Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Wie dit leest is gek op netwerken
Author:
ISBN: 9789081223393 Year: 2019 Publisher: Rotterdam Netwerkacademie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leuk zakelijk netwerken met de Formule VDit netwerkboek gaat over formule V: het verleiden, veroveren, verrassen, verbinden, verdiepen en relatiesHet boek dient als inspiratie voor MKB -ondernemers, -professionals, -verkopers en -accountmanagers die:- nieuwe zakelijke relaties willen aanboren;- potentiële klanten effectiever willen benaderen;- geen tijd willen verspillen aan ondoelmatig netwerken;- leuk willen netwerken;- aanbevolen willen worden;- niet te veel acquisitiekosten willen maken;- meer zaken willen doen met hun klanten.Een boek met nieuwe tips & tricks, do?s & don?ts in 36 cases, tests, bloopers, successtories, onderzoeken en handige adviezen. Rob gelooft juist in de combinatie van online met offline. In een apart hoofdstuk wordt aandacht besteed aan de uitkomsten van een online onderzoek onder 644 professionals naar hun netwerken. Het onderzoek is uitgevoerd door onderzoeksbureau Raphaels samen met Yacht.Uitkomsten onderzoekNetwerken wordt door de geïnterviewde professionals belangrijk gevonden blijkt uit het onderzoek. Voor acht op de tien mensen leverde het netwerk in het verleden een baan of opdracht op. De voornaamste reden om te netwerken is het onderhouden van relaties en persoonlijke groei. Een netwerk moet verder vooral kennis, inspiratie en connecties opleveren.Netwerkformule VNetwerken is te vergelijken met een relatie in de privésfeer. Alle contacten dienen stap voor stap en in een bepaalde volgorde te verlopen om (langdurig) succesvol te zijn. Van de korte termijn van verleiden, veroveren, verrassen naar de lange termijn van verbinden, verdiepen en uiteindelijk het verlengen van een relatie. De eerste drie V?s gaan over contact maken met prospects en nieuwe klanten terwijl de laatste drie V?s gaan over contact houden met nieuwe en bestaande klanten. Rob hoopt dat hij lezers aan het denken zet over het nut van netwerken en dat je met zijn tips aan de slag gaat.Bron : http://www.adformatie.nl


Book
Online copywriting in 60 minuten
Author:
ISBN: 9789461261663 9461261667 Year: 2016 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wil je meer betrokkenheid bij je organisatie ? Wil je meer tevredenheid over je dienstverlening ? Wil je meer vertrouwen van je klanten ? Begin met de teksten op je website. In dit boek krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigende online tekst te schrijven.Online copywriter Dimitri Lambermont beschrijft een praktische strategie om snel tot de juiste woorden voor je website te komen. Zo schrijf je teksten die je lezer persoonlijk raken en aanzetten tot actie.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Netwerken : de fijne kneepjes : hoe zorg je ervoor dat het wél iets oplevert ?
Authors: ---
ISBN: 9789047009542 Year: 2016 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Sommige mensen hebben er talent voor: netwerken. Charmant lachend visitekaartjes lospeuteren, de juiste persoon precies joviaal genoeg op de schouders slaan. Helaas is dat niet iedereen gegeven - en toch moeten we allemaal wel eens netwerken. Om handige contacten te leggen en zo die leuke klus of baan binnen te slepen. Bo van Houwelingen en Caroline van Keeken bezochten voor NRC Handelsblad elke dag een bijeenkomst in netwerkend Nederland. Ze hielden de experts nauwlettend in de gaten en leerden van hen de fijne kneepjes van het borrelvak. Ook wendden ze zich tot de wetenschap. Met de tips, trucs en peptalks uit deze gids zorg je ervoor dat netwerken eindelijk wél iets oplevert. Bron : http://www.bol.com


Book
Deal? : het geheim van succesvol onderhandelen
Author:
ISBN: 9789020993769 Year: 2010 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De auteur geeft krachtige stelregels en praktische tips voor iedereen die beter wil onderhandelen en neemt de verschillende stappen van het onderhandelingsproces onder de loep. voorts besteedt hij aandacht aan volgende punten. Welke onderhandelingsstrategieën kun je volgen en welke stijl gebruik je best? Hoe ga je om met cultuurverschillen? Hoe versterk je jouw onderhandelingspositie en bereik je jouw doel?


Book
Het spel in de communicatie
Author:
ISBN: 9789013062861 Year: 2008 Publisher: Z.p. Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De mens is van oudsher een speler: de historicus Johan Huizinga heeft hiervoor zelfs de term 'Homo Ludens' bedacht. Inspelen op de 'speellust' van de mens is voor communicatie niet nieuw. Het spel deed al heel lang geleden zijn intrede. Op het gebied van reclame en klantenbinding zijn mooie voorbeelden bewaard gebleven die inmiddels meer dan honderd jaar oud zijn. Er is vrijwel geen onderdeel van het brede communicatievakgebied, waar spellen en games geen rol van betekenis kunnen spelen. Mensen betrekken, spelenderwijs voorlichten, traffic genereren, leren zonder gevaar lopen in de praktijk en ga zo maar door. De huidige stand van de techniek - denk aan mobiele, digitale communicatie en Web 2.0 - maakt het alleen maar makkelijker op het spel (of de game zoals het tegenwoordig heet) in te zetten. Toch worden spellen nog veel minder vaak ingezet dan je zou vermoeden. Het werk laat zien hoe je spellen kunt inzetten in de communicatiepraktijk, van kleine aanpassingen van bestaande spellen tot games die speciaal voor de situatie worden ontwikkeld


Book
Hopende u hiermede van dienst te zijn : schrijftips voor ambtenaren.
Author:
ISBN: 9789070593155 Year: 2008 Publisher: Den Haag Nederlandse Taalunie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het taalgidsje bevat een selectie van 400 veel geraadpleegde taaladviezen uit de Taaluniedatabank Taaladvies.net. Bovendien geeft het praktische aanwijzingen voor het schrijven van brieven en e-mails. Het boekje is bedoeld om ambtenaren te ondersteunen bij het schrijven van correcte en niet al te formele teksten.


Book
De inclusiemarathon : over diversiteit en gelijkwaardigheid op de werkvloer
Authors: ---
ISBN: 9789463727549 946372754X 9789048552948 Year: 2021 Publisher: Amsterdam Amsterdam University Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het besef dat diversiteit en inclusie op de werkvloer belangrijk zijn en een organisatie veel kunnen opleveren dringt tot steeds meer organisaties door. Maar hoe zet je dat besef om in actie? Hoe voorkom je dat het bij holle woorden en flitsende diversiteitsstatements blijft?In 'De inclusiemarathon' interviewen auteurs Kauthar Bouchallikht en Zoë Papaikonomou 41 diversiteitsprofessionals en -onderzoekers over hun kennis en ervaringen in het werkveld van diversiteit en inclusie.Ze vertellen over de hobbels waar ze tegenaan lopen en over hun aanpak. Het maakt van 'De inclusiemarathon' een onthullend boek over het aanhoudende gebrek aan diversiteit en gelijkwaardigheid binnen veel organisaties, maar ook een constructief, concreet verhaal over hoe organisaties diverser, gelijkwaardiger en inclusiever kunnen worden.Bron: www.managementboek.nl


Book
Klachtenmanagement en de rol van communicatie
Author:
ISBN: 9013022243 9014095430 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De ene organisatie beschikt over een logo, de andere heeft enkele informele regels m.b.t. het toepassen van een huisstijl, de volgende heeft niets. Of een bedrijf nu een restyling, verdieping of een compleet nieuwe huisstijl wenst, een goede voorbereiding is altijd noodzakelijk. Zelfs als u ervoor kiest om het hele traject aan een derde uit te besteden, dient uw organisatie toch de nodige input te leveren. De voornaamste kostenpost in een huisstijlproject wordt door onderzoek gevormd. Om een nieuw huisttijl te ontwerpen, moet de ontwerper de cultuur en de doelstellingen van de organisatie kennen en aanvoelen. Hoe functioneert de organisatie en wat zijn de wensen van de uiteindelijke gebruikers? Hoe ontstaat er eenheid in de huisstijldragers? In hoeverre is er een categorisering van de huisstijldragers gewenst? Hoe moet deze dan in elkaar zitten? Aan welke eisen dienen de middelen te voldoen? Wat is praktisch toepasbaar? In dit boekje gebruiken de auteurs verschillende voorbeelden en cases van uiteenlopende organisaties : Randstad, Total Fina Elf, Benelux-Merkenbureau, Weleda, Fortis, de Rabobank en BP.

Keywords

Bedrijfsimago. --- Huisstijl. --- Communicatie. --- Management --- Klantenservice. --- bedrijfsimago --- Advertising. Public relations --- logo's --- Organization theory --- organisatie --- huisstijl --- organisatieonderzoek --- klantentevredenheid --- Firms and enterprises --- communicatiemanagement --- klachtenbehandeling --- Mass communications --- Bedrijfsimago --- #A0302A --- 695 Communicatie --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Huisstijl; Nederlands --- 659.126 --- reclame --- PR --- 369.4 --- communicatie in organisaties --- 659.126 Trade marks. Logos. House colours etc. --- Trade marks. Logos. House colours etc. --- public relations --- 65.012 --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- #KVHA:Zakelijke communicatie; klachtenmanagement --- 659.3 --- 658.818 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:35H511 --- Plaintes Klachten --- Client Klant --- klachtenregeling --- verkoopkunde --- 369.3 --- 499.7 --- klachten --- communicatie --- 658.818 Service to customer. After-sales service --- Service to customer. After-sales service --- 659.3 Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Mass communication. Informing, enlightening of the public at large --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Kwaliteit van het openbaar bestuur --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- 007 --- Huisstijl --- Profiel en imago --- Grafische vormgeving --- Externe communicatie --- Communicatie --- Klachtenbehandeling --- Praktijk --- Imagomanagement --- Public relations --- Public relationspraktijk --- Monograph --- Profiel --- Imago


Book
Helder schrijven : 40 gouden regels voor aantrekkelijke en duidelijke professionele teksten
Author:
ISBN: 9789049612313 Year: 2015 Publisher: Brugge Vanden Broele

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leest u even mee ? - Gelieve uw inschrijvingsformulier voor 18 oktober op te sturen. - Door deze bepaling wordt voorkomen dat over het voorstel achteraf nog door een commissie uitspraak moet worden gedaan. - Met het oog op het realiseren van het eerste doel stel ik voor dat de directeur zich ter plaatse begeeft.- Stuurt u uw inschrijvingsformulier voor 18 oktober op ? - Deze bepaling voorkomt dat een commissie zich achteraf nog over het voorstel moet uitspreken. - Om het eerste doel te realiseren, stel ik voor dat de directeur ter plaatse gaat. Duidelijk toch, welke zinnen we het liefst lezen ? Ze bewijzen dat een goede professionele tekst uitnodigend is, snel to the point komt en effectief doel treft. Alleen: een goede professionele tekst zet u niet zomaar op papier. Gelukkig brengt het boek Helder schrijven u een heel eind in de goede richting. Die handige gids is dan ook op het lijf geschreven van iedereen die soms of regelmatig professionele teksten schrijft. Of het nu om administratieve post, handleidingen, commerciële brieven of webteksten gaat. Taal- en communicatiespecialiste Greet De Baets beschrijft het hele schrijfproces vanuit het enige standpunt dat ertoe doet: dat van de ontvanger. Daarbij ontleedt ze alle belangrijke principes: compacte teksten, actieve taal, positieve formuleringen, eenvoudige woorden en correcte spelling. Kortom, in deze uitgave vindt u: - 7 schrijfstappen die leiden tot een logische en goed gestructureerde boodschap. - 40 gouden schrijfregels die bijdragen aan een doeltreffende tekst. - Talrijke tips voor een heldere en aantrekkelijke stijl. - Concrete voorbeelden en checklists om de leerpunten in de praktijk te vertalen. Zowel voor beginnende als voor ervaren tekstschrijvers is Helder schrijven een toegankelijk en onmisbaar werkinstrument. Communicatieverantwoordelijke, assistent, vertegenwoordiger, student, zaakvoerder, helpdeskmedewerker of nog journalist: iedereen vindt in deze leidraad de nodige tips en tricks om klare en duidelijke teksten tevoorschijn te toveren.Bron : http://www.vandenbroele.be

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by