Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Inleiding. - 1. De wereld van het taalonderwijs. - 2. Aspecten van schools taalleren. - 3. Woorden: de bouwstenen van een taal. - 4. Grammatica: steun of struikelblok. - 5. De vaardigheden voor communicatie. - 6. Een stap verder, buiten de school. - 7. Vroeg beginnen? - 8. Wat altijd geldt. - 9. Op de achtergrond: Europese stimuli. - Slotwoord. - Literatuur. - Index.
Didactics of languages --- Second language acquisition --- Children --- Language acquisition --- Parent participation --- didactiek --- talen --- tweetaligheid --- vreemdetalenonderwijs --- 475.3 --- Meertaligheid (Tweetaligheid) --- Taalvaardigheid --- Vreemdetalenonderwijs --- 456.2 --- Communicatief taalonderwijs --- Communicatieve vaardigheden --- Meertaligheid --- Vreemdetaleninitiatie --- 475.3 ) * FRANSE TAAL - O.N. --- communicatief talenonderwijs --- communicatieve vaardigheden --- meertaligheid --- onderwijs --- taaleducatie (ler) --- taalonderwijs (ler) --- taalonderwijs --- taalverwerving (ler) --- vreemdetaleninitiatie --- vreemdetalenonderwijs (ler) --- Taal --- Taalonderwijs --- Vreemde talen; onderwijs --- communicatievaardigheden --- Taalonderwijs; overige talen --- Taal en letterkunde; overige talen --- 092976.jpg --- 475.3 ) * FRANSE TAAL - O.N --- Vreemde-talenonderwijs --- Didactiek --- Moderne vreemde talen --- Onderwijs, Vreemde taal --- Onderwijs --- Vreemde taal
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|