Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek behandelt de vraag hoe cultuurcentra een gezonde mix in het publiek kunnen bereiken en legt bij de zoektocht naar het antwoord de klemtoon niet langer op de vraag naar cultuur, maar op het aanbod eraan. De analyses in dit boek geven aan dat wanneer cultuurcentra in doelgroepen durven denken en hun aanbod op de specifieke wensen van deze groepen afstemmen, ze nuttige sleutels in handen hebben om een breed spectrum aan cultuurconsumenten te bereiken. In plaats van het publiek te trainen om alle participatiedrempels vlot te kunnen overwinnen, kan men ook overwegen de bestaande drempels te verlagen zodat het publiek deze eveneens kan nemen. De bevindingen in dit boek geven niet alleen stof tot nadenken en discussie, maar wijzen ook denkpistes aan om een meer evenwichtige samenstelling van het publiek te bereiken. Daarom is dit boek geschikt voor cultuurwerkers, maar ook voor iedereen die begaan is met de cultuursector en het maatschappelijk debat rond cultuurparticipatie.
cultuurparticipatie --- publiekswerving --- gebruikersonderzoek --- cultuursociologie --- Sociology of cultural policy --- publieksonderzoek --- cultuurconsumptie --- cultuurmanagement --- Flanders --- Cultural relations --- Public spaces --- Pictorial works --- Cultuur --- Culturele centra --- Management --- Doelgroepen --- Publiekscommunicatie --- Cultuurbeleid --- #SBIB:316.7C313 --- #SBIB:316.7C318 --- cultuurbeleid --- cultuurcentra --- 497.1 --- cultuurmarketing --- Vlaanderen --- België --- Cultuurbeleid: regionaal --- Culturele participatie --- cultuurbeleid - in gemeentelijk verband --- Cultureel centrum --- Doelgroep --- Toerisme --- België. --- Vlaanderen. --- cultuurbeleid. --- cultuurcentra. --- cultuurmarketing. --- cultuurparticipatie. --- Cultuurbeleid: regionaal. --- Culturele participatie. --- Cultuurbeleid - in gemeentelijk verband.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|