Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
stage --- Solliciteren
Choose an application
solliciteren --- tewerkstelling --- communicatievaardigheden --- Personnel management --- Solliciteren --- 331.108 --- Solliciteren.
Choose an application
Solliciteren --- Management ; psychologische tests --- Psychodiagnostiek
Choose an application
De auteur begeleidt sollicitanten tijden hun sollicitatieproces aan de hand van theorie, checklists, praktijkvoorbeelden, de social media (LinkedIn, Twitter en Facebook), valkuilen en tips uit haar jarenlange ervaring. Zij neemt u stap-voor-stap mee in praktische invuloefeningen en opdrachten zodat u het werkt vindt dat bij u past. Het werkboek wordt daarmee een uniek en persoonlijk docent, voor nu en de rest van uw werkende leven.Inhoud:1. Werken aan werk!2. Arbeidsmarktklaar - weet wat je wilt3. Jobmarketing-oproepen tot die wil ik spreken!4. Het curriculum vitae en social media-profielen5. Netwerken nu en voor de rest van je werkleven6. Omgaan met intermediairs7. Reageren op een vacature8. Je sollicitatiegesprek - aangenomen worden
Arbeidsmarkt --- Solliciteren --- Carrièremanagement --- Werkgelegenheid --- Loopbaanplanning --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Solliciteren --- Sollicitatie --- Politiek
Choose an application
De auteur benadert communiceren vanuit een unieke invalshoek. Erkenning voor de gesprekspartner staat daarbij centraal. Als basisvaardigheid bij uitstek om erkenning te geven, gaat de auteur van start met 'luisteren', een zwaar onderschatte competentie. In wat volgt wordt geïllustreerd hoe erkenning als basishouding resulteert in succesvolle, professionele communicatie, weerspiegeld in:- adequaat telefoneren;- correct feedback geven;- assertief ageren en reageren;- conflicten opbouwend aanpakken;- goed onderhandelen;- succesvol samenwerken & vergaderen;- succesvol solliciteren;-presenteren.De reflectievragen zetten de lezer aan tot nadenken over zijn communicatieve vaardigheden, de eerste stap om te kunnen werken aan je interpersoonlijke vaardigheden. De checklists na ieder hoofdstuk wapenen de lezer met de nodige praktijktips om zelf een goede communicator te worden. De verschillende cartoons zorgen voor een luchtige noot tussendoor.www.deboeck.com
Gesprekstechnieken. --- Groepsgesprekken. --- Organisaties. --- Communicatieve vaardigheden. --- Mondelinge communicatie. --- Vergaderen. --- Solliciteren. --- Telefoneren. --- Assertiviteit. --- Conflicthantering. --- Onderhandelen. --- Teamwerk. --- Presentatietechnieken. --- Communicatie. --- Feedbackgesprekken. --- Communicatievaardigheden. --- Zakelijke communicatie. --- Empathie. --- Presenteren. --- conflicthantering --- gesprekstraining --- onderhandelen --- teamwork --- kritiek --- solliciteren --- communicatievaardigheden --- telefoneren --- interpersonele communicatie --- vergaderen --- Mass communications --- gesprekstechnieken --- feedback --- Communicatie --- Communication --- Management --- Gesprekstechnieken --- Groepsgesprekken --- organisaties --- Communicatieve vaardigheden --- mondelinge communicatie --- Solliciteren --- Assertiviteit --- Conflicthantering --- Onderhandelen --- teamwerk --- presentatietechnieken --- 005.57 --- 305.8 --- communicatie --- communicatieve vaardigheiden --- feedbackgesprekken --- gesprekstechnieken (gez) --- communicatie (gez) --- Communicatievaardigheden --- zakelijke communicatie --- empathie --- assertiviteit --- presenteren --- Communicatie ; algemeen --- PXL-Business 2015 --- 316.77 --- Feedback --- Teamwerk
Choose an application
Dutch language --- Mass communications --- Zakelijke communicatie ; hoger onderwijs ; leermiddelen --- Handelscorrespondentie ; Nederlandse taal ; leermiddelen --- Samenwerken --- Presenteren --- Solliciteren --- Verkopen --- PHL-Central Office 12 --- bedrijfsmanagement --- interne communicatie --- zakelijke communicatie
Choose an application
Uiteenzetting over gespreksvaardigheden aan de hand van de meest voorkomende tweegesprekken en groepsgesprekken in een fictieve onderneming
slechtnieuwsgesprekken --- onderhandelen --- mondelinge communicatie --- solliciteren --- Organization theory --- interne communicatie --- vergaderen --- gesprekstechnieken --- Mass communications --- Gesprekstechnieken --- Interne communicatie ; ondernemingen --- 499.4 --- Communicatie --- Groepsgesprekken --- organisaties --- Communicatieve vaardigheden --- ondernemingen --- bedrijfspsychologie --- PXL-Central Office 2017 --- PXL-Social Work 2017
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|