Listing 1 - 10 of 19 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Handboek.Social : social business en social media marketing
Author:
ISBN: 9789491560897 9491560891 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Social business en social media marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek.Social helpt de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media en geeft concreet richting aan een transitie naar social business. Het boek kent een groot aanbod van cases en inzichten van internationale experts. Het boek biedt tevens een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het Handboek.Social is een doordachte beleving. Bron : http://www.cosmox.be


Book
Handboek online marketing : praktische lessen om een expert te worden
Author:
ISBN: 9789491560705 9491560700 Year: 2014 Publisher: Amsterdam : Adformatie Groep,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Online marketeer, docent, bestsellerauteur, ondernemer, columnist en spreker Patrick Petersen studeerde in 1997 af op de ‘Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Deze scriptie resulteerde in een groot aantal eigen marketingmodellen en uitgesproken visie hoe online marketing succesvol in te zetten. Petersen is op Twitter bekend als @Onlinemarketeer. De gedreven internetondernemer - zie onder andere Educator. nl, AtMost.nl en AtMost.TV - (heeft ge)werkt voor organisaties zoals T-Mobile, DELTA, EY, Heineken Music Hall, De Hypotheekshop, Heijmans, Trendhopper, Bouwfonds, Hästens, SNS Reaal, TU Delft, IKEA Nederland, de Roterogroep en Rijkswaterstaat. Het praktische Handboek Online Marketing 4.0 (HOM4) is een management- en studieboek dat vooruitstrevende theorie en marketingmodellen mixt met harde quickwins. Het uitgebreide boek staat vol quickwins, cijfers, strategische modellen, wetenschappelijke onderzoeken, tips, cases en exclusieve interviews met experts als Henk de Hooge, Stephan Fellinger, Jan Dijkgraaf, Richard Lamb, Hans Molenaar en Egbert Jan van Bel. In het HOM4 wordt er onder andere aandacht besteed aan moderne strategische marketingmodellen, het scoren met de juiste online marketingmix, usability en optimalisatie, contentstrategie, webvertising, e-mailmarketing, mobile marketing plus social media en engagementmarketing. De hoofdstukken over zoekmachinemarketing helpen je een aantoonbaar betere ranking te geven. De praktische marketingmodellen worden omgezet tot een strategisch online marketingplan. Het HOM4 leunt zwaar op de actuele maar vooral ook de toekomstige praktijk. De duizenden digitale aanvullingen - zoals interviews, cases, infographics, presentaties en video's - benadrukken de toon van het boek: leer de wereld van online marketing 4.0 kennen, leer van de experts!


Book
Handboek content strategie : content strategisch inzetten
Author:
ISBN: 9789491560491 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Adfo Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Bestseller auteur, ondernemer, columnist, consultant, spreker en docent Patrick Petersen (1972) is ervaren online en content strateeg. Hij is praktiseert zijn ervaring en inzichten als docent online strategie, social media, content strategie maar vooral als online marketeer. Petersen denkt en schrijft doelgericht vanuit de mix van middelen en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Ook is hij energiek content creator, content curator en storyteller. De auteur is bekend van zijn bestseller Handboek Online Marketing. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet de expert organisaties zoals Educator, de Heineken Music Hall, De Hypotheekshop, Heijmans, Obvion, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, Hästens, SNS Reaal, Gemeente Rotterdam, de Roterogroep van een werkende content strategie. De bevlogen online marketeer is tevens fanatiek (video)blogger op onder andere Marketingfacts.nl, DutchCowboys.nl, TheNextWeb.nl en SocialMedia.nl. In het kader van visual storytelling maakt hij met AtMost.TV honderden video's per jaar die in content campagnes effectief worden ingezet. Het Handboek Content Strategie (#HCS) neemt de gebruiker mee in een boeiend verhaal dat voor bewustwording, betrokkenheid, beslissing en binding zorgt. Modellen, onderzoeken, voorbeelden en cases nemen de lezer mee langs mee in een vertaalslag van content strategie naar content marketing naar tactiek en campagne. De branded, naar curated en user generated content, de tactieken voor meer engaging content en een groot aantal marketingmodellen helpen de lezer een strategie om te zetten tot een content marketingcampagne. Het 6C-model, het SOCCER-model, het positieve effect op de zoekmachinemarketing en social influence plus Petersen zijn model van Boeien & Binden vormen een rode draad. Het management- en studieboek is gevuld met infographics, grafische modellen en meer illustraties die boeien. Cases komen onder andere van de hand van Landal Greenparks, Philips, De Hypotheekshop, AtMost.TV en de TU Delft. Het handboek predikt waar het over praat; zo is het #HCS vindbaar op Twitter (@HandboekContent), kent het boek een eigen Pinterest vol infographics en visuele aanvullingen bij het boek. De blog www.handboekcontentstrategie.nl biedt ook nog eens extra video's, presentaties en webseminars die zo een het Handboek Content Strategie een relevant crossmediaal karakter geven. Kan jij boeien en binden?Bron : http://shop.adformatie.nl


Book
Linear algebra
Author:
ISBN: 9781461436126 9781461436119 Year: 2012 Publisher: New York, N.Y. : Springer,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

This textbook on linear algebra includes the key topics of the subject that most advanced undergraduates need to learn before entering graduate school. All the usual topics, such as complex vector spaces, complex inner products, the Spectral theorem for normal operators, dual spaces, the minimal polynomial, the Jordan canonical form, and the rational canonical form, are covered, along with a chapter on determinants at the end of the book. In addition, there is material throughout the text on linear differential equations and how it integrates with all of the important concepts in linear algebra.   This book has several distinguishing features that set it apart from other linear algebra texts.  For example: Gaussian elimination is used as the key tool in getting at eigenvalues; it takes an essentially determinant-free approach to linear algebra; and systems of linear differential equations are used as frequent motivation for the reader.  Another motivating aspect of the book is the excellent and engaging exercises that abound in this text. This textbook is written for an upper-division undergraduate course on Linear Algebra. The prerequisites for this book are a familiarity with basic matrix algebra and elementary calculus, although any student who is willing to think abstractly should not have too much difficulty in understanding this text.


Book
Handboek AI voor marketing en groei : marketing in het tijdperk van kunstmatige intelligentie
Author:
ISBN: 9789463563178 Year: 2023 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Het hybride handboek behandelt de inzet van AI en digitale marketing, de optimalisatie van de klantbeleving, contentcreatie en data-analyse om zo efficiënter te groeien!'Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen. Het management- en leerboek 'Handboek AI voor marketing en groei' draait om de kansen van AI op het gebied van redeneren, dataverwerking, analyseren, educatie en creatie.Het praktische boek focust op het "wat" en "hoe": hoe laten we AI de complexe alledaagse taken uitvoeren om werk te vergemakkelijken? Het hybride boek behandelt de inzet van AI bij de creatie en bewerking van content, het opzetten van een digitalemarketingmix, het gebruik van AI om de klantbeleving te verbeteren en data-analyse om efficiënter te groeien.- Een hybride handboek over AI met veel digitale bijlagen op de website www.handboek.ai- Focus op "wat" en "hoe", kortom een praktijkgericht boek- AI in combinatie met marketing, klantbeleving, analyses, redenering, planning, educatie en creatie.https://managementboek.nl/


Book
Het leven van paddenstoelen & schimmels
Author:
ISBN: 9789050114530 Year: 2013 Publisher: Zeist KNNV

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Overal om ons heen wemelt het van de paddenstoelen en schimmels. Niet alleen in bos en veld, maar ook in onze huizen, op ons lichaam en in ons eten - en dan meestal in een vorm die je niet ziet, bijvoorbeeld schimmeldraden of microscopisch kleine sporen. Ze leven verborgen en mysterieuze levens, intiem vervlochten met die van andere levende wezens.


Book
Pro SharePoint Designer 2010
Authors: ---
ISBN: 9781430236184 1430236183 Year: 2011 Publisher: [S.l.] : Apress,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

SharePoint 2010 offers developers, designers, and users a sophisticated intranet, web application, and Internet site platform. But until now, SharePoint users have had to painfully edit code or seek developer assistance to customize more than just the most minor parts of their sites. All of that has changed with SharePoint Designer 2010. Gain complete control and enhance your SharePoint sites with a depth not previously possible using this book. Pro SharePoint Designer 2010 is your soup-to-nuts reference for unlocking the power of SharePoint Designer. Covering everything you'll need to know to create custom, rich SharePoint experiences, Pro SharePoint Designer 2010 is a masterful guide to getting the most from this powerful application quickly and easily. This book starts with a fast-paced introduction to the 2010 version of the SharePoint Designer solution, including an overview of its features and capabilities. Then, the authors demonstrate those tools in action in a practical, results-oriented way, showing you how to vastly improve the functionality, fit and finish of your SharePoint sites. With Pro SharePoint Designer 2010 at hand, you'll master the customization of the end user's complete SharePoint 2010 experience and be on your way to enhancing your sites in no time.


Book
Riemannian Geometry
Authors: ---
ISBN: 9780387294032 Year: 2006 Publisher: New York NY Springer New York

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Intended for a one year course, this volume serves as a single source, introducing students to the important techniques and theorems, while also containing enough background on advanced topics to appeal to those students wishing to specialize in Riemannian geometry. This is one of the few works to combine both the geometric parts of Riemannian geometry and the analytic aspects of the theory, while also presenting the most up-to-date research. This book will appeal to readers with a knowledge of standard manifold theory, including such topics as tensors and Stokes theorem. Various exercises are scattered throughout the text, helping motivate readers to deepen their understanding of the subject. Important additions to this new edition include: * A completely new coordinate free formula that is easily remembered, and is, in fact, the Koszul formula in disguise; * An increased number of coordinate calculations of connection and curvature; * General fomulas for curvature on Lie Groups and submersions; * Variational calculus has been integrated into the text, which allows for an early treatment of the Sphere theorem using a forgottten proof by Berger; * Several recent results about manifolds with positive curvature. From reviews of the first edition: "The book can be highly recommended to all mathematicians who want to get a more profound idea about the most interesting achievements in Riemannian geometry. It is one of the few comprehensive sources of this type." - Bernd Wegner, Zentralblatt


Book
Agile Marketing
Authors: ---
ISBN: 9781430233169 Year: 2011 Publisher: Berkeley CA Apress

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Clearly the marketing methods of old will not fulfill all the needs of today's organization. Today, the fast moving opportunities afforded by the internet, websites, social networking and data communication give those in the know a huge advantage over traditional marketers. The goal of this book is to teach you how. Author Michelle Accardi-Petersen has been on both the planning and implementation side of the problem. Utilizing methods that may be familiar to those with a software background but without the technical baggage, she presents the techniques that will put you way ahead of traditional marketers and move your organization to the forefront in their overall marketing operations.


Book
Natural Compounds as Drugs Volume I
Authors: --- ---
ISBN: 9783764381172 Year: 2008 Publisher: Basel Birkhäuser Basel

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The use of drug substances derived from plants, fungi, bacteria, and marine organisms has a long tradition in medicine. Together with their derivatives, and synthetic compounds deduced from natural product precursors, they represent a major part of today's pharmaceutical market. Within the fast developing discipline of molecular biology, natural products also play an important role as tool compounds in pathway screening and validation of target identification concepts. They provide innovative opportunities in drug discovery, leading to a detailed understanding of biological pathways and revealing the functions of involved enzymes or receptors. This book highlights new trends and aspects in natural products research. It discusses the biodiversity-driven approaches which are now of eminent importance in natural products research, addressing the question why natural products display such a complex chemical information, what makes them often unique and what their characteristics are. Practical questions such as supply of natural substances and production optimization strategies are also covered.

Listing 1 - 10 of 19 << page
of 2
>>
Sort by