Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
In 'Allemaal sociaal 3.0' gaan de auteurs op zoek naar nieuwe recepten en duurzame oplossingen voor een maatschappij 3.0. Hoe herdefiniëren we economische waarde op lange termijn? Hoe en waar vinden social entrepreneurs en commerciële bedrijven elkaar? Hoe krijgt de ondernemende burger echt impact? En waarom moet de overheid zichzelf opnieuw uitvinden om zo mee de krijtlijnen te trekken voor een andere samenleving, waarin innovatieve samenwerkingsverbanden tot nieuwe inzichten leiden? Journalist Filip Michiels voerde voor dit boek urenlange gesprekken met Steven Serneels, Piet Colruyt, Marieke Huysentruyt en Johan Moyersoen, die de voorbije jaren bedrijven én overheden wereldwijd adviseerden in hun zoektocht naar een andere, duurzamere toekomst. Michiels ging zelf ook op zoek naar visionaire bedrijven, inspirerende social entrepreneurs en vernieuwende bestuursmodellen in binnen- en buitenland.Bron : http:www.wpg.be/manteau
Ethisch ondernemen. --- sociale economie --- Economic policy and planning (general) --- Economic sociology --- MVO (maatschappelijk verantwoord ondernemen) --- Ethisch ondernemen --- 65.011.1 --- 338.93-05 --- 172 --- 304.1 --- 301.172.1 --- ondernemingsdoel - bedrijfsbeleid - bedrijfsstrategie --- ondernemers --- ethiek, sociale - ethiek, christelijke sociale (zie ook 261.6) --- sociale politiek --- sociale ongelijkheid - sociale stratificatie --- PXL-Social Work 2017 --- ondernemen --- maatschappijkritiek --- duurzaam ondernemen --- Duurzaam ondernemen --- Samenleving --- Ondernemerschap --- Verantwoord ondernemen --- Managementethiek --- Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen --- Ondernemingsethiek
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|