Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Production management --- Organization theory --- Kwaliteitszorg --- 658.56 --- Academic collection --- #SBIB:35H511 --- #SBIB:35H202 --- #SBIB:IO --- #ECO:03.01:industrie en onderneming algemeen kwaliteit --- #ECO:03.13:industrie en onderneming management --- Méthodes Methoden --- Economie Economie --- Plan (management) Plannen (management) --- Qualité Kwaliteitszorg --- Qualité totale Integrale kwaliteitszorg --- Contrôle Controle --- #KVHB:Kwaliteitszorg --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- 658.5 --- iso 9000 --- kwaliteitscontrole --- kwaliteitsmanagement --- kwaliteitszorg integrale (integrale kwaliteitszorg) --- produktiebeheersing --- IKZ --- 658.56 Quality control. Control of tool issue, materials, products etc. --- Quality control. Control of tool issue, materials, products etc. --- Kwaliteit van het openbaar bestuur --- Overheidsmanagement: prestatiemanagement --- Productiebeleid --- Kwaliteit --- Integrale kwaliteitszorg --- Kwaliteitsmanagement --- Praktijk --- Kwaliteit (proceskenmerk) --- 431 --- kwaliteitszorg --- opleiding management --- formation management
Choose an application
Dit boek is een reisverhaal naar het land van Lean Agility. Elke leidinggevende van eender welke organisatie vult onderweg zijn rugzak met diepere inzichten en praktische suggesties. Enkele streken die bezocht worden:Lean is niet mean. Failure demand. Overbelasting van medewerkers belet continue verbetering. Kaizen kata en Kaizen coaching kata. Lean e-mail. PDCA-kaartenspel. Kanban Kaizen verbeterborden overal, zelfs thuis. Wendbaarheid (agility) en de Company Mass Index die het niveau van Lean Agility meet in je organisatie.Bron : http://businessandeconomics.diekeure.be
Kwaliteitszorg ondernemingen --- Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Quality Management --- Quality Management. --- Production management --- Physical distribution --- Personnel management --- lean --- Kaizen --- productiebedrijven --- Kostenbeheersing --- Managementtechnieken --- Lean management --- Management --- #SBIB:316.334.2A551 --- #SBIB:316.334.2A552 --- Lean Lean --- Méthodes Methoden --- Performance Prestatie --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- logistiek --- Kwaliteitszorg ; ondernemingen --- Kwaliteitszorg: ondernemingen --- Kwaliteitszorg --- Ondernemingen --- Lean --- Business policy --- kwaliteitsbeheersing --- management
Choose an application
Kwaliteit staat momenteel in het centrum van de aandacht in de non-profitsector. Dit boek plaatst de kwaliteitshype in een bredere maatschappelijke context en verbreedt de traditionele visie op kwaliteit en kwaliteitszorg tot een visie en benadering die compatibel is met en onder-steunend voor de eigen opdracht van dergelijke organisaties. Ook wordt kwaliteitszorg verruimd naar kwaliteitsontwikkeling. Het boek heeft vooral als doelstelling methodieken en instrumenten aan te reiken die helpen in het proces van permanente kwaliteitsontwikkeling en kwaliteitszorg. Kwaliteitsontwikkeling vraagt een empirische benadering van organisaties ('feiten en cijfers'), daarom wordt eerst het meetproces besproken. Daarna passeren een aantal relevante modellen uitgebreid de revue, en vervolgens een reeks technieken die in de verschillende fasen van het proces van kwaliteitsontwikkeling dienstbaar kunnen zijn. Ten slotte worden een aantal historisch belangrijke figuren kort belicht en het hele kwaliteitsgebeuren in het juiste kader geplaatst. Het boek richt zich tot de verschillende actoren in de hele non-profitsector: de onderwijs-, sociale, culturele, welzijns- en gezondheidsector, en de diverse overheidsdiensten. Naast directie en medewerkers zijn dat ook de cliënten, patiënten, studenten. Het boek kan dienst doen als handboek voor mensen in de praktijk, maar ook als studieboek in de opleidingen die een loopbaan in deze organisaties voorbereiden. Het kan ook de externe belanghebbenden - overheden, inspecties, bestuurders - oriënteren in kwaliteitsontwikkeling.
Kwaliteitszorg --- Non-profitorganisaties. --- Production management --- non-profitsector --- Organization theory --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- kwaliteitsontwikkeling --- Kwaliteitszorg ; non-profitorganisaties --- kwaliteitsbewaking --- kwaliteitszorg --- non-profit --- 366.6 --- 658.562 --- 098 Bedrijfskunde --- Evaluation Evaluatie --- Qualité Kwaliteitszorg --- Qualité totale Integrale kwaliteitszorg --- EFQM-model --- ISO --- Tris-instrument --- kwadrant --- non-profit sector --- organisatieleer --- Integrale kwaliteitszorg (IKZ, kwaliteitskringen, kwaliteitszorg) --- Kwaliteitszorg in de welzijnsvoorzieningen (tevredenheids(onderzoek)) --- Non-profit sector --- Non-profit organisaties --- efqm --- kwaliteitsbeheersing --- kwaliteitsmanagement --- kwaliteitssysteem --- S2007286.JPG --- 658.562 Control of operation. Production supervision. Quality control and inspection --- Control of operation. Production supervision. Quality control and inspection --- 658.5 --- 338.94 --- PXL-Central Office 2016 --- Integrale kwaliteitszorg --- Non-profitsector --- #KVHB:Kwaliteitszorg --- #KVHB:Non-profitorganisatie --- vzw --- Non-profitorganisaties --- Kwaliteitsontwikkeling --- asbl --- Provincie West-Vlaanderen
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|