Listing 1 - 10 of 51 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Weet jij wat je sterke punten zijn? Wat anderen in jou waarderen? Weet je ook welke tips ze voor je hebben om nog beter te worden? Om te kunnen excelleren en de allerbeste versie van jezelf te worden? Daar kom je maar op één manier achter: door feedback te vragen! Feedback is immers de meest effectieve manier om te groeien, zowel op persoonlijk als op professioneel vlak.Maar dat moet je wel durven! Om feedback vragen kan eng en confronterend zijn, want natuurlijk hoor je soms dingen die je liever niet gehoord had. Maar het is ook een heel persoonlijke en praktische manier om jezelf beter te leren kennen, en gewapend met die kennis stappen te zetten om je verder te ontwikkelen. En dat is het eventuele ongemak zonder meer waard.Tijdens de 'Feedback Challenge' ga je vijftien dagen lang feedback vragen aan je collega's, je leidinggevende en jezelf. Je krijgt inzicht in hoe je overkomt, mag mooie complimenten in ontvangst nemen en werkt concreet aan je ontwikkelpunten.
advies, conflicten, empowerment, feedback, samenwerken, talenten, vaardigheden, wendbaarheid, zelfontwikkeling --- Feedback Feedback --- Interne communicatie ; ondernemingen --- Evaluatietechnieken --- Arbeids- en organisatiepsychologie --- Ontwikkelingsspelen --- Personality development --- zelfevaluatie --- zelfbewustzijn --- sociale psychologie --- zelfontplooiing --- feedback
Choose an application
Leraren ; evaluatie --- Leraren ; professionalisering --- Feedback --- PXL-Education 2017 --- onderwijskunde --- persoonlijke vaardigheden --- feedback --- leerlingenbegeleiding --- Onderwijspraktijk --- Schoolmanagement --- Schoolcultuur
Choose an application
Feedback krijgen is een cadeau. Het geeft je de kans te groeien, te veranderen en te verbeteren. Maar vrijwel iedereen vindt feedback moeilijk. Daarom zijn er deze kaarten. Ze zijn uitermate geschikt om op een laagdrempelige en positieve manier feedback te (leren) vragen, geven en ontvangen. De teamfeedbackkaarten geven inzicht in de manier waarop mensen hun eigen team zien en waar de sterke punten liggen. De feedbackkaarten zijn geschikt om op een laagdrempelige en positieve manier feedback te (leren) geven en ontvangen. http://www.thema.nl
Ontwikkelingsspelen --- Communicatie --- feedback --- psychologie --- 658.32 --- Games --- Didactic strategies --- sociale psychologie --- didactische werkvormen --- Spellen --- Feedback --- Feedback. --- Communicatie ; psychologie --- Teambuilding --- Communicatieve vaardigheden --- Mondelinge communicatie --- Gezelschapsspellen.
Choose an application
Feedback krijgen is een cadeau. Het geeft je de kans te groeien, te veranderen en te verbeteren. Maar vrijwel iedereen vindt feedback moeilijk. Daarom zijn er deze kaarten. Ze zijn uitermate geschikt om op een laagdrempelige en positieve manier feedback te (leren) vragen, geven en ontvangen. De kaarten kunnen ingezet worden bij (feedback)trainingen, en zijn te gebruiken tijdens teambuilding, vergaderingen en andere bijeenkomsten.http://www.thema.nl
Ontwikkelingsspelen --- Communicatie --- Sociale vaardigheden --- Feedback --- Teambuilding --- Communicatieve vaardigheden --- Mondelinge communicatie
Choose an application
Het doel van de auteur is het verbeteren van het contact tussen mensen op de werkvloer door inzicht te verschaffen over de werking van feedback, onder andere door vragen (en antwoorden) en door het geven van oefeningen. Na het laten invullen en beoordelen van een checklist (voor zelfonderzoek) stelt de auteur dat het geven en ontvangen van commentaar alles te maken heeft met waarnemen, interpreteren en communiceren. Daarbij onderscheidt ze een zakelijk, een expressief, een relationeel en een appellerend aspect aan communicatie. Voor het beter leren hanteren van de emoties die kunnen optreden bij het gebruik van feedback, maakt ze gebruik van het ABC-model van de RET (rationele effectiviteitstraining) en de kernkwadranten (van ir. D.D. Ofman). Deze uitgave is bedoeld als vervanging van 'Luister! en huiver' (1993) en 'Feedback : commentaar geven en ontvangen' (1996). De auteur geeft globale tips voor het gebruik van feedback tijdens lastige zakelijke gesprekken, zoals functioneringsgesprek, beoordelingsgesprek, en het omgaan met klachten (van klanten) en weerstand en kritiek (van medewerkers en meerderen). (Bron : Biblion)
leidinggeven --- feedback --- Business policy --- interpersonele communicatie --- Communicatie ; psychologie --- Interne communicatie ; ondernemingen --- Feedback Feedback --- S20080128.JPG --- communicatie --- 007 --- 65.012.4 --- Vaardigheden talenten feedback --- 305.8 --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Communicatie ; algemeen --- Communicatie --- Feedback --- Managementvaardigheden --- Personeelsmanagement --- Sociology of work --- Labour market --- Organization theory --- Mass communications --- communicatievaardigheden
Choose an application
Feedback is een zeer effectief middel om leerlingen en studenten beter te leren schrijven. Maar wanneer in het schrijfproces geef je feedback, waar geef je feedback op en hoe formuleer je je feedback? In het boek Maak er geen punt van! bespreken de auteurs deze kwesties en bieden ze docenten van alle onderwijsniveaus houvast bij het geven van effectieve feedback op schrijfproducten.https://www.coutinho.nl/nl/maak-er-geen-punt-van-9789046908242
Feedback --- Communicatieve vaardigheden --- Schriftelijke communicatie --- Reflectie (onderdeel leerproces) --- Schriftelijke taalvaardigheid --- Leerproces --- Talentontwikkeling --- Feedback. --- schrijven. --- schrijfvaardigheid --- feedback --- Schrijven --- Onderwijs --- Taalvaardigheid --- Evaluatie --- 371.26 --- Didactic evaluation --- evaluatie (onderwijs) --- teksten schrijven --- Schrijfvaardigheid --- Schrijfonderwijs --- Didactics of Dutch
Choose an application
Veel mensen gaan feedback liever uit de weg. Want het is best lastig om op een goede manier tegen een collega te zeggen dat zijn gedrag of houding u irriteert. Andersom valt het ook niet altijd mee om zelf goed met kritiek om te gaan. En dat is heel jammer want goede feedback is eigenlijk een cadeautje: u leert door feedback wat anderen van uw gedrag vinden en hoe u dat eventueel kunt veranderen. Feedback is niks meer en niks minder dan samen praten over gedrag. En dat is precies wat u met Het Feedbackspel doet. Tijdens het spelen onderzoekt u samen met uw team, met collega's van andere afdelingen, of met wie u maar wilt wat er allemaal komt kijken bij feedback. U krijgt en u geeft inzichten, aan uzelf en aan anderen, en u oefent met allerlei feedbacksituaties. Het spel daagt u uit en laat u in uw waarde. U leert hoe u op een plezierige manier feedback kunt geven en ontvangen, en u ervaart aan den lijve hoe belangrijk het is als we elkaar vertellen waar we goed in zijn en wat we beter anders zouden kunnen doen
Communicatie ; psychologie --- Interne communicatie ; ondernemingen --- feedback --- Feedback --- Communicatie --- Communicatieve vaardigheden --- Gedrag --- Relaties --- Kritiek --- Organisatiecultuur --- Didactics --- Relatie --- Gedragsverandering --- Vaardigheden --- Mondelinge communicatie --- Coaching --- Leiderschap --- Rollenspel --- Educational psychology --- HRM (human resource management)
Choose an application
Hoe kun je als coach het beste halen uit mensen? Hoe kun je ervoor zorgen dat er een duurzame ontwikkeling ontstaat waarin zij hun potentieel optimaal inzetten en hun idealen bereiken? Dit op de coachingspraktijk gerichte boek beschrijft een effectieve coachingsmethode, gericht op het optimaal benutten van het 'psychologisch kapitaal' van mensen. Elementen uit verschillende benaderingen worden gecombineerd tot een aanpak die diepgaand leren en effectief functioneren bevordert. De essentie daarvan is het afstemmen op idealen en kernkwaliteiten, maar ook de bewustwording en het aanpakken van interne belemmeringen. De aanpak wordt wetenschappelijk onderbouwd en met vele voorbeelden en oefeningen geïllustreerd.
Didactic strategies --- Personnel management --- teamwork --- zelfontplooiing --- coaching --- leidinggeven --- Coaching --- Management --- Studentenbegeleiding --- coachen --- feedback --- 366.41 --- Leidinggeven --- E-books --- human resource management --- coachingsmethode --- Coachen. --- Coaching. --- Feedback. --- Leidinggeven. --- Sociology of work --- Labour market --- Coaching ; management
Choose an application
Feedback over werkgerelateerde prestaties? wat is nu de beste manier om dat aan te pakken? Het traditionele evaluatiesysteem, met functioneringsgesprekken en jaarlijkse evaluaties, ligt tegenwoordig onder vuur. Leidinggevenden klagen over tijdsverlies en administratiekosten, medewerkers over stress. Daarnaast stellen wetenschappers vast dat het dikwijls niet leidt tot betere prestaties. Bijgevolg gaan er nu stemmen op voor een continu en ondersteunend feedbacksysteem, eerder gericht op ontwikkeling dan op evalueren. Welke wetenschappelijke bevindingen zijn er over de traditionele en nieuwe invulling van feedback? En wat is nu de juiste aanpak voor jouw organisatie? In dit boek bieden de auteurs een waaier aan ingrediënten aan waarmee elke organisatie zelf aan de slag kan om een ideaal feedbackmenu samen te stellen, zodat medewerkers én leidinggevenden optimaal kunnen presteren.https://borgerhoff-lamberigts.be/boeken/beste-medewerker-hoe-gaat-het
Human resources management --- Social psychology --- teamwork --- communicatie --- feedback --- groepsdynamica --- leidinggeven --- Feedback --- Werkdruk --- Prestatie --- Performance management --- Prestatievermogen --- Evaluatie --- Evaluatiegesprek --- Personeelsmanagement --- Personeelsbeleid --- Evaluatietechnieken --- Competentiemanagement --- HRM --- 005.96 --- Industrial psychology --- Personnel management --- Personeelsbeoordeling
Choose an application
Mathematical control theory of applied partial differential equations is built on linear andnonlinearfunctionalanalysisand manyexistencetheoremsin controlt- ory result from applications of theorems in functional analysis. This makes control theoryinaccessibleto studentswhodo nothave a backgroundin functionalanalysis. Many advanced control theory books on in?nite-dimensionalsystems were wr- ten, using functional analysis and semigroup theory, and control theory was p- sented in an abstract setting. This motivates me to write this text for control theory classes in the way to present control theory by concrete examples and try to m- imize the use of functional analysis. Functional analysis is not assumed and any analysis included here is elementary, using calculus such as integration by parts. The material presented in this text is just a simpli?cation of the material from the existing advanced control books. Thus this text is accessible to senior undergra- ate studentsand?rst-yeargraduatestudentsin appliedmathematics,who havetaken linear algebra and ordinary and partial differential equations. Elementary functional analysis is presented in Chapter 2. This material is - quired to present the control theory of partial differential equations. Since many control conceptsand theories for partial differentialequations are transplanted from ?nite-dimensionalcontrol systems, a brief introduction to feedback control of these systemsispresentedinChapter3.Thetopicscoveredinthischapterincludecontr- lability, observability,stabilizability, pole placement, and quadratic optimal control.
Mathematics. --- Partial Differential Equations. --- Applications of Mathematics. --- Control. --- Differential equations, partial. --- Mathématiques --- Control theory --- Wave equation --- Control theory. --- Feedback control systems. --- Wave equation.
Listing 1 - 10 of 51 | << page >> |
Sort by
|