Listing 1 - 10 of 80 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Ondernemingen worden uitgedaagd om hun merken continu te analyseren en bij te sturen, o.a. in functie van de verwachtingen van de consument. Consumenten willen doordringen tot de waarden die ondernemingen met hun producten willen uitdragen en hebben daarbij in de eerste plaats toegang tot de 'uiterlijke tekens' van die producten: de naam, het logo en alle vormen van communicatie. De auteur licht dit toe via het 'Kern-Merk', dat alle eigenschappen van een merk combineert.Dit boek is een standaardwerk dat een stapsgewijze benadering van merkenarchitectuur op vlak van producten en bedrijven biedt. Het is gebaseerd op theorie, talloze cases (vaak uit de jarenlange eigen praktijk), onderzoek, interviews met experts, quotes en literatuuroverzichten vanuit een Belgisch-Europese visie. De auteur gaat in dit boek ook op zoek naar de beweegredenen van ondernemers om merken in te zetten, maar ook naar de methodes om merken zichtbaarder en meer verkoopsstimulerend te makenBron : http://www.bol.com
Product strategy --- merkimago --- verkoopanalyse --- Bedrijfsimago --- Merken --- #SBIB:309H252 --- 369.1 --- bedrijfsimago --- marketing --- merken --- merkenbeleid --- 658.8 --- externe communicatie --- E100099.jpg --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Externe communicatie (incl. public relations) --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Branding --- Positionering --- 65 management --- Merk --- Merkstrategie
Choose an application
992268.jpg --- Communicatie --- Taal --- Prentenboeken --- Prentenboek
Choose an application
De merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers voldoen aan maatschappelijke vereisten. Soms breng je subtiele wijzigingen aan, dan weer gooi je het over een compleet andere boeg, of beslis je simpelweg toch dat het goed is zoals het is.Brand Change toont dat merkverandering geen gril is, aan de hand van de juiste (inter)nationale voorbeelden en door top-CEO's over hun merk aan het woord te laten. Het onthult de stappen van merkverandering en de criteria die een rol spelen in het beslissingsproces. Zo leer je de positie van je eigen merk inschatten, en ontdek je hoe het futureproof blijft.
Product strategy --- merken --- merkartikelen --- merkimago --- imago --- marketingtoepassingen --- Merkstrategieën --- Merkbeleid --- Storytelling --- Profiel en imago --- Beïnvloeding --- Communicatie --- Branding --- Merken --- Marketing ; strategieën --- Merkstrategie --- Profiel --- Imago --- Stratégie de marque --- Marketing ; strategieën
Choose an application
Brussel ; kunstgidsen --- Kerkgebouwen ; Brussel --- Ter Kamerenabdij (Brussel) --- Brussel ; geschiedenis
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Nadat Wolf uit zijn boek is gevallen, verandert hij in een klein bang wolfje. Hij probeert zich in een ander boek te verstoppen, maar wordt overal weggestuurd. Tot hij een meisje met een rood kapje ontmoet. Prentenboek met zachtgekleurde, humoristische illustraties. Vanaf ca. 4 jaar.
Dutch literature --- Jeugdboeken --- Dieren --- Wolven --- Sprookjes (Volkssprookjes) --- Fiction --- Prentenboeken --- Boeken
Choose an application
This is a project-oriented laboratory book with online supplementary files focused on digital signal processing (DSP) for students, instructors and professionals. The authors provide eleven large and detailed projects which take the reader through the essentials of signal processing applications. Included are MATLAB codes which are fully commented on for developing working proofs of concepts. The accompanying online material together with the text directly integrates theory into practice. The eleven projects include speech coding for cell phones, understanding brain scan imaging, how MP3 players compress the data rate of audio CDs, embedding private information in music without detection, and much more. Applied Signal Processing: A MATLAB™-Based Proof of Concept allows readers to benefit from the experience and expertise of professionals, researchers, and instructors in a variety of applied signal processing related fields, presented in a project framework. It is ideal for lecture and laboratory courses, and the subject matter is compatible for use along with most standard textbooks.
Signal processing --- Traitement du signal --- Digital techniques --- Computer-assisted instruction --- Techniques numériques --- Enseignement assisté par ordinateur --- Mathematics --- MATLAB. --- Signal processing -- Digital techniques -- Computer simulation. --- Electrical & Computer Engineering --- Engineering & Applied Sciences --- Applied Physics --- Electrical Engineering --- Telecommunications --- Digital techniques. --- Mathematics. --- Techniques numériques --- Enseignement assisté par ordinateur --- EPUB-LIV-FT LIVINGEN SPRINGER-B --- Digital signal processing --- MATLAB (Computer program) --- Matrix laboratory --- Engineering. --- Electrical engineering. --- Electronics. --- Microelectronics. --- Communications Engineering, Networks. --- Signal, Image and Speech Processing. --- Electronics and Microelectronics, Instrumentation. --- Electrical Engineering. --- Digital communications --- Digital electronics --- Telecommunication. --- Computer engineering. --- Computers --- Electrical engineering --- Physical sciences --- Electric communication --- Mass communication --- Telecom --- Telecommunication industry --- Communication --- Information theory --- Telecommuting --- Design and construction --- Signal processing. --- Image processing. --- Speech processing systems. --- Pictorial data processing --- Picture processing --- Processing, Image --- Imaging systems --- Optical data processing --- Processing, Signal --- Information measurement --- Signal theory (Telecommunication) --- Microminiature electronic equipment --- Microminiaturization (Electronics) --- Electronics --- Microtechnology --- Semiconductors --- Miniature electronic equipment --- Computational linguistics --- Electronic systems --- Modulation theory --- Oral communication --- Speech --- Telecommunication --- Singing voice synthesizers --- Electric engineering --- Engineering --- MATLAB (Computer file) --- Signal processing - Digital techniques --- Signal processing - Digital techniques - Mathematics --- Signal processing - Computer-assisted instruction
Choose an application
Cette 2e édition, entièrement revue et actualisée, propose une définition de la communication corporate, présente ses spécificités, explique ses enjeux, ses champs d'application et ses principales techniques, dans une perspective internationale.Pourquoi les entreprises et les organisations parlent-elles d'elles-mêmes ?Cette 2e édition, entièrement revue et actualisée, propose une définition de la communication corporate, présente ses spécificités, explique ses enjeux, ses champs d'application et ses principales techniques, dans une perspective internationale.L'ouvrage décrit un domaine en pleine mutation : évolution des publics cibles, transformation digitale, nouvel ordre de relations entre les entreprises et leurs parties prenantes.Les auteurs s'appuient autant sur des données factuelles et précises que sur des entretiens avec des professionnels. Bron : http://www.dunod.com
Communication dans les organisations --- Entreprises --- Relations publiques --- Mass communications --- Bedrijfscommunicatie --- Bedrijfsimago --- Corporate communication --- Communicatie --- Sociale communicatie --- Internet --- Entreprises - Relations publiques
Listing 1 - 10 of 80 | << page >> |
Sort by
|