:Psychodiagnostiek --- #KVHB:Vragenlijsten --- 300.6 --- 305.7 --- enquête --- steekproeven --- vragenlijsten --- enquêtes --- 303.4 Onderzoeksstrategie in de sociale wetenschappen, soorten onderzoek --- Onderzoeksstrategie in de sociale wetenschappen, soorten onderzoek --- Sociaal-wetenschappelijk onderzoek --- Openbare mening --- Qualitative methods in social research --- opinieonderzoek --- marketingonderzoek --- marktonderzoek --- Communicatieve vaardigheden: enquête. --- Social surveys
Choose an application
Diagnose --- Vragenlijsten --- Cultuur --- Gebruikersonderzoeken --- publieksonderzoek --- cultuurparticipatie --- welzijnsmarketing --- sociaal onderzoek --- culturele centra --- sociaal-cultureel werk, deelnemers --- 303 --- #SBIB:303H12 --- #SBIB:316.7C325 --- 008 --- 361.03 --- 301.08 --- 374.2 --- 374 --- Methoden bij sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Methoden en technieken: sociale wetenschappen --- Culturele infrastructuur: culturele noden en behoeften --- 303 Methoden bij sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Vragenlijst --- Gebruikersonderzoek --- Toerisme
Choose an application
Aimed at professionals in market research and journalism as well as researchers, academics and students, this handbook is both an encyclopedia providing discussions of methodological issues and a story of a particular tale of interviewing.
Interviewing --- #VCV monografie 2003 --- #KVHA:Kwalitatief onderzoek --- #KVHA:Interviewtechnieken --- 303 --- maatschappijwetenschap, methoden --- Questioning --- Counseling --- Focus groups --- Interviews --- Social case work --- Methoden bij sociaalwetenschappelijk onderzoek --- 303 Methoden bij sociaalwetenschappelijk onderzoek --- #SBIB:014.GIFTSOC --- #SBIB:303H32 --- 001.891 --- 001.891 Wetenschappelijk onderzoek. Research. Onderzoekmethoden --- Wetenschappelijk onderzoek. Research. Onderzoekmethoden --- Waarneming en participerende waarneming, gecontroleerde observatie, groepsdiscussie (vragenlijsten, interviews, experimenten) --- Qualitative methods in social research --- Entretiens --- Handbooks, manuals, etc --- Guides, manuels, etc
Choose an application
Internet-based surveys, although still in their infancy, are becoming increasingly popular because they are believed to be faster, better, cheaper and easier to conduct than surveys using traditional methods. This text examines the pros and cons of Internet-based surveys.
#SBIB:041.AANKOOP --- #SBIB:303H32 --- #SBIB:303H4 --- #SBIB:309H1713 --- Waarneming en participerende waarneming, gecontroleerde observatie, groepsdiscussie (vragenlijsten, interviews, experimenten) --- Informatica in de sociale wetenschappen --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Social sciences --- Social surveys. --- Surveys. --- Electronic mail systems. --- Telephone surveys. --- Internet research. --- Surveys, Telephone --- Internet research --- Web research --- Research --- E-mail systems --- Electronic message systems --- Email systems --- Data transmission systems --- Telematics --- Voice mail systems --- Government surveys --- Mathematical geography --- Community surveys --- Surveys, Social --- Surveys --- Methodology. --- Data processing. --- Methodology --- Electronic mail systems --- Social surveys --- Telephone surveys --- Behavioral sciences --- Human sciences --- Sciences, Social --- Social science --- Social studies --- Data processing --- Research&delete& --- Civilization
Choose an application
'Publiek belicht' reikt een beproefd instrument aan voor publieksonderzoek in culturele instellingen. Het is een must voor instellingen die podiumkunsten programmeren, musea en bibliotheken die inzicht willen krijgen in de samenstelling van hun publiek, hun bezoekmotivatie, hun evaluatie van het aanbod enz. Dit boek biedt de lezer: een stapsgewijze methode voor wetenschappelijk verantwoord publieksonderzoek, talrijke praktische tips en suggesties en een lijst met meer dan vijftig standaardvragen, aangepast aan de wensen en behoeften van elke culturele instelling
Culturele instellingen --- Gebruikersonderzoek. --- Applied marketing --- cultuurparticipatie --- Sociology of culture --- cultuursociologie --- cultuurconsumptie --- evenementen marketing --- Marktonderzoek ; culturele instellingen --- #SBIB:316.7C318 --- #SBIB:303H32 --- 311.21 --- #VCV monografie 2004 --- marktonderzoek --- culturele instellingen --- sociale marketing --- 369.1 --- cultuur, beleid --- enquêtetechnieken --- publieksonderzoek --- steekproeftechnieken --- vrijetijdsbesteding --- Onderzoeksmethoden --- Toegepaste marketing --- cultuur --- sociaal onderzoek --- 001.891 --- 001.891 Wetenschappelijk onderzoek. Research. Onderzoekmethoden --- Wetenschappelijk onderzoek. Research. Onderzoekmethoden --- 311.21 Statistische gegevens verzamelen --- Statistische gegevens verzamelen --- Culturele participatie --- Waarneming en participerende waarneming, gecontroleerde observatie, groepsdiscussie (vragenlijsten, interviews, experimenten) --- social marketing --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 008 --- 303 --- 301.08 --- Methodologie --- Gebruikersonderzoeken --- Cultuur --- Instellingen --- Non-profitsector --- Culturele centra (cultureel centrum, cultuurcentra) --- Cultuurparticipatie --- Cultuursociologie --- Culturele centra --- Vlaanderen --- Onderzoek --- Publiek --- Gebruikersonderzoek --- Overheidsinstelling --- Toerisme --- Cultureel centrum --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Emigratie --- Culturele veld --- Onderzoek (wetenschap)
Listing 1 - 5 of 5 |
Sort by
|