Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
publieke opinie --- Mass communications --- sociaal gedrag --- massapsychologie --- Sociology of culture --- Massapsychologie --- Beeldvorming --- 316.653 --- #GBIB:Overlegcentrum Christelijke Ethiek --- 316.351 --- #A0206A --- 654 Publieke opinie --- 316.653 Openbare mening. Publieke opinie --- Openbare mening. Publieke opinie --- Opinies --- Communicatie --- Publieke opinie --- Psychologie --- Sociale psychologie --- Geruchten --- Sociologie --- Cultuur --- Cultuursociologie --- Communicatiesociologie --- #SBIB:309H271 --- Politieke communicatie: toepassingsgebieden --- Opinie --- Gerucht --- Toerisme --- Man --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Volwassene
Choose an application
Een opiniemaker uit via de (sociale) media regelmatig zijn mening over een onderwerp, wakkert het debat aan en beïnvloedt de publieke opinie. Piessens denkt dat onze maatschappij behoefte heeft aan zulke opiniemakers en legt uit hoe je er zelf een kan worden.
Woordvoerders. --- Beeldvorming ; media --- Opiniemakers --- #SBIB:309H300 --- #SBIB:309H270 --- 316.653 --- 316.653 Openbare mening. Publieke opinie --- Openbare mening. Publieke opinie --- De communicator: algemene werken (theorieën, functie van de communicator,...) --- Politieke communicatie: algemene werken --- Opinies --- Publieke opinie --- Public relations --- Politiek --- Media --- België --- Nederland --- Beïnvloeding
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|