Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|
Choose an application
Een groot deel van ons leven speelt zich af online of gebeurt digitaal. Velen vinden snel hun weg in de digitale wereld maar dat geldt niet voor iedereen. Aan de hand van dit document biedt Febelfin, de koepelorganisatie van de financiële sector, hulp en begeleiding. Het is een handig overzicht van alles wat je moet weten om vlot en veilig digitaal te betalen en online je geldzaken te regelen. Een hele reeks onderwerpen komt aan bod: van phishing tot geldezels en vele andere fraudevormen, maar ook de tendensen en principes van digitaal betalen en bankieren. Met dit materiaal kan je aan de slag om anderen wegwijs te maken in de digitale wereld of om je eigen kennis en vaardigheden te verbeteren.
Choose an application
Doel van het spel is blije klanten verzamelen om te winnen! Met als resultaat bewustwording, reflectie, samenwerking, inspiratie, motivatie en klantgedrevenheid. Service is en blijft mensenwerk. Overal en altijd. In de beleving en de verwachting van de ontvangers van die service, speelt de medewerker van een organisatie een sleutelrol. Met dit spel oefen je de grondhouding van klantgericht denken en handelen en vertaal je die naar concrete actie. Het spel geeft je inzicht in herkenbare situaties met klanten én in hoe je die zelf kunt beïnvloeden. Dat geeft jou en je klanten een goed gevoel over je relatie en zorgt voor wederzijds vertrouwen. Met Het Klantenspel haal je een beknopte training klantvriendelijkheid in huis. - Volledig herziene remake van dit al jaren succesvolle spel over klantgerichtheid - Spelenderwijs oefenen met vakkundig omgaan met klanten - Ook zeer geschikt voor het onderwijs, het spelformat leent zich didactisch gezien uitstekend voor een jongere doelgroep
Secondary education --- klantentevredenheid --- Consumer behavior --- SO (secundair onderwijs) --- Klantentevredenheid --- Klantgerichtheid --- Professionalisering --- Retail --- retailmarketing --- Games --- Sociology of occupations --- Labour market
Choose an application
Onderzoek naar het gebruik, de aantrekkingskracht en de effecten van media op kinderen en adolescenten.
433.5 --- games --- tablets --- media --- Informatiemaatschappij --- Audiovisuele opvoeding --- 384 --- jeugdpsychologie --- Age group sociology --- ontwikkelingspsychologie --- Developmental psychology --- AVM (audiovisuele materialen) --- consumentengedrag --- Consumer behavior --- Mass communications --- Ontwikkelingspsychologie --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Consumentengedrag --- Massacommunicatie --- Mediaopvoeding --- Kinderen --- Jeugd --- Kind --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Jongere
Choose an application
Vooraf inleiding 1 de consumensjes van nu. Kinderen of minivolwassenen?. Partners bij de koopjes. Na-apers. Van de tv naar de pc en terug. Nieuwsgierige aagjes en verzamelaars, stoere ridders en prinsessen. Tips 2 van mensje tot consumensje. Ontwikkelingsmodel als inspiratiebron voor verrassende strategien. Baby's en peuters willen klank en kleur Bumba. Kleuters zijn dol op fantasie en avontuur Dora Kabouter Plop. Kids houden van wat cht is Stafari. Tweens verkiezen emoties en relaties W817. Voorbeelden uit de praktijk Lego Little David. Tips 3 mama's en papa's van de consumensjes. Een fonkelnieuw ouderschap Test: welke ouder ben ik. Kidsmarketing met oog voor de ouders Lifestagebenadering Retromarketing Edutainment. Tips 4 het veroveren van de consumensjes. Mikken op 'early adopters'. Inspelen op de behoefte om erbij te horen. Communicatie stimuleren. Crossmediaal werken. Een verhaal vertellen. Tips 5 verrassend communiceren met consumensjes - cases en keuzes. Wacko's: lekker stout! - commercieel project. Vlieg je mee? - edutainmentconcept. Vriend van het regenwoud - reclame n scholenactie. Bozar Family - multi-inzetbaar icoon. Mechelen Kinderstad - parapluconcept. P'tits Heinz - verantwoorde reclame. Oona voor Unicef Kids - ludieke spreekbuis. The small, the crazy & the super ones - concept voor en door kids afsluiter over de auteur bibliografie
Consumentengedrag --- Kinderen en reclame. --- Marketing --- Jeugd. --- Advertising. Public relations --- Age group sociology --- consumentenmarketing --- reclame --- kinderen --- mediaplanning --- Consumer behavior --- communicatiestrategie --- Mass communications --- #PBIB:+115.10 --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:309H402 --- #KVHA:Marketing; kinderen --- #KVHB:Marketing --- 301.185.1 --- 658.81 --- 659 --- 659.3 --- 433 --- 478.3 --- 658.89 --- 659.1 --- Consumentenopvoeding --- Kinderen --- Marketingcommunicatie --- Reclame --- E100198.jpg --- Kinderen en reclame --- 369.1 --- 369.4 --- 658.8 --- Communicatie --- consumentengedrag --- marketingcommunicatie --- massacommunicatie --- Cultuur : Algemeen --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Reclame. Public relations --- Massacommunicatie --- Opvoeding in de praktijk --- In- en verkoopsorganisatie en -techniek --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- marketing, verkoop, distributie --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Audiovisuele vorming --- Kinderen en jeugd --- Doelgroepenreclame --- Trends --- Provincie West-Vlaanderen --- Reclame ; invloed op kinderen --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Trend --- Financiewezen --- Jongere
Listing 1 - 4 of 4 |
Sort by
|