Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Iets wat al van een ander is geweest, noem je tweedehands. Was jouw fiets eerst van je broer of zus? Dan heb je een tweedehandsfiets. Wil je meer weten over het weggeven, verkopen, kopen en opknappen van tweedhands spullen? Lees dan snel dit boekje!
372.6 --- Winkels --- recyclage --- 476.13 --- Recycleren : basisonderwijs --- Kleinhandel - detailhandel --- Handel --- Recyclage
Choose an application
Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com
retailmarketing --- Consumer behavior --- Distribution strategy --- consumentengedrag --- Detailhandel --- E-commerce --- Online shoppen --- 381.50 --- duurzame ontwikkeling --- e-commerce --- marketing --- Retail --- Klantgerichtheid --- 658.8 --- Kleinhandel: algemeenheden --- developpement durable --- Consumentengedrag --- Distributiestrategie --- PXL-Media & Tourism 2018 --- communicatietechnologie --- technologische vernieuwingen --- Retailmarketing --- Trends --- Trendwatching --- Elektronische handel --- Internet --- Trend
Choose an application
Retailing in the new millennium stands as an exciting, complex and critical sector of business in most developed as well as emerging economies. Today, the retailing industry is being buffeted by a number of forces simultaneously, e.g., increasing competition within and across retailing formats, the growth of online retailing, the advent of radio frequency identification' (RFID) technology, the explosion in customer-level data availability, the global expansion of major retail chains like Wal-Mart and METRO Group and so on. Making sense of it all is not easy but of vital importance to retailing practitioners, analysts and policymakers. With crisp and insightful contributions from some of the world's leading experts, Retailing in the 21st Century is a compendium of state-of-the-art, cutting-edge knowledge for successful retailing today.
International finance --- Inventory control. Purchasing management --- Marketing --- Business management --- financieel management --- SCM (supply chain management) --- management --- marketing --- markteconomie --- anno 2000-2099 --- Retail trade --- 381.50 --- Retail industry --- Retailing --- Commerce --- Shopping centers --- Wholesale trade --- Management --- Technological innovations --- Kleinhandel: algemeenheden --- Marketing. --- Management. --- Procurement. --- Technological innovations.
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|