Narrow your search

Library

EhB (2)

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

DB (1)

Hogeschool Gent (1)

Hogeschool West-Vlaanderen (1)

KBC (1)

KBR (1)

KDG (1)

National Bank of Belgium (1)

More...

Resource type

book (2)


Language

Dutch (1)

English (1)


Year
From To Submit

2018 (1)

2010 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Essays on Port Economics
Authors: --- --- ---
ISBN: 9783790824247 9783790824254 9783790828245 9783790824261 Year: 2010 Publisher: Heidelberg Physica-Verlag HD

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The aim of this book is to offer a comprehensive overview of the economics of ports for scientists, students and professionals. The text is divided into five self-contained parts: the first chapter defines the demand for port services using an econometric approach. The second part analyzes the provision of port services using the production, cost, investment and profit functions of various ports. The third part combines the two previous parts in order to propound a general equilibrium approach. The fourth part looks at regulation, efficiency and the existence of ports as natural monopolies. Finally, the fifth part uses Cost Benefit Analysis for an economic evaluation of the feasibility of building new ports or enlarging existing ones.


Book
Content marketing : van marketeer tot uitgever
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789401438186 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het basiswerk contentmarketing Marketeers hebben het niet onder de markt. Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. Ook al is het gat dichten tussen marketeer en consument voor veel bedrijven nog steeds een hels karwei. Maar het kan. De oplossing heet content marketing. Het maakt jou als marketeer tot een moderne uitgever die durft denken over de informatie die jouw doelgroep echt nodig heeft. Sterke content vertrekt vanuit de informatiebehoefte van de consument en werkt net daarom veel minder intrusief dan reclame. Dat valt in de smaak van de nieuwe consument. Want die staat kritisch tegenover reclame en verwacht van merken meer dan enkel traditionele productpromotie. Marketeer-uitgevers nemen die klip, maar ook hier overwinnen enkel de sterksten. Ook in content moet je uitblinken. Van marketeer tot uitgever neemt de lezer mee door alle stappen om als organisatie content marketing te omarmen en structureel in te zetten in de communicatiemix. Dit handboek verheldert op een overzichtelijke manier alle belangrijke elementen: van de organisatie van de marketingafdeling over de productie en de distributie van content tot de mogelijkheden om te automatiseren en te analyseren. Het is gelardeerd met lokale voorbeelden en cases en reikt de marketeer praktische tips, templates en actieplannen aan om meteen aan de slag te gaan. Dit boek toont de noodzaak om communicatie op een andere manier aan te pakken. Een manier die bedrijven op de kaart zet omdat ze kwalitatieve inhoud publiceren en een originele stem ontwikkelen. Van marketeer tot uitgever kwam tot stand met de medewerking van de meest vooraanstaande experts in content marketing en media. Een primeur voor Vlaanderen. Een must-read voor marketeers, professionals uit PR en communicatie, ondernemers en journalisten. 'Een praktisch en

Listing 1 - 2 of 2
Sort by