Listing 1 - 10 of 51 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
ransparanten die bij deze handleiding horen zijn afzonderlijk ingeschreven en kunnen aan de balie aangevraagd worden
Nederlands --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- Literatuurgeschiedenis --- 485.1 --- 5e leerjaar s.o --- Handboek/cursus --- Tachtigers --- epiek --- expressionisme --- handboek --- lyriek --- middeleeuwen --- neoromantiek --- nieuwe zakelijkheid --- realisme --- renaissance --- romantiek --- vitalisme --- #BSCH: vak: Nederlands --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- schoolboeken --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen
Choose an application
28
Nederlandse taal- en letterkunde. --- Nederlands. --- Leerboeken. --- Secundair onderwijs. --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.1 --- Nederlands --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Nederlands ; secundair onderwijs --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- handboeken secundair onderwijs --- Nederlandse taalkunde --- PXL-Education 2016 --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- #BSCH: vak: Nederlands
Choose an application
Dit didactisch materiaal bestaat uit 4 keer 16 hulpkaarten:1. persoonsvorm in de tegenwoordige tijd - regelmethode2. persoonsvorm in de tegenwoordige tijd - smurfenmethode3. persoonsvorm in de verleden tijd - regelmethode4. persoonsvorm in de verleden tijd - regel van 't kofschip5. voltooid deelwoord - regelmethode6. voltooid deelwoord - regel van 't kofschip7. hoofdletters8. kleine letters9. leestekens10. aanhalingstekens11. betekenis van woorden12. gevarieerde woordenschat13. uitspraak onderzoeken14. mening geven15. fictie begrijpen16. mening geven over fictie
Nederlands --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- A-stroom --- 485.1 --- leerboeken --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- secundair onderwijs --- 2e leerjaar A secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Nederlands ; secundair onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde
Choose an application
Campus Nederlands is een inspirerende en vernieuwende methode die veel mogelijkheden biedt. Het actuele en frisse materiaal ondersteunt het volledige leerproces. Authentieke contexten en communicatieve opdrachten stimuleren leerlingen om doelgericht te communiceren. Leerlingen nemen hun eigen leren in handen en verhogen zo hun leercompetentie. Ze leren ook genieten van taal en cultuur en worden geprikkeld om zelf creatief met taal om te gaan. In de methode zit bovendien ingebouwd differentiatiemateriaal waardoor je gemakkelijk aan de slag kan gaan met binnenklasdifferentiatie. Campus Nederlands geeft een optimale ondersteuning en laat tegelijk ook vrijheid om efficiënt in te spelen op de diversiteit in je klas.
Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.1 --- Nederlands --- leerboeken --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- secundair onderwijs --- Engels --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde --- Nederlands ; secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Doorstroomfinaliteit --- Domeinoverschrijdende doorstroomfinaliteit --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- 2e graad secundair onderwijs
Choose an application
2
Nederlands --- Algemeen secundair onderwijs --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.1 --- didactiek --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde --- A-stroom --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
Schoolbooks - Didactic material --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Nederlands --- 485.1 --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Nederlands ; secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Doorstroomfinaliteit --- Domeingebonden doorstroomfinaliteit --- Dubbele finaliteit --- Technisch secundair onderwijs --- Kunstsecundair onderwijs --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- leerboeken --- Nederlands --- secundair onderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- 485.1 --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde --- Nederlandse taal --- leermiddelen --- Doorstroomfinaliteit --- 2e graad secundair onderwijs --- Dubbele finaliteit
Choose an application
Hoe zorg je dat een groep leerlingen of cursisten, die in vele opzichten van elkaar verschillen, gemotiveerd met de doeltaal aan de slag gaat? Taalleerders kunnen er veel baat bij hebben om op hun eigen niveau, manier en tempo te werken. Ook het ministerie en de inspectie willen aandacht voor het bevorderen van differentiatie in de lessen. Veel docenten zoeken naar concrete voorbeelden om hier gehoor aan te kunnen geven. Differentiëren in het talenonderwijs is een praktisch inspiratieboek vol met tips voor kleine ingrepen en werkvormen die recht doen aan de verschillen tussen leerlingen of cursisten in heterogene en homogene groepen. De werkvormen zijn ingedeeld in de vier taalvaardigheden en woordenschat en grammatica. Afhankelijk van de situatie kan de docent een keuze maken uit ingrepen om small, medium en large te differentiëren en te selecteren naar een ERK-niveau. Elke werkvorm wordt op overzichtelijke wijze weergegeven volgens het model van Volledige Instructie. Daarin is aangegeven hoe gevarieerd kan worden in niveau, tempo, inhoud, leervoorkeuren en mate van ondersteuning van de docent. De werkvormen kunnen los worden aangeboden naast de lesmethode, maar ook gebruikt worden om opdrachten uit de methode te verrijken. Dit boek is bedoeld voor alle docenten en docenten in opleiding mvt en NT2 die op snelle en gemakkelijke wijze willen differentiëren in hun taallessen. (flaptekst)
Didactic strategies --- Didactics of languages --- Differentiatie ; onderwijs --- Taalonderwijs --- Nt2 --- 485.3 --- grammatica --- Lezen --- Luisteren --- NT2 --- Schrijven --- Spreken --- woordenschat --- differentiatie --- differentiëren --- taalonderwijs --- 371 --- 456.2 --- Didactiek --- Differentiatie --- * 838.5 --- didactiek --- Differentiatie: onderwijs --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Nederlands voor anderstaligen
Choose an application
Sien houdt erg veel van haar grootouders. Samen met haar hondje Ploef kan ze uren bij hen doorbrengen. Maar oma en opa zijn al oud en met de gezondheid van oma gaat het snel achteruit. Ze moeten weg uit hun gezellige huisje. Daarbovenop ontdekt Sien een geheim over haar moeder en haar grootouders. Zal ze ooit nog zoveel plezier kunnen maken met oma en opa?
Leesontwikkeling. --- Lezen --- Nederlands --- Niveaulezen. --- Basisonderwijs. --- Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.1 --- leerboeken --- secundair onderwijs --- schoolboeken --- Nederlands ; secundair onderwijs --- Nederlandse taal- en letterkunde --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Nederlandse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PXL-Education 2015 --- 475.2 --- lezen --- Verlegenheid --- pesten --- AVI 9 --- didactiek basisonderwijs - Nederlands --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- Nederlande taal en letterkunde --- Contains audio-visual material --- #BSCH: vak: Nederlands --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie
Choose an application
Nederlandse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Nederlands --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.1 --- schoolboeken --- didactiek secundair onderwijs - Nederlandse taal en letterkunde --- Nederlande taal en letterkunde --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Nederlandse taal- en letterkunde --- Nederlandse taalkunde --- handboeken secundair onderwijs --- PHL-Education 13 --- PHL-Education 12 --- PXL-Education 2017 --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Algemeen secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- #BSCH: vak: Nederlands
Listing 1 - 10 of 51 | << page >> |
Sort by
|