Listing 1 - 10 of 26 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Appie Tomorrow : alle ingrediënten voor een beter leven in 2025
Author:
ISBN: 9789492723123 Year: 2018 Publisher: Zelhem Het Boekenschap

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met het boek 'Appie Tomorrow - Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025' gaat Albert Heijn in gesprek met het publiek en stakeholders over relevante maatschappelijke thema's voor Nederland en voor de food retail industrie.De foodretail staat op de drempel van een nieuw tijdperk. Het speelveld is enorm snel aan het veranderen, met nieuwe spelers, nieuwe technologieën en nieuwe concepten. Met het boek Appie Tomorrow presenteert Albert Heijn een toekomstverkenning van hoe op weg naar 2025 deze wereld gaat veranderen. In het boek worden zes thema's belicht waar, naast de Albert Heijn directie, vooral buitenstaanders zoals trendwatchers, leveranciers, ondernemers, start-ups en professoren hun visie op geven en vrijuit nadenken over trends en ontwikkelingen. De thema's zijn: Duurzame samenleving, In verbinding met de klant, Technologie en data, Werk van de toekomst, Voeding van de toekomst en Winkelen in de toekomst.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Marketing : de nieuwe principes
Author:
ISBN: 9789082033724 Year: 2014 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat, nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In 'Marketing. De nieuwe principes' zet Steven Van Belleghem de krijtlijnen uit voor de toekomst van marketing. Hij laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Daarbij combineert hij een stevig theoretisch kader met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Hoe speelt u slim in op uw consument? En hoe zet u dit om in duurzaam succes voor uw merk, bedrijf of organisatie? In dit standaardwerk over marketing vindt u de antwoorden!- Een onmisbaar basiswerk voor studenten Marketing en Communicatie. - Ook geschikt voor professionals die hun kennis willen verdiepen- Auteur van 'De Conversation Manager' en 'De Conversation Company'.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Futures : turen naar onzekere tijden : trilling
Author:
ISBN: 9789401426633 Year: 2015 Volume: 3 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Herman Konings, Joeri Van den Bergh en Tom Palmaerts bundelen hun inzichten in één verzamelbundel. Vol trends waar we toekomsten kunnen op bouwen.Herman Konings verkent de nabije toekomst van handel (retail), wandel (mobiliteit) en warmte (gastheerschappij) met nauwelijks opgemerkte 'wendingen' als altruvatie, de bypass-economie, dividualisering, fygitale ruimten en de vlakke leeftijd.Joeri Van den Bergh toont aan hoe de nood aan échte Face Time bij de Generation Y and Z groter is dan ooit. Sociale media maken ons niet minder eenzaam. Gen Y is op zoek naar echte soulmates of 'bondgenoten', zowel in het leven als in merken en producten.Tom Palmaerts gaat op zoek naar onvermoede trillingen, ideeën die nog niet helemaal duidelijk zijn, maar die de potentie hebben om bestaande systemen te veranderen. Concepten die bij sommigen verblindende weerstand oproepen, maar die voor anderen juist de sparkle zijn om nieuwe uitdagingen aan te gaan.Bron : http://www.lannoo.be


Book
Het nieuwe communicatieklimaat : een overzicht van twintig klimaatbepalende trends en innovaties
Author:
ISBN: 9782509025920 Year: 2015 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De maatschappij is voortdurend in beweging. Ook het communicatievak staat niet stil. Maar hoe weet je welke innovaties er nu echt toe doen voor het communicatievak ? Eric Goubin brengt een overzicht van de 20 meest relevante trends en beschrijft meteen ook de implicaties voor iedere communicatieverantwoordelijke.Bron : http://www.politeia.be


Book
The offer you can't refuse : wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?
Author:
ISBN: 9789492873057 Year: 2020 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe technologieën zoals 5G, artificiële intelligentie, quantum computing en robotica mogelijkheden bieden die verder gaan dan alleen gebruiksgemak creëren?Digitaal gebruiksgemak is het nieuwe minimum. Het is een commodity. De klant vindt het ondertussen de meest normale zaak van de wereld om met één druk op de knop toegang te hebben tot een reeks diensten en producten. De komende jaren zullen bedrijven een actieve rol moeten spelen in de 'life journey' van klanten: dromen mee helpen uitkomen en problemen in het dagelijks leven wegnemen. Daarnaast kijken klanten meer naar bedrijven dan naar overheden om maatschappelijke problemen zoals klimaat, gezondheidszorg en mobiliteit aan te pakken.Als je bedrijf erin slaagt een goed werkende digitale dienstverlening aan te bieden, een levenspartner van klanten te worden en mee een oplossing te zijn voor maatschappelijke uitdagingen, dan bouw je 'an offer you can't refuse'.Bron : http://www.standaardboekhandel.be


Book
Latte macchiato : trends voor het volgende decennium
Author:
ISBN: 9789020986242 Year: 2009 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Trendwatcher Herman Konings zet enkele trends voor het volgende decennium op een rijtje onder de intrigerende noemer Latte Macchiato. Het warme en schuimende drankje verwijst en passant naar de drijfveren, waarvan de beginletters in Latte Macchiato zijn vervat : L [het lokale], A [het authentieke], T [het traceerbare], T [het trouwhartige], E [het ethische], en daarnaast ook M [het meerledige], A [anticiperen], C [het convergente], C [cultainment], H [het hilarische], I [het i-motionele], A [het aanstekelijke], T [toonaangevend] en O [openheid]. Vormgegeven met veel visuele voorbeelden


Book
De tafel van 7 : trends voor morgen
Author:
ISBN: 9789401412483 9401412480 Year: 2013 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Onze wereld verandert sneller dan ooit.Wie verantwoordelijkheden draagt in onze maatschappij heeft dus behoefte aan doorzicht in de toekomst.Trendwatcher Herman Konings brengt in zijn nieuwe 'tussentijdse rapport over morgen' 7 intrigerende trends voor het 14de jaar van de 21ste eeuw rond de tafel. Op het eerste gezicht hebben de disgenoten weinig met elkaar gemeen, maar toch is er één verbindende onderstroom: het wederzijds gluren bij nabije of verre buren. We inspireren en worden geïnspireerd door :1 Meer met minder voor meer: wat kunnen westerse ondernemers leren van hun collega's in de groeilanden ?2 De digiboorlingen: wat pikken opvoeders op van de digitale natives, en wat kan technologie leren van hun analoge ouders ?3 Onderscheidend onvermogen: wat kunnen we leren van de millennials, twintigers en jonge dertigers die ondanks hun 'onvermogen' aan tijd en geld zich toch willen onderscheiden ?4 De persoonlijke informatie economie: hoe slim gaan systemen om met data over ons ? En wat krijgen we ervan terug ?5 De hospitology: wat kan de hele retailsector leren van de ervaring met gastvrijheid in de horeca ?6 De amortaliteit: wat betekent de wetenschap voor de gezondheid van ons, leeftijdslozen ? En wat leert technologie van het menselijk lichaam ?7 Het nieuwe subliem: hoe kunnen we het beste uit verleden en toekomst, schoonheid en onooglijkheid, beeld en geluid, tijd en ruimte laten samenvloeien ?14 gastauteurs kruiden dit heerlijke zevengangen-menu en inspireren de auteur, die nu al 21 jaar op professionele wijze veranderingen analyseert.Bron : http://www.lannoo.be


Book
Een ongemakkelijke waarheid : het gevaar van het broeikaseffect en wat we eraan kunnen doen
Author:
ISBN: 9029078677 9789029078672 9085420954 9789085420958 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Meulenhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Soms lijkt het alsof de klimaatcrisis zich langzaam voltrekt. in werkelijkheid gaat het erg snel. onze planeet is in een echte noodsituatie terechtgekomen. In het Chinees wordt 'crisis' aangeduid met twee karakters. Het eerste staat voor 'gevaar' en het tweede voor 'kans'. Om het gevaar dat op ons afkomt te kunnen afwenden moeten we eerst erkennen dat we voor een crisis staan. Waarom lijken onze leiders dan niets te horen van de waarschuwingen die zo luid en duidelijk klinken? Verzetten ze zich tegen de waarheid omdat ze weten dat ze moreel verplicht zijn om op te treden zodra ze het probleem wel erkennen? Is het simpelweg gemakkelijker om de waarschuwingen te negeren? Misschien. maar ongemakkelijke waarheden gaan niet weg door de andere kant op te kijken. als er niet op gereageerd wordt zullen de problemen niet verminderen maar toenemen. (bron: covertekst)


Book
The future of shopping : waar iedereen retailer is
Authors: ---
ISBN: 9789082542271 9082542277 Year: 2017 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe winkelen mensen in de toekomst ? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in winkelstraten om zich heen ? Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven ?Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben hem overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaatsgemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaag één grote marktplaats geworden. In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk eruit zal zien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden. Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 10 of 26 << page
of 3
>>
Sort by