Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Hoe stopt u de kracht van een persoonlijke dialoog in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In deze openhartige handleiding krijgt u schrijftips die goed zijn voor extra aandacht en extra respons. Responscijfers in split run tests bewijzen dat de tips werken voor uw brieven en e-mails, voor wervende enveloppen en antwoorddocumenten, voor sterke advertenties. Maar de dialoogmethode versterkt ook andere tekstsoorten: van uw persbericht over uw PowerPointpresentatie tot zelfs uw vergaderverslag. Responscopywriter Mark Van Bogaert laat u strikt persoonlijk meekijken in zijn testresultaten. En tussendoor ook naar de 'mailigheid' die hij in zijn eigen brievenbus en mailbox vond. Zelf kijkt hij hardop naar die cases. Ze zijn gebaseerd op zijn vaak satirische besprekingen in verschillende communicatievakbladen.
Handelscorrespondentie --- Schrijven. --- Schriftelijke communicatie --- Nederlands. --- Nederlandse taal. --- Applied marketing --- presenteren --- commercials [oral or performed works] --- direct mail --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- zakentaal --- reclame --- idiomen --- Mass communications --- Stilistics --- Vaardigheden talenten communicatie communiceren --- 803.93 -06 --- 659.2 --- C4 --- handleiding --- taalgebruik --- 695 Communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Schrijfvaardigheid --- #KVHB:Reclame --- 499.5 --- 808.1 --- 844.5 --- Schrijfadviezen --- advertenties --- communicatie --- e-marketing --- mailing --- marketing --- schrijven --- E110043.jpg --- Verkopen per post --- 659.2 Information work. Advisory and consultancy services --- Information work. Advisory and consultancy services --- 803.93 -06 Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Nederlands: taalzuiverheid; taalbeheersing --- Media en communicatie --- schriftelijke communicatie, notuleren --- Auteurschap. Literaire activiteit en techniek --- Correspondentie --- departement Algemeen 10 --- presentaties --- e-mail --- Media 316.774 --- Zakelijke communicatie --- Nederlands --- Schrijven --- Marketing --- Financiewezen --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Tekst --- zakelijke communicatie --- communication [function] --- creatief schrijven
Choose an application
Een uitgave ter gelegenheid van de tentoonstellling Komt dat zien !, 3de Triënnale voor Vormgeving en Reclame in het Designmuseum Gent van 15 december 2001 tot en met 24 februari 2002
reclame --- Reclame. --- Vormgeving. --- advertising art --- triënnale voor vormgeving --- industrial design --- Product strategy --- Architecture --- Economic policy and planning (general) --- design [discipline] --- Art --- reclamebureaus --- advertising --- Advertising. Public relations --- advertenties --- Graphic arts --- reclamevormgeving --- advertisements --- 655.262 <493> --- 769.91 <493> --- 766:659.12 --- 766 <493> --- #VCV monografie gratis 2004 --- (069) --- 766.01 --- 766.039 --- Grafische vormgeving ; reclame ; affiches ; 2000-2001 --- Reclamekunst ; België --- Tentoonstellingscatalogi ; Gent ; Design Museum --- Triënnale voor vormgeving in Vlaanderen --- 766.036 --- België --- affiches --- grafiek --- grafische- en reclamevormgeving --- illustraties --- posters --- reclamegrafiek --- 745 --- communicatie --- design --- grafische vormgeving --- reclamedesign --- 754.1 --- Daenens, Lieve --- Mortier, Jens --- Oosterlinck, Christian --- Smets, Francis --- Thito, Philippe --- Valcke, Johan --- Van der Plaetsen, Michèle --- Walraff, Jean-Luc --- tentoonstellingen --- triënnale voor vormgeving in Vlaanderen --- 766 <493> Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek--België --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek--België --- 766:659.12 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek-:-Concept and design in advertising --- 769.91 <493> Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden--België --- Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden--België --- Boekdesign--algemeen--België --- (Musea. Collecties) --- Gebruiksgrafiek ; theorie, filosofie, esthetica --- Gebruiksgrafiek ; 2000 - 2050 --- CAD, design en industriële vormgeving --- grafische vormgeving, reclame, verzameling --- Exhibitions --- Contains audio-visual material --- Reclame --- Grafische vormgeving --- Design --- Reclamecampagnes --- Creativiteit --- Reclamecampagne --- Musiceren --- 766.31.038(493) --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; geschiedenis ; 1950-2000 (België) --- communication design --- advertising agencies
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|