Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Als leraar ervaar je veel werkdruk. Dagelijks komen er allerlei zaken op je af die veel tijd en aandacht vragen. Dit kunnen problemen zijn die zich maar niet lijken op te lossen, of collega?s die regels en afspraken zijn vergeten. En terwijl je de plooien van de dag glad strijkt, schiet je te binnen dat je bij een vergadering of overleg wordt verwacht. ?s Avonds plof je op de bank en verzucht je: ?Kon ik maar weer eens gewoon lekker lesgeven.?In het boek En wat als we nu weer eens gewoon gingen lesgeven? leggen Eva Naaijkens en Martin Bootsma stap voor stap uit hoe je de werkdruk in je schoolorganisatie kunt verlagen en hoe je daardoor ruimte krijgt om je vakmanschap te ontwikkelen. Ze presenteren een kwaliteitsaanpak die eenvoudig en efficiënt is: Enigma. Het zorgt ervoor dat situaties die op elke school voorkomen gestroomlijnd worden, dat er niet of nauwelijks wordt vergaderd en dat jij als leraar tijd hebt om goed onderwijs te geven.Deze kwaliteitsaanpak is voor elke basisschool geschikt. Door als school te werken vanuit een beperkt aantal ambities en doelen, ontstaat er een focus op goed onderwijs. Dat is onderwijs waarbij de leraar haar professionaliteit optimaal kan ontwikkelen en waarvan de leerlingen optimaal zullen profiteren.(Bron: https://www.uitgeverijpica.nl/titels/nieuw/en-wat-als-we-nu-weer-eens-gewoon-gingen-lesgeven-pica)
Werkdruk --- Basisonderwijs --- Kwaliteitszorg --- School management --- schoolbeleid --- lesgeven --- 474.2 --- Vergaderen --- Onderwijsstrategieën --- vergaderen --- Basisschool --- Kwaliteitszorg; onderwijs --- Onderwijs --- Schoolontwikkeling --- Schoolmanagement --- kwaliteitszorg --- werkdruk --- Werklast --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Kwaliteitszorg ; onderwijs --- Onderwijsbeleid --- Kwaliteitszorg. --- Onderwijsbeleid.
Choose an application
Thema 1 : dat ben ik - thema 2 : mmm... herfst - thema 3 : helpen, dichtbij en ver weg - thema 4 : mooie mensen zijn bij God - thema 5 : kijk eens wat ik kan... en niet kan - thema 6 : op weg naar Kerstmis - thema 7 : ik voel me zo... - thema 8 : wauw... het leeft, jij leeft, ik leef - thema 9 : op weg naar Pasen: veertig dagen lang - thema 10 : Jezus, dat is zo mooi van Jou - thema 11 : Jezus deelt het brood met mij - thema 12 : water doet leven - thema 13 : Jezus draagt mij en... leert mij dragen
Catechese ; basisonderwijs ; leermiddelen --- 371.67 --- 373.5 --- godsdienst --- lager onderwijs --- leerboeken --- 478.6 --- schoolboeken --- Advent --- Allerheiligen --- Allerzielen --- Anders zijn --- Christus(Jezus) --- Eucharistie --- Godsbegrip --- Godsdienst --- Herfst --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Intercultureel onderwijs --- Kerstmis --- Lichaam (Menselijk lichaam) --- Missie --- Natuur --- Vasten (Veertigdagentijd) --- Water --- Lager onderwijs --- Catechese ; basisonderwijs --- Godsdienst ; basisonderwijs --- 244.5 --- Godsdienst; ba.o. --- Godsdienstonderwijs : basisschool - handleiding --- Godsdienstonderwijs : basisschool - werkboek --- 478.61 --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - godsdienstonderwijs, levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Godsdienstonderwijs - Levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- PXL-Education 2015 --- basisonderwijs --- methode godsdienst --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Godsdienst; ba.o --- Music sound recording --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene
Choose an application
Thema 1 : In de handen klappen voor jezelf - thema 2: Het wonder van de natuur - thema 3: Leren van elkaar: dichtbij en wereldwijd - thema 4: Verder leven bij God - thema 5: Ook jij kunt veel maar niet alles - thema 6: Wachten op Jezus - thema 7: Alles goed met je? - thema 8: Kiezen voor wat goed is - thema 9: Leef mee met Jezus - thema 10: Vertellen over Jezus - thema 11: Aan tafel met Jezus - thema 12: Pinksteren en de Geest van God, Dag moeder Maria - thema 13: Water geeft leven - thema 14: Zoveel mensen dragen mij en ik leer dragen
Catechese ; basisonderwijs ; leermiddelen --- 371.67 --- 373.5 --- godsdienst --- lager onderwijs --- leerboeken --- 478.6 --- schoolboeken --- Allerheiligen --- Allerzielen --- Christus(Jezus) --- Emoties(Gevoelens) --- Godsbegrip --- Godsdienst --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Intercultureel onderwijs --- Kerstmis --- Lichaamstaal --- Multiculturele samenleving --- Natuur --- Pasen --- Pinksteren --- Talenten --- Vasten (Veertigdagentijd) --- Water --- Catechese ; basisonderwijs --- Godsdienst ; basisonderwijs --- 244.5 --- Godsdienst; ba.o. --- Godsdienstonderwijs : basisschool - handleiding --- Godsdienstonderwijs : basisschool - werkboek --- 478.61 --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - godsdienstonderwijs, levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Godsdienstonderwijs - Levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- PXL-Education 2015 --- basisonderwijs --- methode godsdienst --- Godsdienst; ba.o --- Lager onderwijs --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Music sound recording --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene
Choose an application
Motivatie is een kernbegrip in het onderwijs. Waarom kinderen leren en soms niet leren is daar de grote vraag. Kunnen ze het niet of willen ze het niet; wat is er aan de hand? Als leerkracht sta je dagelijks voor dit probleem. Hoe kun je je leerlingen het beste helpen? Wat motivatie eigenlijk is en hoe het kan worden gefaciliteerd of juist gefrustreerd blijft vaak ongrijpbaar. Daarom lijkt het antwoord moeilijk te vinden. In de psychologische wetenschap biedt de Zelf-Determinatie Theorie (ZDT) van Edward Deci en Richard Ryan een omvattende, geïntegreerde visie op (de kwaliteit van) motivatie. Onderzoek binnen dit theoretisch kader heeft sinds de jaren 70 al veel inzicht geleverd in wat mensen drijft en tegenhoudt, en hoe zij optimaal functioneren in hun leven en werk. Motivatie op de basisschool is een toegankelijk boek waarin de ZDT verbonden wordt aan (ontwikkelings)psychologische modellen en concepten. Het geeft je een beter begrip van je leerlingen en bovendien een duidelijk richtsnoer voor je pedagogisch handelen in de klas. Dit boek is bestemd voor pabo-studenten en voor onderwijsprofessionals die hun vakkennis willen verdiepen. Het beschreven psychologisch perspectief op motivatie en prestatie is praktisch inzetbaar binnen iedere onderwijsvorm en methode.
motivatie --- elementary schools [buildings] --- Motivatie ; basisonderwijs --- basisschool --- onderpresteren --- Developmental psychology --- Teacher education. Teacher's profession --- PXL-Education 2018 --- onderwijs --- basisonderwijs --- motiveren --- psychologische ontwikkeling --- leerprocessen --- Basisonderwijs --- Motivatie --- Leerstijlen --- Cognitieve ontwikkeling --- Klassenmanagement --- Zelfdeterminatietheorie (ZDT) --- Ontwikkelingspsychologie --- Onderpresteren --- Pedagogisch klimaat --- PXL-Ebooks 2019 --- Leerstijl --- Zelfdeterminatietheorie
Choose an application
Thema's: Mag ik zijn wie ik ben? - Geboorte en groei - Ik heb een lichaam - Maar ik kan niet alles - Water - Jezusverhalen - Liturgisch en pastoraal jaar. Occasionele onderwerpen: Afscheid doet pijn - Hallo, Axenroos, Brood - Uit de kunst - Sint-Maarten - Sint-Nicolaas.
Verhalenbundels --- 371.67 --- 373.3 --- godsdienst --- lager onderwijs --- leerboeken --- 478.6 --- schoolboeken --- Advent --- Allerheiligen --- Allerzielen --- Axenroos --- Bijbelverhalen --- Broederlijk Delen --- Dood(Kinderen en dood) --- Driekoningenfeest --- Eerste communie --- Filosoferen met kinderen --- Geboorte --- Godsdienst --- Goede Week --- Identiteit (Zelfbeeld Zelfkennis) --- Kerkelijk jaar --- Kerstmis --- Lager onderwijs --- Lichaam (Menselijk lichaam) --- Nieuwe Testament --- Omgangsvormen (Regels en afspraken) --- Opgroeien --- Pinksteren --- Schoolboeken --- Sint-Maarten (feest) --- Sinterklaas --- Vasten (Veertigdagentijd) --- Verdriet --- Water --- Welzijnszorg --- 1e leerjaar l.o --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Bartimeüs --- Doopsel --- Dopen --- Emmaüsgangers --- Eucharistie --- Geboorteverhalen --- Godsdienstonderwijs --- Handboek/cursus --- Handen --- Jezus --- Liederen --- Natuur --- Noach --- Verloren schaap --- Zacheüs --- 244.51 --- 245.7 --- 478.6 ) Godsdienstonderwijs --- Documentatiemap --- basisonderwijs --- geloven (ler) --- Godsdienst ; basisonderwijs --- 244.5 --- Ark van Noach - afbeelding --- Bijbelse figuren : Bartimeüs - afbeelding --- Bijbelse figuren : Filippus en de Ethiopiër - afbeelding --- Bijbelse figuren : Maria - afbeelding --- Bijbelse figuren : Zacheüs - afbeelding --- Bijbelverhalen ; Nieuwe Testament --- Godsdienst; ba.o --- Godsdienstonderwijs : basisschool - handleiding --- Godsdienstonderwijs : basisschool - leerboek --- Godsdienstonderwijs : basisschool - video --- Godsdienstonderwijs : basisschool - werkboek --- Godsdienstonderwijs : basisschool --- Jezus : doopsel - afbeelding --- Jezus : geboorte - afbeelding --- Jezus : kinderjaren - afbeelding --- Jezus : kruisdraging - afbeelding --- Jezus : laatste avondmaal - afbeelding --- Jezus : prediking - afbeelding --- Jezus : zalving te Bethanië --- Jezus en de kinderen - afbeelding --- Jezus in gebed - afbeelding --- Jezus temidden van de leraren - afbeelding --- Kerkelijk jaar - afbeelding --- Kinderhanden - afbeelding --- Leerlingen van Emmaüs - afbeelding --- Symbolen - afbeelding --- Wonderverhalen : Duiveluitdrijving --- Wonderverhalen : Genezing van een blinde - afbeelding --- Wonderverhalen : Genezing van een lamme - afbeelding --- Zondvloed - afbeelding --- 478.61 --- Godsdienst: handboek lagere school --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - godsdienstonderwijs, levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Godsdienstonderwijs - Levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Basisonderwijs --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Bartimeüs. --- Bijbelverhalen. --- Christelijke feesten. --- Emmaüsgangers. --- Eucharistie. --- Geboorte (rooms-katholieke godsdienst). --- Handen. --- Jezus Christus. --- Kerstmis. --- Natuur. --- Noach. --- Verloren schaap (rooms-katholieke godsdienst). --- Water. --- Zacheüs. --- Rooms-Katholieke Kerk. --- Basisonderwijs. --- Catechese ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Lichamelijke opvoeding --- Manuele expressie --- Kleuteronderwijs. --- Didactic strategies --- kleuterdidactiek --- Ontwikkelingspsychologie ; kleuters --- Intellectuele ontwikkeling ; kleuters --- Didactische werkvormen --- intelligentie --- kleuters --- opvoeding --- ontwikkelingspsychologie --- jeugdpsychologie --- 416.23 --- 441 --- Basisschool --- Jongen-meisje --- Kleuter --- Kleuters --- Leren --- Motoriek --- Non-verbale communicatie --- Ontwikkeling van kinderen --- Ontwikkeling --- Oog-handcoördinatie --- Ooghandcoördinatie --- Opvoeding --- Sociaal-emotionele ontwikkeling --- Taal --- Taalontwikkeling --- Verlegenheid --- Vriendschap --- Zindelijkheidstraining --- afzonderlijke leeftijdsgroepen in de jeugdpsychologie - tot c. 13 jaar --- Psychologie van afzonderlijke jeugdgroepen tot ca. 13 jaar --- Zuigelingen, peuters en kleuters --- (zie ook: interactief leren) --- Kleuteronderwijs --- Oog-handcoördinatie --- Ooghandcoördinatie
Choose an application
Thema's: Ik voel mij vandaag zo - Op verkenning in de natuur - Duimen omhoog - Brood - Dragen en gedragen worden - Jezusverhalen - Liturgisch en pastoraal jaar - Occasionele onderwerpen - Afscheid doet pijn - Hallo, axenroos - Uit de kunst - Sint-Maarten - Sint-Nicolaas - Christoffel
371.67 --- 373.3 --- godsdienst --- lager onderwijs --- leerboeken --- 478.6 --- schoolboeken --- Advent --- Allerheiligen --- Allerzielen --- Axenroos --- Bartimeüs --- Bijbelverhalen --- Broederlijk Delen --- Brood --- Christophorus (heilige Christoffel) --- Dood(Kinderen en dood) --- Driekoningenfeest --- Eerste communie --- Emoties(Gevoelens) --- Eucharistie --- Filosoferen met kinderen --- Franciscus van Assisi --- Geborgenheid --- Godsdienst --- Goede Week --- Kerkelijk jaar --- Kerstmis --- Lager onderwijs --- Morele opvoeding --- Natuurbeleving --- Nieuwe Testament --- Pasen --- Pinksteren --- Schoolboeken --- Sint-Maarten (feest) --- Sinterklaas --- Vasten (Veertigdagentijd) --- Verdriet --- Voedingsgewoonten --- Waardevorming --- Welzijnszorg --- Zacheüs --- 1e leerjaar l.o --- 2e leerjaar l.o --- 2e leerjaar lager onderwijs --- Emmaüs --- Franciscus --- Godsdienstonderwijs --- Handboek/cursus --- Jezus --- Liederen --- Maria --- Sint-Martinus --- catechese --- handboek --- 245.7 --- 478.6 ) Godsdienstonderwijs --- geloven (ler) --- Catechese ; basisonderwijs --- Godsdienst ; basisonderwijs --- Leermiddelen ; basisonderwijs --- 244.5 --- Godsdienst; ba.o --- Godsdienstonderwijs : basisschool - handleiding --- Godsdienstonderwijs : basisschool - leerboek --- Godsdienstonderwijs : basisschool - werkboek --- 478.61 --- Godsdienst: handboek lagere school --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - godsdienstonderwijs, levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Godsdienstonderwijs - Levensbeschouwelijk vormingsonderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Man --- Cultuur --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene --- Bartimeüs. --- Bijbelverhalen. --- Emmaüs. --- Jezus Christus. --- Maria. --- Sint-Maarten (heilige). --- Sint-Nicolaas (heilige). --- Zacheüs. --- Basisonderwijs. --- Catechese ; basisonderwijs ; leermiddelen --- #BSCH: vak: godsdienst
Choose an application
De tien in dit boek gepresenteerde verhalen zijn afkomstig van leerkrachten die zich aanvankelijk niet bij machte voelden vat te krijgen op kinderen met dominant, angstig, weing weerbaar of agressief gedrag. Kinderen in de leeftijd van zes tot twaalf jaar. In elk verhaal wordt een sociaal-emotionele kwestie diagnostisch onderzocht en geanalyseerd en worden er suggesties voor nadere onderzoek en handelingswijzers voor een effectieve aanpak van de kwestie in de praktijk aangereikt.
Developmental psychology --- socio-emotionele ontwikkeling --- socio-emotionele opvoeding --- Ondernemen --- Veranderingsmanagement --- Emotionele stoornissen ; basisonderwijs --- Gedragsstoornissen ; basisonderwijs --- Sociale vaardigheden ; basisonderwijs --- #KVHB:Basisonderwijs --- #KVHB:Zorgverbreding --- #KVHB:Sociaal-emotionele ontwikkeling --- basisonderwijs --- sociaal-emotionele opvoeding --- sociaal-emotionele ontwikkeling --- sociale opvoeding --- 433.4 --- 478.9 --- Basisonderwijs --- Emotionele intelligentie --- Sociaal-emotionele ontwikkeling --- Sociaal-emotionele opvoeding --- 37.032 --- Begeleiding --- Emoties --- Methodiek --- Sociaal-emotionele ontwikkelingen --- 050926.jpg --- Sociaal-emotionele ontwikkeling: lagere school --- sociale, relationele en seksuele opvoeding van het kind --- Overige vormingsgebieden --- zorgverbreding --- 467 --- basisschool --- competenties --- emotionele problemen --- gedragsstoornissen --- materialenboek --- sociaal emotionele competenties --- sociale vaardigheden --- Literatuur --- Materialen --- 050904.jpg --- Sociale opvoeding ; basisonderwijs --- Kinderen met psychosociale en emotionele problemen --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- 050927.jpg --- Contains audio-visual material --- Kleuters --- Kleuter
Choose an application
Informatie en tips voor ouders en leerkrachten om te bepalen of een kleuter toe is aan de basisschool.Redactie Vlabin-VBCIn dit boek gaat Marc Litière, psychomotorisch systeemtherapeut en begeleider van kinderen met schoolrijpheidsproblemen, dieper in op de problematiek van schoolrijpheid. In de eerste twee hoofdstukken belicht Litière de overgang van de kleuterschool naar het eerste leerjaar/groep 3. Vervolgens bespreekt hij de voorwaarden waaraan een kleuter moet voldoen om schoolrijp te zijn, en staan er diverse metaforen over schoolrijpheid centraal. Daarna wordt besproken hoe men schoolrijpheid kan bepalen en meten, en worden er enkele maatregelen bekeken voor een vlotte overgang. In dit deel vind je ook een veertigtal oefenblaadjes voor het kind. Verder krijgen ouders en leerkrachten tips en adviezen om alarmsignalen te herkennen die erop wijzen dat de kleuter nog niet schoolrijp is. In het laatste hoofdstuk wordt een aantal misvattingen in verband met schoolrijpheid ontkracht. Dat alles wordt ondersteund door figuren, kaders met allerlei gedachten en citaten, een bibliografie en voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. Een aanrader voor zowel leerkrachten en leerlingenbegeleiders als voor ouders.© NBD Biblion
Schoolrijpheid --- Kleuters --- Aansluiting kleuteronderwijs - lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Basisonderwijs --- Schoolrijpheid. --- overgang kleuteronderwijs - lager onderwijs --- schoolrijpheid --- aansluiting kleuteronderwijs-lager onderwijs --- Schoolrijpheid(Schoolgeschiktheid) --- schoolrijpheid (ler) --- Basisonderwijs; Vlaanderen --- Overgangsproblematiek k.o. - l.o. --- 082506.jpg --- kleuteropvoeding --- aansluiting kleuteronderwijs-lager onderwijs, schoolrijpheid --- (zie ook: Aansluiting kleuteronderwijs - lager onderwijs) --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- #KVHB:Schoolrijpheid --- eerste leerjaar --- 470.1 --- Overgang kleuteronderwijs - lager onderwijs --- kleuters --- overgang kleuterschool - basisschool --- onderwijs --- 37 --- 371 --- aansluiting kleuter- en lager onderwijs --- Didactics of primary education --- Orthopedagogics --- Toddlers --- Study and teaching --- Belgium --- Overgangsproblematiek k.o. - l.o --- Kleuter
Choose an application
De auteur geeft eerst aan wat we met informatieve boeken bedoelen en welke criteria leerkrachten het best hanteren om zulke boeken voor gebruik in hun klas te kiezen. Vervolgens geeft ze aanwijzingen over hoe je de kinderen leert werken met deze materialen. En ten slotte toont de gids waar je het steeds nieuwe aanbod van informatieve boeken kunt terugvinden. Als toemaatje volgt een lijst van interessante boeken. (Bron: covertekst)
Informatieve jeugdboeken --- Basisonderwijs. --- Basisonderwijs --- Technologie. --- Wetenschap. --- Didactiek. --- probleemoplossend denken --- wetenschappen --- Didactics of sciences --- wetenschapsbevordering --- Didactics of primary education --- Informatieve jeugdboeken ; basisonderwijs --- Informatieve jeugdboeken ; basisschool --- #KVHB:Basisonderwijs --- #KVHB:Didactiek --- basisscholen --- informatieve boeken --- leesbevordering --- non-fictie --- 433.7 --- basisonderwijs --- leesopvoeding --- 434.8 --- 470 --- Informatiebronnen --- Keuzelijsten --- Leesbevordering(Boekpromotie) --- Lezen --- Werken met boeken(Activiteiten met het jeugdboek, Jeugdboekactiviteiten) --- 474.54 --- Boeken --- Jeugdboeken --- 433.75 --- informatieve boeken (ler) --- Bibliotheekbezoek --- Informatievaardigheden --- Kleuteronderwijs --- Leesbevordering ; basisonderwijs --- Leesbevordering --- 476.15 --- Boeken : basisonderwijs --- leesopvoeding, leesgewoonten, invloed van lezen en van boeken op kinderen --- Activiteiten met het jeugdboek --- Het boek in het onderwijs --- 043415.jpg --- Lezen ; basisonderwijs ; didactiek --- didactiek --- lager onderwijs --- techniek --- technologische opvoeding --- wetenschap --- 476 --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Lager onderwijs --- Leren leren --- Probleemoplossend denken --- Techniek --- Wetenschap --- 476.1 --- Denken --- Didactiek --- Wetenschappelijk onderzoek --- Wetenschappen --- basisschool (ler) --- wetenschap (ler) --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; didactiek --- Wetenschapsonderwijs --- Wetenschappen ; basisonderwijs ; didactiek --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie en kennisgebieden --- Wereldoriëntatie en kennisgebieden --- Wereldoriëntatie; algemeen --- "(zie ook: wiskunde (didactiek; s.o.))" --- Werken met jeugdboeken --- Informatieve boeken --- Wereldoriëntatie --- Informatief boek --- Jeugdliteratuur --- Young adultliteratuur --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- 456.3 --- didactiek algemeen - wiskunde, informatiekunde, technologische opvoeding
Listing 1 - 10 of 11 | << page >> |
Sort by
|