Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
Voor een strategie is kennis nodig in de vorm van een theorie, een methodiek en procedures. De auteur wil die kennis aanreiken en beschrijft hoe coach, gecoachte, medewerker en leidinggevende die informatie kunnen gebruiken. Een greep uit de onderwerpen: de Transactionele Analyse, de systeemtheorie, een aantal methodieken, coachen van herstelgedrag, taak- en welzijnsgericht coachen, coachen van teams en coachen van lastige lieden of lastige leerlingen. Het boek is bedoeld voor zowel de coach als de gecoachte en voor zowel de leidinggevende als de medewerker. (Bron: www.nelissen.nl)
Cognitive psychology --- Didactic strategies --- Personnel management --- leerlingenbegeleiding --- didactische processen --- coaching --- begeleidingsmethodieken --- emotionele ontwikkeling --- groepsontwikkeling --- Coaching Coaching --- #KVHB:Coaching --- #KVHB:Probleemgedrag --- 658.017 --- Coachen --- coachen --- 005.7 --- Gevoelens --- ethische aspecten --- herstelgesprek --- Organisational management (OM) --- E100799.jpg --- Personeelsbeleid --- E-books --- Sociology of work --- Labour market --- Coaches. --- Cognitive psychology. --- Didactic strategies. --- Personnel management. --- begeleidingsmethodieken. --- coaching. --- didactische processen. --- emotionele ontwikkeling. --- groepsontwikkeling. --- leerlingenbegeleiding.
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|