Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek is een huldeboek voor em. prof. dr. Wilfried Janssens. Het is geen liber amicorum in de gebruikelijke zin van het woord. De meeste libri amicorum beperken zich tot het onderzoeksgebied van de gevierde, maar de activiteiten van Wilfried Janssens strekten zich uit tot niets minder dan het oprichten en sturen van een geheel nieuwe hogeschool: VLEKHO. Als samenstellers hadden wij vanaf de aanvang dan ook geenszins de bedoeling om ons te beperken tot de onderzoeksdomeinen die Wilfried Janssens na aan het hart liggen, waarbinnen hij actief was en waarover hij doceerde en publiceerde, zoals het bankwezen, Voltaire, HR-management en onderwijspolitiek. Veeleer wilden we hem een staalkaart bieden van de output die op het ogenblik van de totstandkoming van dit boek gegenereerd werd in de schoot van zijn VLEKHO
Business communication --- Economics --- Language and languages --- Literature, Modern --- 808:658 --- bedrijfskunde --- hoger onderwijs --- taalkunde --- Academic collection --- 378 --- 658 --- 800 --- 82 --- Foreign languages --- Languages --- Anthropology --- Communication --- Ethnology --- Information theory --- Meaning (Psychology) --- Philology --- Linguistics --- Economic theory --- Political economy --- Social sciences --- Economic man --- Administrative communication --- Communication, Administrative --- Communication, Business --- Communication, Industrial --- Industrial communication --- 378 Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --(algemeen) --- 800 Taalwetenschap. Taalkunde. Linguistiek --- Taalwetenschap. Taalkunde. Linguistiek --- History and criticism --- Het effectieve gebruik van de taal in de bedrijfskunde --- Hoger onderwijs. Universitair onderwijs --- Bedrijfskunde --- Taalkunde --- Literatuur. Algemene literatuurwetenschap --- Festschrift - Libri Amicorum --- Business management --- Janssens, Wilfried --- Algemene literatuurwetenschap. --- Bedrijfskunde. --- Business communication. --- Economics. --- Language and languages. --- Letterkunde. --- Linguïstiek. --- Management. --- Marketing. --- Taalkunde. --- History and criticism. --- Literature [Modern ]
Choose an application
- Dertien topauteurs over crisiscommunicatie in hun sectoren- Waar je ook actief bent: in een bedrijf, een organisatie of vereniging: niemand kan nog buiten de contacten met de pers om. In de contacten met de media wordt je reputatie immers gemaakt of gekraakt.- In de vuurlinie geeft concrete tips en aanwijzingen over hoe je het beste kunt omgaan met de pers.- Ieder hoofdstuk is geschreven door een goedgeplaatste autoriteit binnen zijn of haar domein: zo schrijft Peter Frans Anthonissen over de woordvoerders, Patrick Lefevere over de wielersport, Ann Van elsen over de missverkiezingen, Frank Thevissen over politici, Pascal Paepen over de beursadviseurs, Marina De Moerlooze over de banken, Marc Descheemaecker over de overheidsondernemingen, Michel Vandenbosch over de dierenrechtenactivisten, Chris Van Roey over de reclamewereld, Leo Neels over de farmasector...- Onmisbaar voor wie de eigen organisatie een betere reputatie en een sterker imago wil bezorgen
Communicatie. --- Communicatiemanagement. --- Media --- Ondernemingen en media. --- Pers. --- Vlaanderen. --- Journalism --- perswetenschappen --- General ethics --- perscontacten --- journalistiek --- mediagebruik --- HF 5718 Business communication -- General works --- Communication --- Mass Media --- Public relations --- Mediarelaties --- Woordvoerders --- Externe communicatie --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H252 --- 695.1 Public relations --- AA / International- internationaal --- 321.97 --- 173 --- 658.315 --- 384.6 --- 070.11 --- 007 communicatie --- 654 media --- 366.42 --- communicatiemanagement --- communicatie --- media --- Massamedia (media) --- Pers --- 173 Gezinsethiek. Huwelijk. Vrije liefde --- Gezinsethiek. Huwelijk. Vrije liefde --- 070.11 Journalistieke ethiek--z.o. {316.774.16:070} --- Journalistieke ethiek--z.o. {316.774.16:070} --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Openbare mening. --- Ethiek van de verschillende beroepen. Plichtenleer. Deontologie. --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant. --- Openbare mening --- Ethiek van de verschillende beroepen. Plichtenleer. Deontologie --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant --- Mediarelatie --- Woordvoerder
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|