Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Geography --- Australië --- Didactics of social education --- Regional documentation --- Australia --- Oceania with Australia --- Australië
Choose an application
Twee dolgelukkige weken lang dacht Bean dat ze een hond zou krijgen. Haar ouders deden al een tijdje heel geheimzinnig : ze liepen te glimlachen en te smoezen en gedroegen zich alsof ze een verrassing hadden. En een verrassing dat móest wel een hond zijn. Yes! De ouders van het jonge meisje Bean verhuizen naar Sydney voor hun werk. Daar leiden ze drukke, snelle levens, maar Bean voelt zich behoorlijk eenzaam. Gelukkig heeft ze haar pop Emma om haar hart bij uit te storten. Maar dan wordt ze gekidnapt en moet ze haar ontsnapping beramen.
English literature --- Gijzelingen en ontvoeringen --- Australië --- Humor --- JB HONE --- jeugdliteratuur --- Sydney --- verhuizen --- dieren --- eenzaamheid --- ontsnappen --- Jeugdboek 9+ --- Australië
Choose an application
In this work academics and practitioners from all five continents highlight the history of the social work profession and its underlying academic and social paradigms. The authors come from Australia, Austria, Brazil, Belgium, Canada, Ghana, Great Britain, India, New Zealand, South Africa and the United States. The structure of this work allows the reader to trace back the historical and political influences in the interpretation of social work in the authors countries. Special attention is given to the notions of human rights and social diversity. Are human rights universal and which impact does this universality have on the social work profession? How does categorical work relate to generalist practice and does this in its turn relate to the conception of diversity? The authors approach these main queries in an exemplary and balanced manner using both theoretical analysis and case studies.www.garant.be
Sociology of social care --- sociaal werk --- Social welfare methods --- Intercontinental regions --- Sociaal werk --- Arbeidsvraagstukken --- Mensenrechten --- Maatschappelijk werk --- maatschappelijk werk --- mensenrechten --- sociaal beleid --- 364.4 --- 361.3 --- PXL-Social Work 2014 --- internationaal --- professionalisering --- Overzicht --- Geschiedenis --- Actuele ontwikkelingen --- Australië --- Oostenrijk --- België --- Vlaanderen --- Brazilië --- Canada --- Ghana --- Groot-Brittannië --- India --- Nieuw-Zeeland --- Zuid-Afrika --- Verenigde Staten --- Sociaal werk (beroep) --- Actuele ontwikkeling --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Godsdienst --- Kunst --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Maatschappij --- Emigratie --- Voorlichting --- Literatuur
Choose an application
Parken --- Stedenbouw --- Pleinen --- Straten --- Landschappen ; tuinarchitectuur ; parkaanleg ; naslagwerken --- Steden ; openbare plaatsen ; parken --- 712(03) --- Landschaps- en tuinarchitectuur ; encyclopedieën --- landscape architecture --- Environmental planning --- parks [recreation areas] --- Parc des expositions --- Parc public --- Parc résidentiel de loisirs --- Parc urbain --- Paysage --- Batlle, Enric --- Bürgi, Paolo L. --- Cinnamond, Norman --- Corajoud, Michel --- Coulon, Jacques --- Debarre, Anouk --- Ferrater, Carlos --- Forcada Pons, Ramon --- Hannetel, Pascale --- Lassus, Bernard --- Maunoury, Louis --- Maunoury, Myriam --- Roig, Joan --- Ruisanchez, Manuel --- Simon, Jacques --- Suter, Paul --- Vendrell, Xavier --- Yoshimura, Motoo --- Australie --- Brest --- Californie --- Espagne --- Indiana --- Osaka --- Paris --- Reims --- Rochefort --- Saint-Quentin-en-Yvelines --- Suisse --- Paris (France) --- Ferrater, Carlos, --- Parc --- landscape architecture [discipline] --- Parc d'exposition --- Ferrater, Carlos, 1944 --- -Forcada Pons, Ramon --- parks [public recreation areas]
Choose an application
Een taakgerichte methode Nederlands voor het zesde leerjaar.
Nederlands --- Basisonderwijs --- Lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Taalonderwijs --- Nederlandse taal ; basisonderwijs ; leermiddelen --- taal --- lager onderwijs --- leerboeken --- Schoolbooks - Didactic material --- 475.2 --- Taal --- Taalonderwijs; Nederlandse taal --- C6 --- handboek --- Opvoeding, onderwijs, wetenschap --- tekenen --- Wereldreizen --- Andere culturen --- Landen --- Diversiteit --- Amerika --- Brazilië --- België --- Rusland --- China --- Japan --- Australië --- Namibië --- #BSCH: vak: spellen --- #BSCH: vak: Nederlands --- Wereldreis --- Culturele diversiteit --- Land --- Kunst --- Azië --- Nederland --- Interactief onderwijs --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Kust --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Inclusie --- Maatwerk --- Kleuter --- Geschiedenis --- Anderstalige --- Spraaktechnologie --- Therapie --- Maatschappij --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Voorlichting --- Literatuur --- Dutch literature --- wonen (themawoord fictie) --- kennismaking --- wonen
Choose an application
IDit boek bestaat uit twee zijden; aan de ene kant heb je het verhaal van een Australische jongen, aan de andere kant dat van een Marokkaanse jongen. De lezer maakt kennis met twee verschillende culturen en stapt in het dagelijkse leven van deze twee jongens.
genre-thema"">
Choose an application
Aan de hand van duidelijke richtlijnen leren kinderen iets te maken dat ontleend is aan de traditionele volkskunst van een bepaald land. Daarbij staat het creatieve proces centraal, niet het eindproduct. De activiteiten geven het kind de gelegenheid om zijn fantasie te gebruiken en op onderzoek uit te gaan. Bij elke activiteit wordt vermeld uit welk land die vandaan komt en welke functie die in die cultuur heeft. (Bron: covertekst)
Didactics of secundary education --- WO (wereldoriëntatie) --- schilderen --- tekenen --- knutselen --- Didactics of the arts --- plastische opvoeding --- Didactics of primary education --- Manufacturing technologies --- Knutselen ; kinderen --- 379.825 --- Creativiteit --- Knutselen --- Schilderen --- Tekenen --- D31089.jpg --- Plastische opvoeding: didactiek lagere school --- speelgoed --- cultuur --- creatieve therapie --- 624.9 --- Intercultureel onderwijs --- Kunst --- Schilderen (Verven) --- Volkskunde --- Volkskunst --- 624 --- Afrika --- Antarctica --- Australië --- Azië --- Brazilië --- China --- Duitsland --- Egypte --- Engeland --- Europa --- Frankrijk --- Griekenland --- Hongarije --- Ierland --- Italië --- Japan --- Mexico --- Midden-Amerika --- Nederland --- Noord-Amerika --- Noorwegen --- Oceanië --- Polen --- Rusland --- Schotland --- Spanje --- Tsjechië --- Verenigde Staten --- Zuid-Amerika --- Zweden --- Zwitserland --- Handenarbeid - Knutselen; Meer dan één materiaal - Diversen --- (zie ook: onderwijs (Afrika)) --- (zie ook: Aboriginals) --- (zie ook: onderwijs (Azië)) --- intercultureel onderwijs --- mondiale vorming --- beeldopvoeding --- 477.3 --- Basisonderwijs --- Beeldopvoeding --- Carnaval --- Hoofddeksels (Hoeden) --- Kleding --- Mondiale vorming --- Mozaïeken --- Schelpen --- Handvaardigheid --- (zie ook: Intercultureel onderwijs) --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Beeldeducatie --- Volkscultuur
Listing 1 - 8 of 8 |
Sort by
|