Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Schoonmaakdienstverlening is een vakgebied dat de afgelopen decennia sterk is geprofessionaliseerd. Niet vreemd als je bedenkt dat de schoonmaaksector tot de meest dynamische industrieën behoort in termen van banencreatie. Management van schoonmaakdienstverlening benadert deze branche vanuit een managementoptiek. De auteur biedt zowel een kritische beschrijving van de feitelijke gang van zaken als een visie op mogelijke alternatieve benaderingen. Aan de orde komen facilitaire inkoop, uitbesteding en (her)aanbesteding, behoeftespecificatie, selectie van leveranciers, contractbeheer, kwaliteitsmanagement en certificatie. Ook de Europese stand van zaken met betrekking tot de schoonmaakbranche krijgt ruimschoots aandacht. Het boek geeft een compleet beeld van een sector die een grote werkgelegenheid kent. ERRATUM In het boek staat een verkeerde versie van de pagina 'Over de auteur'. Kijk onder inhoudsopgave voor de juiste versie.
Management --- Bedrijfsbeheer --- 658 --- Cleaning --- 005.9
Choose an application
Périodiques --- Tijdschriften --- bedrijfsbeheer --- tijdschriften --- toerisme --- Periodicals --- Reizen --- Toerisme --- Vrije tijd --- Horeca & Toerisme --- Horeca & Toerisme
Choose an application
bedrijfsbeheer --- sport- en cultuurmanagement --- marketing --- Periodicals --- Reclame --- Marketing --- Marketing & Communicatie --- Marketing & Communicatie
Choose an application
- Behandelt beproefde innovatietheorieën en -modellen; - biedt een gestructureerde aanpak van diverse vormen van innovatie, van kleinschalige onderneming tot megaproject; - voorzien van de laatste ontwikkelingen in het veld met voorbeelden van innovaties in bestaande en opkomende industrieën. De eerste editie van Innovatiemanagement van Bart Bossink biedt studenten een kennismaking met beproefde innovatietheorieën, -modellen en -technieken. Na een introductie van het innovatiemanagementmodel waarop het studiemateriaal is gebaseerd volgen eerst drie hoofdstukken, die ieder een speler in het innovatieproces behandelen: de innovatieleider, de innovatieve ondernemer en de innovatiekampioen. De volgende hoofdstukken gaan in op de organisatievormen waarin deze spelers samenwerken: het innovatieteam, het innovatieproject en het innovatieve bedrijf. Het laatste hoofdstuk licht toe hoe innoverende spelers en organisaties de omgeving veranderen én gebruik kunnen maken van een veranderende omgeving. Innovatiemanagement is geschikt voor studenten van opleidingen als (Technische) Bedrijfskunde, Bestuurskunde & Overheidsmanagement, Commerciële Economie en Business Management. Over de auteur Bart Bossink is hoogleraar Innovatiemanagement aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en auteur van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.Bron: www.bol.com
Business management --- innovatiemanagement --- strategisch beleid --- creativiteit --- Innovatie --- Veranderingsmanagement --- Management --- Technologie --- Strategisch management --- Verandering --- Ondernemerschap --- Ondernemen --- Onderneming --- Bedrijfsadministratie --- Bedrijfsbeheer --- Innovatie ; ondernemingen --- innovatie
Choose an application
Bedrijfseconomie --- Beroepsonderwijs. --- Technisch onderwijs. --- Bedrijfseconomie ; beroepsonderwijs ; leermiddelen --- Economie ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- bedrijfseconomie --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2016 --- Economie --- Bedrijfsbeheer --- Technisch secundair onderwijs --- Beroepssecundair onderwijs --- Volwasseneneducatie --- Middenstandsopleidingen --- Zelfstandigen --- Didactics of economy --- Didactics of secundary education --- didactiek --- economie --- 486.1 --- bedrijfsbeheer --- 485.8 --- Economie ; secundair onderwijs --- SLO HHA --- Economie - Recht --- Schoolbooks - Didactic material --- SYNTRA --- Zelfstandige
Choose an application
bedrijfsbeleid --- Didactics of economy --- SO (secundair onderwijs) --- economie --- Economie ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.8 --- Economie --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 486.1 --- bedrijfsbeheer --- Economie - Recht --- Schoolbooks - Didactic material --- Bedrijfsbeheer --- Beroepssecundair onderwijs --- Middenstandsopleidingen --- Volwasseneneducatie --- Zelfstandigen --- Zakelijke communicatie --- Belasting op de Toegevoegde Waarde --- Boekhouden --- Betalingsverkeer --- Kredietinstellingen --- SYNTRA --- Zelfstandige --- Kredietinstelling --- Schrijven --- Tekst --- #BSCH: vak: economie
Choose an application
Il est le plus célèbre marin de la bande dessinée. Des mers du Sud aux Caraïbes, de l'Ethiopie à l'Asie centrale, ce pirate au grand coeur arpente le globe, en quête d'îles au trésor et de paradis perdus. Les journalistes de GEO sont partis sur les pas du héros d'Hugo Pratt. A Venise ou Bahia, en Irlande ou aux confins de la Sibérie, leurs reportages ont croisé le sillage du gentilhomme des mers, et des peuples qu'il a côtoyés, en proie aux drames du début du XXe siècle. L'univers fabuleux d'Hugo Pratt nous ramène ainsi aux origines de notre monde contemporain.
Bande dessinée --- Pratt, Hugo --- Geography --- Nature conservation --- #ANTIL0005 --- bedrijfsbeheer --- toerisme --- 91 --- aardrijkskunde --- abonnementen --- exacte wetenschappen --- Periodicals --- S02/0200 --- China: General works--Civilization and culture, nation, nationalism --- Géographie --- geografie --- Cultuur --- Natuur --- Reizen --- Horeca & Toerisme --- Horeca & Toerisme --- Tourism
Choose an application
tijdschrift voor officemanagers, met aandacht voor taal, opleidingen, recrutering, teksten en e-mails schrijven, AI, spelling, grammatica, taaltips, kledingstijl, hybride werken, coachen, werkdruk, werken aan jezelf, notuleren, loopbaan en doorgroeien
managementvaardigheden --- Economic relations. Trade --- Périodiques --- Tijdschriften --- bedrijfsbeheer --- officemanagement --- tijdschriften office management --- office management --- 651.44 --- abonnementen --- administratie --- bedrijfseconomie --- economie --- kantoortechniek --- secretariaat --- 651 --- Kantoororganisatie --- Bedrijfsmanagement --- Economische betrekkingen --- Handel --- Handel en industrie --- Periodicals --- Office management --- Secretaresses --- tijdschriften --- professionalisering --- tijdschriften. --- professionalisering. --- Tijdschriften. --- Professionalisering. --- Economische betrekkingen. Handel --- HB-O --- E-journals --- tijdschriften business --- Secretariaat --- Bedrijfseconomie --- Kantoorinrichting --- Management --- Organisatie & Management --- secretaresse --- 097 Personeelsbeleid --- Organisatie & Management
Choose an application
Dit boek biedt studenten uit niet-accountancy-opleidingen een duidelijk inzicht in de principes en de taal van de boekhoudwereld. Bron : http://www.boekenbank.be
Boekhouden. --- Bedrijfseconomie. --- Financieel management. --- Jaarrekening. --- financiële analyse --- Accountancy --- Corporate finance --- financieel management --- kostenberekening --- Bedrijfseconomie --- bedrijfsmanagement --- accountancy --- PHL-Business 12 --- 368.6 --- boekhouden --- cost accounting --- kostprijsberekening --- 657.1 --- dubbel boekhouden --- boekhoudkundige rapportering --- enkel boekhouden, dubbel boekhouden --- Enkel boekhouden - Dubbel boekhouden --- boekhoudmethoden, - systemen, -technieken --- Bedrijfsbeheer --- Hoger onderwijs --- Boekhouden --- Prijsvorming --- Bedrijfsbeleid --- Financiële analyse --- Cost accounting --- Boekhoudkundige rapportering --- Financieel management --- Bedrijfsmanagement
Choose an application
De ultieme praktijkgids voor startende ondernemers met ambitieHoe kun je je start-up laten groeien ?Hoe zet je je product in de markt ?Hoe kun je investeerders overtuigen om mee te stappen in je start-upverhaal ?Als startende ondernemer is het niet eenvoudig om van je unieke droom een succes te maken. De eerste jaren krijg je te maken met veel onzekerheden. Het is vaak schipperen tussen klanten, je eigen team, de financiële balans en je privéleven.Start-up survival loodst je door de vier cruciale fasen van oprichting, de markt betreden, groeien met of zonder investeerders en ten slotte de vraag of je je bedrijf verkoopt of verder blijft groeien. Vijftig topondernemers en -investeerders delen zowel hun successen als valkuilen voor de startende ondernemer.Dit boek koppelt waardevolle inzichten aan best practices. Aan de hand van veelgestelde vragen en do's-and-don'ts biedt het concrete handvatten in elke fase van je onderneming.Bron : http://www.lannoo.be
ondernemingsplan --- strategisch beleid --- ondernemen --- Organization theory --- Flanders --- Innovatie ; KMO's --- Ondernemen --- KMO's --- Zelfstandigen --- start-ups --- economie --- 360.8 --- Organisatieleer --- Vlaanderen --- Start-ups --- bedrijfseconomie --- ondernemerschap --- bedrijfsbeheer --- management --- Bedrijfseconomie - Zakendoen --- Startende ondernemingen --- Management --- Bedrijfsbeleid --- Bedrijfsstrategieën --- Startende onderneming --- Bedrijfsmanagement --- Bedrijfsstrategie --- Innovatie ; KMO's
Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|