Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Didactics of Dutch --- taalspelletjes --- didactische werkvormen
Choose an application
Kaat pent vaak. Naar haar mama en de juf. En ook naar God. Maar ze doet nog meer. Ze rijmt. En ze maakt een gek lied. Dat moet je zien. Kijk dus maar gauw!
Dutch literature --- AVI 1 (doelgroep) --- avi 1-niveau --- brieven --- taalspelletjes --- verhalen eerste lezers
Choose an application
Het kleurenmonster is een bordspel dat kinderen helpt om hun emoties te herkennen en te beheersen. Het bordspel is gebaseerd op het gelijknamige prentenboek. Het spel draait om de emoties liefde, geluk, verdriet, boosheid, angst en kalmte en nodigt de spelers uit om te vertellen over ervaringen met deze emoties.
Prentenboeken --- Nederlands --- Woordenschat --- School --- Didactics of languages --- Didactics of Kindergarten --- taalspelletjes --- tweede-taalverwerving --- woordenschat --- taalverwerving --- Dutch literature
Choose an application
Dutch literature --- avi 1-niveau --- dierenliefde --- eerste lezers --- inventief zijn --- mussen --- poezen --- taalspelletjes --- verhalen ; + 6 jaar --- zoekspelletjes --- Jeugdliteratuur ; verhalend --- Eerste leesboekjes
Choose an application
Het ABC-boek nestelt zich in de eeuwenoude traditie van alfabetboeken, maar voegt er een moderne en speelse toets aan toe. Bij elke letter hoort een dier: soms een echt dier, soms een fantasiebeest. En een fiets om van de ene letter naar de andere te fietsen. Deze unieke poëzie zit boordevol taalhumor en taalspel, rijm en ritme, fantasie en kolder. Een ontdekking voor zowel kinderen als volwassenen.
Dutch literature --- lager onderwijs 1ste graad (doelgroep) --- lager onderwijs 2de graad (doelgroep) --- lager onderwijs 3de graad (doelgroep) --- kleuteronderwijs vijfjarigen (doelgroep) --- Poëzie(gedichten) --- Letters --- Alfabet --- humor --- Taalspelletjes --- Jeugdboeken --- Fiction --- Prentenboeken
Choose an application
De auteur gaat ervan uit dat kinderen door het praten over boeken die ze gelezen hebben, niet alleen aandachtiger en kritischer gaan lezen, maar ook nauwkeuriger kunnen uitdrukken wat ze denken en voelen. Uitgaand van het niveau en de kennis die ze al hebben, kunnen kinderen met hulp van deskundige en bemoedigende volwassenen een hoger leesniveau bereiken.
Didactics of languages --- Psycholinguistics --- taalspelletjes --- taalverwerving --- 82.085.43 --- 028 --- handleiding --- jeugdliteratuur --- kinderen --- C3 --- 433.7 --- Kinderen --- Leesbevordering --- Lezen --- Vertellen --- Voorlezen --- 070886.jpg --- Jeugdliteratuur --- 028 Lezen. Lectuur --- Lezen. Lectuur --- 82.085.43 Literaire receptie --- Literaire receptie --- Kunst en cultuur --- Leesbevordering ; kinderen
Choose an application
duik, zoek, kijk, lees en tel maar mee in dit boek van het aa bee see. het zegt van aa tot zet wie jij hier voor je hebt.
Dutch literature --- AVI start (doelgroep) --- prentenboeken (genre) --- Alfabet --- Alfabetboeken --- Lezen --- Letters --- Aanvankelijk lezen --- Jeugdpoëzie --- Jeugdboeken 03-06 jaar --- AVI 1 --- Eerste leesboekjes --- Jeugdboeken 13-16 jaar --- prentenboeken --- ABC-boeken --- Letters ; jeugdboeken --- JB WILL --- 870 --- Klanken --- Niveaulezen --- Poëzie (Versjes, Gedichten) --- Spelend leren --- alfabet --- avi 1-niveau --- taalspelletjes --- verhalen ; + 6 jaar --- zoekspelletjes --- Lezen : basisonderwijs --- Letters - prentenboek --- Versjes 5+ --- Didactics of Dutch --- Didactics of primary education --- 6+ --- Humor --- Voorleesboek --- Alfabetboek --- Letter --- Schrijven --- Spel --- Didactics of languages --- Primary education --- Poetry
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|