Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Company law. Associations --- Belgium --- BE / Belgium - België - Belgique --- 650 --- 659 --- België --- mecenaat --- politique de l'entreprise --- 347.7 --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- Reclame - Public relations. --- mecenat --- ondernemingsbeleid --- Vennootschapsrecht. Verenigingsrecht --- Conferences - Meetings --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Corporations --- Charitable contributions --- Congresses --- Industry --- Social aspects --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations
Choose an application
Het PUB Agency Book maakt u wegwijs doorheen budgetten en profielen van de Belgische communicatiebureaus, brand activation, marktonderzoekbureau's, design & packaging, public relations agencies, direct marketing-bureaus, interactieve agencies...
reclamebureaus --- illustratieve vormgeving --- Advertising. Public relations --- reclamevormgeving --- Graphic arts --- grafische vormgeving --- graphic design --- Adresboeken --- Annuaires --- Jaarboeken --- Livres d'adresses --- Publicité --- Reclame --- 058 --- 659 --- 76 --- 659.1 --- 369.4 --- België --- reclame --- (058.7) --- abonnementen --- adresboeken --- communicatie --- marketing --- public relations --- Communicatie-bureaus (reclamebureaus) --- 659.1 )* PUBLICITEIT - RECLAME --- Human Resource Management --- promotiebureau --- public relations agencies --- sponsoring --- telemarketing --- Marketing ; adressen --- Jaarboeken. Adresboeken --- Publicity. Information work. Public relations --- Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst --- Publicity. Advertising --- Adresboeken. Beroepenlijsten. Fabrikantenlijsten. --- Yearbooks --- 659.1 Publicity. Advertising --- 76 Grafische kunsten. Grafiek. Prentkunst --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- advertising --- Adresboeken. Beroepenlijsten. Fabrikantenlijsten --- MAD-faculty 14 --- adverteren --- 76 Graphic arts. Graphics --- Graphic arts. Graphics --- communication design --- advertising agencies
Choose an application
Mass communications --- McLuhan, Marshall --- 82:3 --- 82:659.3 --- #VCV monografie 1999 --- Literatuur en maatschappijwetenschappen --- Literatuur en massacommunicatie --- Mass media. --- 82:659.3 Literatuur en massacommunicatie --- 82:3 Literatuur en maatschappijwetenschappen --- Mass media --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- McLuhan, Marshall, --- MacLuhan, Marshall, --- McLuhan, Herbert Marshall, --- McLuhan, H. Marshall --- Mac Luhan, Marshall, --- Makluŭn, Marshal, --- McLuhan, Marshall Herbert, --- McLuan, Marshall,
Choose an application
De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Deze evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijke concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van Conversation Management met tal van handige onlinetools die u helpen in uw nieuwe job : de Conversation Manager.
Marketing --- Marketing en internet. --- Strategieën. --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- adverteren --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- e-business --- Mass communications --- marketing --- marketingplan --- online marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- Consumentengedrag --- Reclame --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren social networking --- 369.4 --- 659.1 --- conversation management --- marketingstrategie --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Management --- Business enterprises --- Computer networks --- Internet advertising --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- departement Algemeen 10 --- communicatiewijze --- 366 consumentenaangelegenheden --- 658.8 marketing --- 693 Handelsreclame --- 65 management --- 658.8 branding --- e-marketing --- marketingstrategieën --- 369.1 --- 658.811 --- 658.81.5 --- 658.811 Sales management --- Sales management --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Reclame. Advertising. Merchandising
Choose an application
Dit boek is een praktische leidraad voor de voorbereiding, de implementatie en de debriefing van een (internationaal) congres. De case is gebaseerd op het European symposium - Clinical imaging and networking gehouden in Mortsel.
Congressen --- Organisatie. --- projectplanning --- Didactics of social education --- Organization theory --- internationale communicatie --- projectmanagement --- internationale marketing --- evenementen marketing --- Mass communications --- congressen; organisatie --- #KVHA:Congresorganisatie --- #KVHA:Correspondentie --- #KVHA:Organisatieopdrachten --- congressen --- congresmarkt --- congresorganisatie --- meetingsector --- congrestoerisme --- 379.851.48 --- AA / International- internationaal --- 659 --- 650 --- NBB congres --- 061.3 --- 375.9 --- Accreditering --- Affiches --- Congres --- Correspondentie --- Debat --- Hand-outs --- Hoorzitting --- Onthaal --- Paneldiscussie --- Programma --- Symposium --- Taakverdeling --- Tijdschema --- 651 )* KANTOORBEHEER --- medische congressen --- organisatieleer --- organiseren --- correspondentie --- organisatie --- Congressen : organisatie --- evenementen --- Congressen ; organisatie --- Congressen: organisatie --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- congrestoerisme, incentive reizen, zakenreizen en citytrips --- Reclame - Public relations --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Verkeerseconomie - Toerisme ; overige onderwerpen --- Exposeren --- Evenementiële communicatie --- Evenementen --- Beurzen (tentoonstellingen) --- Expositie --- Evenement --- Jaarbeurs
Choose an application
Il y a des discours sur l’économie. Il y a également des discours constitutifs de l’activité économique elle-même. Spécialistes et non-spécialistes ne parlent pas des mêmes faits dans les mêmes termes et il en est de même des spécialistes de disciplines distinctes. Les représentants de cultures différentes ne mettent pas non plus les mêmes mots sur les mêmes réalités. Ce volume à visée interdisciplinaire et contrastive met en contact des chercheurs de plusieurs disciplines (linguistique, économie, gestion), venant de plusieurs pays (Allemagne, Autriche, Espagne, France, Italie, Slovaquie). Les auteurs ont cherché à mettre au jour les différentes relations entre la « mise en mots » et la façon dont circulent les savoirs (savoirs factuels et savoirs linguistiques). Ainsi des réflexions générales sur la place et les fonctions du langage dans le monde de l’économie interrogent les modèles de communication traditionnels. Mais des productions langagières - création terminologique, textes de presse, discours du management et communication interne ou externe des entreprises - sont également analysées dans leurs contextes d’origine ou bien étudiées dans des situations de contact ou de transfert. Une place particulière est enfin faite aux analyses de situations de travail en contexte monolingue.
Europe --- Languages. --- Economic conditions --- Langues --- Conditions économiques --- AA / International- internationaal --- 382.0 --- 330.2 --- 8 --- 475 --- 659 --- Filologie. Letterkunde. --- Philologie. Littérature. --- Philology. Literature. --- 8 Filologie. Letterkunde. --- 8 Philologie. Littérature. --- 8 Philology. Literature. --- Algemeenheden. Techniek en praktijk van de internationale handel. Internationale economische betrekkingen. --- Economische analyse en research. Theorie van de informatie. --- Onderwijs van de politieke, economische en sociale wetenschappen. --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Conditions économiques --- Socio-linguistic studies --- Germany --- Marketing and management --- Interdisciplinary research --- Discourse analysis --- Economics --- Economic theory --- Political economy --- Social sciences --- Economic man --- Discourse grammar --- Text grammar --- Semantics --- Semiotics --- Language --- Economische analyse en research. Theorie van de informatie --- Algemeenheden. Techniek en praktijk van de internationale handel. Internationale economische betrekkingen --- Onderwijs van de politieke, economische en sociale wetenschappen --- Reclame - Public relations --- Filologie. Letterkunde --- Discourse analysis. --- Language. --- Allemagne --- entreprise --- discours --- économie
Choose an application
Together, the essays in this book suggest that the digital humanities is uniquely positioned to contribute to the revival of the humanities and academic life.
Computer. Automation --- Higher education --- Mass communications --- Humanities --- Digital media --- Study and teaching (Higher) --- Data processing --- Technological innovations --- 82:659.3 --- Literatuur en massacommunicatie --- Digital media. --- Education --- Data processing. --- Technological innovations. --- Educational Policy & Reform --- General. --- Higher. --- 82:659.3 Literatuur en massacommunicatie --- Learning and scholarship --- Classical education --- Electronic media --- New media (Digital media) --- Mass media --- Digital communications --- Online journalism --- Study and teaching (Higher)&delete& --- Humanities - Study and teaching (Higher) - Data processing --- Humanities - Technological innovations
Choose an application
À l'automne 1949, les entretiens de Gide avec Jean Amrouche inaugurent un genre nouveau. Malgré un premier accueil en demi-teinte, celui-ci va vite se frayer un chemin dans les programmes de la radio d'État et s'y installer durablement. Après une éclosion foudroyante en 1950-1951, stimulée par le grand succès de presse et d'audience des entretiens de Léautaud et de Claudel, le nombre et le caractère inégal des réalisations entraînent un fléchissement d'intérêt début 1953. À partir de 1955, le genre entre dans une phase plus routinière de son existence, avec ses hauts et ses bas, que les décennies suivantes vont continuer d'alimenter de nombreux noms comme Prévert, Queneau, Audiberti, Aragon, Adamov, Ponge, Butor, Leiris dans les années 1960, Claude Simon, G.-E. Clancier, Kessel, Pieyre de Mandiargues, Césaire, Robbe-Grillet, Soupault dans les années 1970. Centré sur la première décennie du genre, Écrivains au micro passe en revue une douzaine de séries, dans l'ordre de leur diffusion. Chacune fait l'objet d'un chapitre séparé, confié à un spécialiste de l'écrivain interrogé : Colette, Cendrars, Léautaud, Cocteau, Ghelderode, Duhamel, Breton, Montherlant, Paulhan, Paul Fort, André Chamson. Deux chapitres généraux décrivent, au début de l'ouvrage, la poétique de l'entretien-feuilleton à la radio et la réception des séries de la décennie dans la presse.
Littérature française --- --XXe s., --- Authors, French --- Radio and literature --- Book review radio programs --- French literature --- Interviewing on radio --- Écrivains français --- Radio et littérature --- Radio --- Interviews radiophoniques --- History --- History and criticism. --- Histoire --- Émissions littéraires --- Histoire et critique. --- 82:659.3 --- 82:659.3 Literatuur en massacommunicatie --- Literatuur en massacommunicatie --- XXe s., 1901-2000 --- Literature (General) --- radio --- écrivain --- littérature --- littérature française --- XXème siècle --- France --- 20e siècle --- Entretiens
Choose an application
In dit boek formuleert Gust De Meyer een kritiek op deze met veel buzzwords gekruide sociologische theorieën over de kwalijke impact van de massamedia. Hij wil een einde maken aan het neerkijken op de massacultuur en de commerciële televisie. Hij gaat in tegen het negatieve concept van de dramademocratie of mediacratie en zoekt de oorzaak van de kloof met de burger eerder bij de politiek zelf dan bij de massamedia. Iedere poging van de overheid om het volk op te voeden tot culturele competentie is volgens de auteur gedoemd tot mislukken zolang de culturelen het alleenrecht opeisen om te bepalen wat kunst en cultuur is, over de hoofden van de gewone mensen heen. Hij houdt dan ook een warm pleidooi voor een populistische visie op de hedendaagse cultuur van het volk.
Cultuurfilosofie. --- Mass media and culture. --- Massacultuur. --- Media. --- Volkscultuur. --- Sociology of culture --- Mass communications --- massamedia --- media --- cultuursociologie --- samenleving --- massacultuur --- Cultuur --- Populaire cultuur --- Media --- Massamedia --- Mediatisering --- Sociologie --- Cultuursociologie --- Mass media and culture --- 130.2 <493> --- cultuur --- Academic collection --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:316.7C120 --- #SBIB:316.7C140 --- 309 --- cultuurfilosofie --- maatschappij --- sociale klassen --- sociologie --- trends --- 130.2 --- 791.46 --- communicatie --- cultuurelitisme --- cultuurrelativisme --- Elchardus Mark --- elitisme --- Gust De Meyer --- populisme --- televisie --- VRT --- VTM --- #VCV monografie 2003 --- 316.774.16 --- 659.3 --- 600 Cultuur --- #A0306A --- 008 --- Populaire cultuur algemeen --- Cultuursociologie: algemene en theoretische werken --- Cultuursociologie: cultuur en globale samenlevingen --- sociale wetenschappen, maatschappelijk welzijn - maatschappijkritiek; algemeen --- Filosofie van de cultuur. Cultuurfilosofie. Cultuursystemen. Kultuurfilosofie--België --- Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- 316.774.16 Massamedia: maatschappelijk, politiek, ideologisch, ethisch, juridisch, socio-cultureel--(communicatiesociologie) --- 130.2 <493> Filosofie van de cultuur. Cultuurfilosofie. Cultuursystemen. Kultuurfilosofie--België --- Culture and mass media --- Culture --- Toerisme --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- MIDDENVELD -- 659.332 --- POPULAIRE CULTUUR -- 659.332 --- POPULISME -- 659.332 --- MEDIACRATIE -- 659.332
Choose an application
Consumer behavior --- Consumentenonderzoek. --- Consommateurs --- Verbraucherforschung --- Consumer behavior. --- HW_MM --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Verbrauchsforschung --- Konsumforschung --- Konsumentenforschung --- Verbraucherverhalten --- Marktforschung --- Forschung --- 658.8 --- #ETEW:TSCAT --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Periodicals --- Business, Economy and Management. --- General and Others --- Marketing and Sales. --- #BA02221 --- 659 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Conferences - Meetings --- Websites & databases --- Business, Economy and Management --- Social Sciences --- Economics --- Marketing and Sales --- Trade and Commerce --- Developmental Issues & Socioeconomic Studies --- Consumer behavior - Periodicals.
Listing 1 - 10 of 32 | << page >> |
Sort by
|