Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Startactiviteit - Wat voor weer wordt het? - Het weer meten - Hoe wordt een journaal gemaakt? - Nieuwsfeiten verzamelen en selecteren - Eerste redactieraad - Nieuwsberichten uitwerken -Tweede redactieraad - Nieuwsberichten herwerken en eindredactieraad - Actie : het jeugdjournaal - 'Uitzending' en nabespreking.
371.67 --- 373.3 --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- wereldoriëntatie --- 476.1 --- schoolboeken --- Berichtgeving --- Jeugdjournalistiek --- Lager onderwijs --- Nieuws --- Schoolboeken --- Televisiejournalistiek --- Weer (Metereologie) --- Wereldoriëntatie --- 3e graad l.o --- Handboek/cursus --- handboek --- jeugdjournaal --- journalist --- weerbericht --- 476 WERELDORIENTATIE O.N --- 476 --- 476.11 --- Wereldoriëntatie; ba.o --- Wereldoriëntatie: handboek lagere school --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Schoolbooks - Didactic material --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Nieuwsberichten --- Jeugdjournalen --- Didactics of social education --- Didactics of primary education --- jeugdtelevisie --- Nieuwsbericht --- Jeugdjournaal --- Basisonderwijs. --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Journalistiek --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Deze game is een unieke leeromgeving. Je komt terecht in een onderaards, verlaten laboratorium. Niemand weet wat er daar gebeurt en de overheid ontkent het bestaan van het lab. Met je avatar ga je op zoek naar het geheim achter dit lab. Onderweg moet je aapjes bevrijden die vastgekluisterd zitten aan breinhelmen. Deze aapjes blijken goed wiskunde te kennen en zijn waardige tegenstanders als je wiskundige problemen moet oplossen. In het laboratorium werd er immers geëxperimenteerd met het overdragen van intelligentie tussen hersenen ... Ondertussen wordt er ook flink wat wiskunde geoefend. Om naar een volgend level te gaan, moeten er leuke minigames gespeeld worden. Daarin wordt de leerstof van de basisschool herhaald. Naarmate je vordert in het spel, komt er ook nieuwe leerstof (lees:oefenstof) aan bod. Hierbij volgt de game de structuur van het leerplan en de boeken VBTL voor het eerste jaar. Er wordt zowel getallenleer als meetkunde aangeboden. Bovendien is de game zelf ook slim: wie goed scoort, krijgt moeilijkere oefeningen aangeboden. Ben je minder goed, dan word je geremedieerd met gemakkelijkere oefennigen totdat je die onder de knie hebt. Zo start elke speler met een mix van elementaire en basisoefeningen. Afhankelijk van zijn score krijgt hij meer verdiepende oefeningen of net meer elementaire oefeningen aangeboden. Ook wordt er een diagnose gemaakt van de zwakke punten van de speler. Is hij minder goed in breuken, dan zullen dat soort oefeningen meer herhaald worden. Monkey Labs is dus ideaal als remediëring of voor differentiatie, zowel naar tempo als niveau. 90% van de twaalfjarigen gamet. Monkey Labs sluit echt aan bij de leefwereld van de kinderen.Door de oefeningen aan te bieden in de context vaneen stevige verhaallijn, ontstaat er een krachtig en motiverend leermiddel.
Nederlandse taal ; basisonderwijs ; leermiddelen --- PXL-Education 2017 --- basisonderwijs --- taalmethode; Nederlandse taal --- Nederlands --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Basisonderwijs --- Schoolomgeving --- Verhalen --- Nederlands ; basisonderwijs --- 475.2 --- Lager onderwijs --- lager onderwijs --- leerboeken --- 837 --- didactiek --- taal --- Taal --- didactiek basisonderwijs - Nederlands --- Schoolbooks - Didactic material --- Lezen --- 3e graad lager onderwijs --- Instructie --- Dieren --- Begrijpend lezen --- Informatie --- Dagbladen --- Zakelijke teksten --- Uitnodigen --- Fictie --- Fantastische literatuur --- Alfabet --- Woorden --- Leesbevordering --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Verhalend ontwerpen --- Reglementen --- Spelen --- 4e leerjaar lager onderwijs --- Non-fiction --- Spelling --- Hobby's --- Poëzie --- Jeugdpoëzie --- Tekstsoorten --- Nieuwsberichten --- Reclameteksten --- Stripverhalen --- Bekende personen --- Taalgebruik --- 485.3 --- Wiskunde --- secundair onderwijs --- wiskunde --- Computerspelen ; secundair onderwijs --- Wiskunde ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- didactiek secundair onderwijs - wiskunde --- Games --- Schrijven --- Spel --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Verhaal --- Reglement --- Kleuter --- Geschiedenis --- Spraaktechnologie --- Therapie --- Hobby --- Zakelijke communicatie --- Uitnodiging --- Tekst --- Duits --- België --- China --- Tekstsoort --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Dagblad --- Woord --- Non-fictie --- Nieuwsbericht --- Reclametekst --- Stripverhaal --- Bekende persoon --- Getallenleer. --- Meetkunde --- Secundair onderwijs. --- Fantasy --- Didactics of Dutch
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|