Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Guillaume Van der Stighelen bundelde alle ervaring die hij als reclamemaker opdeed in een boek dat intussen een standaardwerk werd voor iedereen die professioneel met communicatie te maken heeft.In enkele sterke beelden vat hij samen hoe wij mensen graag aan elkaar vertellen wat onze ervaringen zijn met merken en hoe marketeers daar verstandig op kunnen inspelen als ze de mechanismen kennen. Van der Stighelen doorprikt de gedachte dat reclamemensen en marketeers eender wat verkocht krijgen en dat zij en zij alleen het merkimago kunnen bepalen.Hoe de beeldvorming dan toch in goede banen kan geleid worden, legt hij uit met herkenbare voorbeelden en hij geeft er ook een handige methode bij.Intussen liet de auteur de reclamesector achter zich. Hij is nu een bekend columnist in verschillende kranten en tijdschriften, waar hij schrijft over het leven en over het samenleven. Maar zijn boek blijft actueel en wordt nog dagelijks toegepast.Bron : http://www.lannoo.be
Reclame. --- Applied marketing --- marketingstrategie --- Product strategy --- merkimago --- Dutch literature --- Marketing --- Reclame --- Merken --- Bedrijfsimago --- Productstrategie --- Toegepaste marketing --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Merken --- #KVHB:Reclame --- marketing --- reclame --- imago --- 658.8 --- PXL-Business 2015 --- marketingcommunicatie --- merken --- consumentengedrag --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- Branding --- Merk --- Merkstrategie
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|