Listing 1 - 10 of 47 << page
of 5
>>
Sort by
Advertising media A to Z : the definitive resource for media planning, buying, and research
Author:
ISBN: 0071422145 Year: 2003 Publisher: New York (N.Y.): McGraw-Hill


Book
Omgaan met event disruptie : handvatten voor online en hybride eventmanagement
Author:
ISBN: 9789462157163 Year: 2020 Publisher: Alphen aan den Rijn Vakmedianet

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld staat op zijn kop. De gevolgen van het coronavirus zijn wereldwijd groot, maar voor de realisatie van evenementen zijn ze gigantisch. Live-ontmoetingen kunnen voorlopig niet plaatsvinden op de manier zoals we die gewend waren. En dat terwijl de behoefte aan kennisdeling, contact, relatiebinding, netwerken en beleving enorm is.Maar ook als we weer ?mogen?, is het nog maar de vraag in welke mate en in welke vormen we impactvolle belevenissen weer ?on site? gaan realiseren. Online en hybride events veroveren nu een plek die nooit meer volledig zal worden ingeleverd.En dat is ?even? schakelen. De Event Disruptie is compleet. Nieuwe vaardigheden, kennis en creativiteit zijn nodig om impactvol te organiseren binnen het ?nieuwe normaal?.Dit boekje geeft je inzicht in de mogelijkheden, aandachtspunten en voor- en nadelen van online en hybride events. Het helpt je de juiste online werkvorm en het juiste platform te kiezen en het programma energiek, dynamisch en interactief op te tuigen.Lenny Klaassen organiseert vanuit haar eventbureau Effectivents al 20 jaar bedrijfsevenementen en is trainer in eventmanagement. Zowel de events als de trainingen zijn sinds het tweede kwartaal van 2020 volledig in de Event Disruptie meegegaan. Haar visie: wie gebaande paden durft te verlaten en creativiteit en innovatie durft te omarmen, zal zien dat online en hybride varianten ook hele mooie kansen brengen. In dit boekje lees je er meer over. https://www.standaardboekhandel.be/p/omgaan-met-event-disruptie-9789462157163


Book
Comment faire un communiqué de presse d'entreprise en 6 langues : français-allemand, anglais, espagnol, italien, néerlandais
Author:
ISBN: 9782804152772 Year: 2007 Volume: *20 Publisher: Brussel De Boeck

Histoire des médias en France de la Grande Guerre à nos jours
Authors: ---
ISBN: 2080830295 9782080830296 Year: 2003 Volume: 3029 Publisher: Paris : Flammarion,


Book
Het PR-plan : perceptiemanagement door positionering, promotie en publiciteit.
Author:
ISBN: 9013030351 Year: 2005 Publisher: [Deventer] Kluwer.

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

PR is in Nederland een jong vak, een jonge studie en een opkomende manier van denken. Steeds meer mensen ontdekken dat PR een krachtig instrument is om een onderwerp op een constructieve manier onder de aandacht te brengen, om naamsbekendheid te vergroten of perceptie te managen. Dat onderwerp kan een persoon, een product, een visie of een organisatie zijn. Tegelijk is er in Nederland, zeker in vergelijking met Engeland en Amerika, schaarste aan kennis en ervaring om PR daadwerkelijk vorm te geven.


Periodical
Adformatie : weekblad voor reclame, marketing en media
Author:
ISSN: 01650726 Year: 1973 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom


Book
Harvard Business Review over effectieve communicatie
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9058710211 Year: 2000 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

1. Luisteren naar mensen 2. Hoe leid ik een bijeenkomst 3. Creatief vergaderen door macht te delen 4. Niemand vertrouwt de baas voor 100% - wat nu ? 5. Bedreven incompetentie 6. De verborgen boodschappen van managers 7. Hoe bereikt en verandert u frontline medewerkers ? 8. Hoe managementteams constructief met elkaar de strijd aan kunnen gaan


Book
Ruimtevaart.
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9002209355 Year: 2001 Publisher: Antwerpen Standaard

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek werpt een blik op wat er zich om onze aarde, binnen en buiten haar atmosfeer, afspeelt. Originele foto's van ruimtevaarttuigen en van astronauten tijdens hun opleiding en in de ruimte illustreren de geschiedenis en de toekomst van de ruimtevaart.


Book
Projectmanagement : een professionele aanpak van evenementen
Authors: ---
ISBN: 9789058757920 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Professioneel creatieve projecten organiseren. Dat leren studenten met het veelgebruikte en complete handboek Projectmanagement. Deze tiende druk is een totaal vernieuwde uitgave waarmee toekomstige organisatoren direct aan de slag kunnen.Projectmanagement biedt handvatten om vanuit een creatief idee via een gedegen projectplan een succesvol en professioneel project te realiseren. Het boek belicht aansprekende cases en biedt handige instrumenten zoals werkmodellen, contracten en formats voor projectrapporten.Aan de orde komen:* Conceptontwikkeling* Creatieproces* Begroting* Financiering* Budgetbewaking* Tijdsplanning* Projectorganisatie* Sponsoring* Productie* Marketing en communicatie* KwaliteitsbeheersingNieuw in de tiende druk* Opbouw: per fase doorlopen studenten een stappenplan* Eigentijdse praktijkvoorbeelden* Meer aandacht voor return on investment en sociale media* Breder toepasbaar op allerlei soorten projecten in de creatieve industrie en culturele sector: festivals, AV- en theaterproducties, tentoonstellingen en websites Uniek aan dit boek* Al jaren een zeer gewaardeerd handboek voor verschillende opleidingen binnen de creatieve industrie* Praktijkgericht: neemt lezer stap voor stap mee * Aandacht voor nieuwe, minder lineaire methodes als design thinking en chaordisch projectmanagement* Stappenplan per fase* Met aanvullend online materiaal voor docenten en studenten.Online omgevingOp de bijbehorende website vinden studenten en docenten per stap toetsen, cases, formulieren en handige tips en tools. Bron : http://www.bol.com


Book
Van horen zeggen : de werking van BUZZ-marketing
Author:
ISBN: 901407736X 9789014077369 Year: 2001 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Uit recent onderzoek blijkt dat 58% van de jongeren afgaan op anderen wanneer ze een auto kiezen. 53% van de bioscoopgangers volgt het advies van vrienden op, 65% van de kopers van een palm werden geïnspireerd door het enthousiasme van anderen. In het boek komen specifieke strategieën aan de orde voor het ontwerpen en onderhouden van effectieve mond-tot-mond reclamecampagnes. Marketing via het mechanisme 'van horen zeggen'. Je klanten laten praten over jouw product of dienst is een zeer affectieve verkooptactiek. Natuurlijk lukt dat niet zonder een goed product. Maar een handje helpen kan geen kwaad. Rosen laat zien hoe in een economie die steeds meer bij de gratie van netwerken bestaat en bij een informatie overload waar afnemers cynisch van worden, mensen nog wel open staan voor een verwijzing of aanbeveling van een vriend of een bekende. Hij benoemt de producten en diensten die het meest kunnen profiteren van zulke 'buzz', het rondgaan van het nieuws over je product door de netwerken van afnemers. Het gaat om nieuwe gadgets, elektronische consumenten. Het boek combineert aloude theorieën over het accepteren van nieuwe producten en van informatieverspreiding via opinieleiders met het fenomeen van 'buzz' zoals we dat steeds meer om ons heen zien. Rosen laat zien hoe je de aandacht van invloedrijke mensen (netwerkknooppunten) trekt en zo 'buzz' kunt stimuleren. In het laatste hoofdstuk een 'workshop buzz creëren' met allerlei handige tips en truc (Bron: covertekst)

Listing 1 - 10 of 47 << page
of 5
>>
Sort by