Listing 1 - 4 of 4
Sort by

Book
Netwerken met succes : [praktische tools en tips om een uitgebreid netwerk uit te bouwen en te onderhouden]
Authors: --- ---
ISBN: 9789044730869 904473086X Year: 2011 Publisher: Aartselaar Deltas


Book
Let's connect : a practical guide for networking at events and on the web for every professional whether in sales or not
Author:
ISBN: 9054668865 9789054668862 Year: 2006 Publisher: Z.p. Step by Step Publishing

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Foreword: Networking: old wine in new bags? FANQ (Frequently Asked Networking Questions) Chapter 1: The foundation of your network Chapter 2: Insights in networking Chapter 3: Networking attitude in practice Chapter 4: Your networking profile Chapter 5: Networking on events Chapter 6: Online networking and tools Chapter 7: Follow up and stay in touch with your network Afterword Exercises Your own networking plan


Book
De conversation manager : de kracht van de hedendaagse consument : het einde van de traditionele adverteerder
Author:
ISBN: 9789081516327 Year: 2010 Publisher: Culemborg Leuven Van Duuren Management LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Deze evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken van elke adverteerder. De kloof tussen de hedendaagse consument en de traditionele adverteerder stijgt dag na dag. Dit tijdperk is niet het einde van de advertentiemarkt, maar is het einde van de adverteerder! Dit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager. Het boek beschrijft aan de hand van sprekende voorbeelden en duidelijke concepten hoe een adverteerder zich kan omscholen tot een Conversation Manager. Het blijft niet bij een theoretisch denkkader. Het boek biedt eveneens praktische tools om uw veranderingsproces binnen de 48 uur te starten. U vindt hier concrete tips om de bedrijfsstrategie aan te passen in de richting van Conversation Management met tal van handige onlinetools die u helpen in uw nieuwe job : de Conversation Manager.

Keywords

Marketing --- Marketing en internet. --- Strategieën. --- Advertising. Public relations --- Consumer behavior --- adverteren --- consumentenmarketing --- consumentengedrag --- reclame --- e-business --- Mass communications --- marketing --- marketingplan --- online marketing --- 380.53 --- 650 --- 659 --- AA / International- internationaal --- Consumentengedrag --- Reclame --- Change strategie beleid cultuur verandering success gedrag communiceren social networking --- 369.4 --- 659.1 --- conversation management --- marketingstrategie --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Theorieën en grondbeginselen. Management. --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Management --- Business enterprises --- Computer networks --- Internet advertising --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Reclame - Public relations --- departement Algemeen 10 --- communicatiewijze --- 366 consumentenaangelegenheden --- 658.8 marketing --- 693 Handelsreclame --- 65 management --- 658.8 branding --- e-marketing --- marketingstrategieën --- 369.1 --- 658.811 --- 658.81.5 --- 658.811 Sales management --- Sales management --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Reclame. Advertising. Merchandising


Book
Facebook
Authors: ---
ISBN: 9782509029522 Year: 2017 Volume: *12 Publisher: Brussel Politeia

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Facebook is nog steeds het populairste sociale netwerk. Mark Zuckerberg slaagt erin om het steeds te vernieuwen en heruit te vinden. Met talrijke vernieuwingen zoals Facebook live, marketplace en workplace speelt hij voortdurend in op de noden van bedrijven en gebruikers. Facebook biedt talrijke mogelijkheden, ook voor professionele doeleinden.Wilt u Facebook integreren in de communicatie van uw organisatie of gemeente? In dit boek tonen we u enkele mogelijkheden die u daarbij zullen helpen. Facebook is een heel interessant communicatiekanaal, zeker als u het potentieel ervan ten volle benut en vooral omdat een groot deel van de bevolking erop actief is.Bron : http://www.politeia.be

Keywords

sociale netwerken --- social media --- communications [discipline] --- internet --- sociale media --- Mass communications --- Facebook --- Internet --- Communauté virtuelle --- facebook --- 696.2 Sociale media --- Virtuele gemeenschap --- communicatie --- Sociale communicatie --- Sociale media --- Cybermarketing --- społeczność wirtualna --- comunitate virtuală --- virtualna skupnost --- comunidad virtual --- komunitet virtual --- Virtuelle Gemeinschaft --- virtuális közösség --- virtuele gemeenschap --- virtuelt fællesskab --- komunità virtwali --- comunidade virtual --- виртуелна заедница --- virtuaalkeskkond --- virtuālā kopiena --- виртуално общество --- virtuálne spoločenstvo --- virtuell gemenskap --- virtualna zajednica --- virtuaaliyhteisö --- virtual community --- comunità virtuale --- virtualioji bendruomenė --- virtuální společenství --- εικονική κοινότητα --- serwisy społecznościowe w internecie --- Soziale Netze --- online community --- cyberfællesskab --- comunidade on-line --- komunità onlajn --- réseaux sociaux (Internet) --- spletna skupnost --- redes sociales (internet) --- společenství online --- social networking --- socialna skupnost --- sociálne siete (internet) --- comunitate online --- vituaalne keskkond --- internetna skupnost --- onlinefællesskab --- e-Gemeinschaft --- internetes közösség --- sociālie tīkli internetā --- comunità online --- comunidad en línea --- Cyber-Gemeinschaft --- e-skupnost --- redes sociais (Internet) --- netwerking soċjali --- comunidad en la Red --- cybergemeenschap --- družabno omrežje --- sociale netværk på internettet --- е-общество --- е-општество --- cybercommunauté --- comunidade em linha --- rețele sociale --- e-community --- elektronické spoločenstvo --- sociala nätverk --- cibercomunidad --- социјална мрежа --- онлайн общество --- nätgemenskap --- netfællesskab --- online közösség --- sotsiaalne võrgustik (Internet) --- мрежи за социални контакти --- komunità elettronika --- verkkoyhteisö --- internetgemeenschap --- cybercommunity --- e-comunitate --- spoločenstvo online --- cibercomunidade --- društvena mreža --- rete sociale --- κυβερνοκοινότητα κοινωνικά δίκτυα (διαδίκτυο) --- Online-Gemeinschaft --- tiešsaistes kopiena --- ċiberkomunità --- onlinegemeenschap --- nätmötesplats --- sociální sítě --- cyberspołeczność --- интернетска заедница --- socialno omrežje --- sosiaalinen verkosto --- Интернет --- internetas --- idirlíon --- internets --- интернет --- webb --- an tIdirlíon --- tīmeklis --- veeb --- faqe web --- světová počítačová síť --- svjetska računalna mreža --- web --- međumrežje --- www --- világháló --- pobal fíorúil --- Idirlíon --- Onlinemarketing --- Communauté virtuelle

Listing 1 - 4 of 4
Sort by