Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het bouwen van een merk. Dit handboek presenteert de TACTICS-methode waarbij stap voor stap wordt gewerkt aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Niet het analyseren achteraf, maar het proactief managen van verwachtingen van de klant staat centraal. De theoretische onderbouwing wordt gevolgd door praktische hoofdstukken over implementatie, cases en voorbeelden van succesvolle imago-ontwikkeling. De uitgebreide website helpt docenten om het boek optimaal te gebruiken en biedt studenten extra oefenmateriaal, zoals een begrippentrainer en een zelftoets.Met Het merk voorbij leren hbo-studenten van commerciële en communicatieopleidingen structureel te werken aan imago-ontwikkeling. Het boek kan in meerdere jaren van een opleiding gebruikt worden. Daarnaast helpt het professionals om hun vakgebied te bezien vanuit actuele inzichten. Bron : http://www.bol.com
zelfbeeld --- identiteit --- imago --- persoonlijkheidsontwikkeling --- Psychology --- Marketing --- Bedrijfsimago --- PXL-Business 2017 --- organisatiekunde --- organisatiestructuur --- kwaliteitsmanagement --- kwaliteitsverbetering --- marketingstrategie --- Merken --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Reputaties --- Public relations --- Merk --- Profiel --- Reputatie --- Imago
Choose an application
Wat is een lerende school?Hoe realiseer je een open leerklimaat?Welke kleine aanpassingen zorgen voor grote veranderingen binnen de schoolmuren?Scholen zijn sterk in het leren van leerlingen, maar minder bedreven in zelf leren als organisatie. Om antwoorden te vinden op de onderwijsuitdagingen van vandaag is het evenwel belangrijk dat ze dat op een systematische manier doen.Iedereen schoolmaker toont hoe je als school met permanente verandering omgaat. De sleutel zit in samen leren. Het maakt van je school een fitte, wendbare organisatie gedragen door veerkrachtige leraren en medewerkers, mét kwaliteitsvol onderwijs als resultaat.Dit boek geeft je zeven hefbomen om zelfs met kleine ingrepen het leervermogen van de hele school aanzienlijk te versterken. Het is er voor elke schoolmaker - van directielid over leraar tot ouder - die de school in topconditie wil brengen en houden.(https://www.lannoo.be/nl/iedereen-schoolmaker)
Teacher education. Teacher's profession --- School management --- schoolorganisatie --- veranderingsmanagement --- interne organisatie --- schoolbeleid --- Onderwijsmanagement --- Onderwijsvernieuwing --- onderwijsmanagement --- Veranderingsmanagement --- Schoolbeleid --- Schoolmanagement --- PXL-Central Office 2020 --- onderwijskunde --- kwaliteitsmanagement --- innovatiemanagement --- School management and organization --- Education--Research --- Schoolontwikkeling --- Lerende organisaties --- Onderwijsvisie --- 371.39 --- Lerende organisatie --- 700 Pedagogie
Choose an application
658.56 --- alignment --- organisatieleer --- 005.6 --- 658.8 --- RELKT-115649 --- RELLT-SEA --- dienstenmarketing --- management --- marketing --- servicemanagement --- 650.1 )* MANAGEMENT --- onderneming --- ondernemingschap --- business-to-business marketing --- integrale kwaliteitszorg --- klantgerichtheid --- marketing, dienstensector --- 366.4 --- 65.012 --- Diensten : management --- 658.56 Quality control. Control of tool issue, materials, products etc. --- Quality control. Control of tool issue, materials, products etc. --- kwaliteitsmanagement --- marketing, verkoop, distributie --- Personnel management --- marketingbeleid --- Marketing --- klantentevredenheid --- productbeleid --- Management ; klantenservice --- Management --- Economie --- Dienstverlening --- Managementmodellen --- Marketing van diensten --- Dienstensector --- Managementmodel --- Financiewezen
Choose an application
Dit boek is een reisverhaal naar het land van Lean Agility. Elke leidinggevende van eender welke organisatie vult onderweg zijn rugzak met diepere inzichten en praktische suggesties. Enkele streken die bezocht worden:Lean is niet mean. Failure demand. Overbelasting van medewerkers belet continue verbetering. Kaizen kata en Kaizen coaching kata. Lean e-mail. PDCA-kaartenspel. Kanban Kaizen verbeterborden overal, zelfs thuis. Wendbaarheid (agility) en de Company Mass Index die het niveau van Lean Agility meet in je organisatie.Bron : http://businessandeconomics.diekeure.be
Kwaliteitszorg ondernemingen --- Social Sciences and Humanities. Management studies, Business Administration, Organizational Science --- Quality Management --- Quality Management. --- Production management --- Physical distribution --- Personnel management --- lean --- Kaizen --- productiebedrijven --- Kostenbeheersing --- Managementtechnieken --- Lean management --- Management --- #SBIB:316.334.2A551 --- #SBIB:316.334.2A552 --- Lean Lean --- Méthodes Methoden --- Performance Prestatie --- Partijen en strategieën in de onderneming: ondernemingsbeleid en management --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- logistiek --- Kwaliteitszorg ; ondernemingen --- Kwaliteitszorg: ondernemingen --- Kwaliteitszorg --- Ondernemingen --- Lean --- Business policy --- kwaliteitsbeheersing --- management
Choose an application
Kwaliteit staat momenteel in het centrum van de aandacht in de non-profitsector. Dit boek plaatst de kwaliteitshype in een bredere maatschappelijke context en verbreedt de traditionele visie op kwaliteit en kwaliteitszorg tot een visie en benadering die compatibel is met en onder-steunend voor de eigen opdracht van dergelijke organisaties. Ook wordt kwaliteitszorg verruimd naar kwaliteitsontwikkeling. Het boek heeft vooral als doelstelling methodieken en instrumenten aan te reiken die helpen in het proces van permanente kwaliteitsontwikkeling en kwaliteitszorg. Kwaliteitsontwikkeling vraagt een empirische benadering van organisaties ('feiten en cijfers'), daarom wordt eerst het meetproces besproken. Daarna passeren een aantal relevante modellen uitgebreid de revue, en vervolgens een reeks technieken die in de verschillende fasen van het proces van kwaliteitsontwikkeling dienstbaar kunnen zijn. Ten slotte worden een aantal historisch belangrijke figuren kort belicht en het hele kwaliteitsgebeuren in het juiste kader geplaatst. Het boek richt zich tot de verschillende actoren in de hele non-profitsector: de onderwijs-, sociale, culturele, welzijns- en gezondheidsector, en de diverse overheidsdiensten. Naast directie en medewerkers zijn dat ook de cliënten, patiënten, studenten. Het boek kan dienst doen als handboek voor mensen in de praktijk, maar ook als studieboek in de opleidingen die een loopbaan in deze organisaties voorbereiden. Het kan ook de externe belanghebbenden - overheden, inspecties, bestuurders - oriënteren in kwaliteitsontwikkeling.
Kwaliteitszorg --- Non-profitorganisaties. --- Production management --- non-profitsector --- Organization theory --- IKZ (integrale kwaliteitszorg) --- kwaliteitsontwikkeling --- Kwaliteitszorg ; non-profitorganisaties --- kwaliteitsbewaking --- kwaliteitszorg --- non-profit --- 366.6 --- 658.562 --- 098 Bedrijfskunde --- Evaluation Evaluatie --- Qualité Kwaliteitszorg --- Qualité totale Integrale kwaliteitszorg --- EFQM-model --- ISO --- Tris-instrument --- kwadrant --- non-profit sector --- organisatieleer --- Integrale kwaliteitszorg (IKZ, kwaliteitskringen, kwaliteitszorg) --- Kwaliteitszorg in de welzijnsvoorzieningen (tevredenheids(onderzoek)) --- Non-profit sector --- Non-profit organisaties --- efqm --- kwaliteitsbeheersing --- kwaliteitsmanagement --- kwaliteitssysteem --- S2007286.JPG --- 658.562 Control of operation. Production supervision. Quality control and inspection --- Control of operation. Production supervision. Quality control and inspection --- 658.5 --- 338.94 --- PXL-Central Office 2016 --- Integrale kwaliteitszorg --- Non-profitsector --- #KVHB:Kwaliteitszorg --- #KVHB:Non-profitorganisatie --- vzw --- Non-profitorganisaties --- Kwaliteitsontwikkeling --- asbl --- Provincie West-Vlaanderen
Choose an application
De Vlaamse samenleving verandert en wordt superdivers. Ook in de hulpverlening wordt het cliëntenbestand alleen maar diverser, met mensen met een migratieachtergrond uit alle hoeken van de wereld. Hoe kunnen zorg- en welzijnsorganisaties hiermee omgaan? Hoe kunnen ze inspelen op de verschillende noden die dit met zich meebrengt? Hoe kunnen leidinggevenden hun organisatie cultuursensitief maken?
#SBIB:316.8H20 --- #SBIB:316.8H30 --- Diversiteit --- Hulpverlening --- Interculturele zorg --- welzijnswerk, organisatie --- interculturele communicatie --- 613.6 --- verpleegkunde --- diversiteit --- interculturele zorg --- interculturele verpleegkunde --- 604.2 --- gezondheidszorg --- hulpverlening --- 668.6 Multiculturele samenleving --- 670 Gezondheid --- 660 Welzijn --- Welzijnsorganisatie: algemene sociale dienstverlening --- Professies en methoden in het welzijnswerk: sociaal werk, vrijwilligerswerk, hulpverleningsmethoden … --- 361.03 --- 007 --- verpleging van afzonderlijke groepen en ziekten, kinderverpleging --- interculturele hulpverlening --- culturele diversiteit --- interculturaliteit --- Sociology of cultural policy --- organisatiestrategieën --- methoden van het sociaal werk --- Sociology of social welfare --- Social policy and particular groups --- Interculturaliteit --- Sociale welzijnszorg ; Vlaanderen --- Intercultural communication --- Social aspects --- Belgium --- Medical care --- Social service --- Methodology --- Cultural pluralism --- PXL-Healthcare 2016 --- kwaliteitsmanagement --- non-profit sector --- patiënt-therapeut relatie --- communicatievaardigheden --- Gezondheidszorg. --- Interculturele communicatie. --- Organisatie. --- Social policy and particular groups. --- Sociology of cultural policy. --- Sociology of social welfare. --- culturele diversiteit. --- interculturaliteit. --- interculturele hulpverlening. --- methoden van het sociaal werk. --- organisatiestrategieën. --- Multiculturele samenleving --- Interculturele hulpverlening --- Cultuurverschillen --- Godsdienst --- Waarden --- Cultuurverschil --- Waarde (ethiek) --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Inclusie --- Maatwerk --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|